Milloin sait ensimmäiset ryppysi kasvoihin?
Mulla tuli jo ehkä 20-25 -vuotiaana ekat, otsaan. Seuraavaksi näkyi silmäkulmissa. Iho on tosi hauraan ja ohuen oloinen ollut aina, varmaan minusta tulee superryppyinen ku ikää karttuu.
Kommentit (57)
Mitä eroa on juonteilla ja rypyillä? Olen täynnä viivoja, mutten niinkään pussukoita, olenko juonteikas vai ryppyinen? Vastasin jo ketjuun että ryppyä riittää, mutta saattaa olla, että vastasinkin väärin
Minua kiinnostaa ihmisen jutut, ei rypyt!!!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ryppyjä, ei äidilläkään tullut kuin 70 tuolla puolen. Juonteet on eri asia kuin rypyt.
Ihan sama asia ovat.
Repikää tästä: EN KOSKAAN !!!!!! Ja en käytä MITÄÄN poppakonsteja. Yhtään. ADHD tähän o syynä. KIIIITOOOOOS !!!!!!
No nythän se selvisi miksi vauvapalstalaiset ovat aina niin rypyttömiä. Eihän mullakaan herranjestas ole ryppyjä, on vaan juonteita otsassa, silmien ympärillä ja suun ympärillä. Kaulassakin muutama :)
23-vuotiaana. Mielestäni liian nuori rypistymään. Pitäisi alkaa vasta kolmekymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
No nythän se selvisi miksi vauvapalstalaiset ovat aina niin rypyttömiä. Eihän mullakaan herranjestas ole ryppyjä, on vaan juonteita otsassa, silmien ympärillä ja suun ympärillä. Kaulassakin muutama :)
Mua myös huvitti, kun yhdessä lehtiartikkelissa nelikymppinen nainen mainosti kuinka hän näyttää niin nuorelta, kun ei ole yhtään ryppyjäkään. Kuvissa hänellä näkyi kuitenkin syvät nasolabiaali- ja sibeliusjuonteet..
Jaa-a, kyllä tekisi kovasti mieli kahvia.
Minulla ei ole ryppyjä. Ja minulla on omat hampaat.
Tv: Eila88
En ole ikänäni laittanut naamaani tököttejä, vesipesu ja tarvittaessa sipaisu perusvoidetta kuivimpiin kohtiin on riittänyt ihonhoidoksi. Iho on hyvä ja täysin rypytön, ohikulkijatkin välillä ihastelevat. N68
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa ihmisen jutut, ei rypyt!!!
Olet kovin väärässä ketjussa!!
Lol tuolle, että ei oo ryppyjä vaan juonteita 😂😂 hölömöt. Samaa kurttulooraa ne on molemmat
5-vuotiaana valokuvissa minulla on ollut kasvoissani ilmejuonteita. Varsinaisia ryppyjä ei vielä ole, ja tuskin koskaan tuleekaan kun katsoo sukuni naisia. Naama on kyllä hieman valahtanut alaspäin nuoruusvuosista ja siitä huomaa etten enää mikään parikymppinen ole.
Olen 47v.
11-vuotiaana ensimmäinen ryppy otsalla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä eroa on juonteilla ja rypyillä? Olen täynnä viivoja, mutten niinkään pussukoita, olenko juonteikas vai ryppyinen? Vastasin jo ketjuun että ryppyä riittää, mutta saattaa olla, että vastasinkin väärin
Juonteet ovat ilmeiden aiheuttamia, pussukat ovat naaman alaspäin valumisen aiheuttamia ja rypyt ovat sellaista, noh, ryppyistä ihoa.
Paksumpaan ihotyyppiin yleensä ei tule ryppyjä, ohuempi saattaa olla kauttaaltaan aivan ryppyinen.
Kuiva iho on usein myös ryppyinen ja rasvaisempi ei.
Rasvainen, paksumpi iso on painavampi ja valuu enemmän alaspäin.
Mulla on todella korkea otsa. Otsarypyt mulla on ollut aina ainakin lukioajoista lähtien. Ei tarvitse ku silmiä avata enemmän niin otsan keskellä varmaan kolme leveää ryppyviivaa. m34v
Ei ole ryppyjä, ei äidilläkään tullut kuin 70 tuolla puolen. Juonteet on eri asia kuin rypyt.