Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin sait ensimmäiset ryppysi kasvoihin?

Vierailija
04.12.2024 |

Mulla tuli jo ehkä 20-25 -vuotiaana ekat, otsaan. Seuraavaksi näkyi silmäkulmissa. Iho on tosi hauraan ja ohuen oloinen ollut aina, varmaan minusta tulee superryppyinen ku ikää karttuu.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ryppyjä, ei äidilläkään tullut kuin 70 tuolla puolen. Juonteet on eri asia kuin rypyt. 

Vierailija
42/57 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on juonteilla ja rypyillä? Olen täynnä viivoja, mutten niinkään pussukoita, olenko juonteikas vai ryppyinen? Vastasin jo ketjuun että ryppyä riittää, mutta saattaa olla, että vastasinkin väärin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa ihmisen jutut, ei rypyt!!!

Vierailija
44/57 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ryppyjä, ei äidilläkään tullut kuin 70 tuolla puolen. Juonteet on eri asia kuin rypyt. 

Ihan sama asia ovat.

Vierailija
45/57 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repikää tästä: EN KOSKAAN !!!!!! Ja en käytä MITÄÄN poppakonsteja. Yhtään. ADHD tähän o syynä. KIIIITOOOOOS !!!!!! 

Vierailija
46/57 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän se selvisi miksi vauvapalstalaiset ovat aina niin rypyttömiä. Eihän mullakaan herranjestas ole ryppyjä, on vaan juonteita otsassa, silmien ympärillä ja suun ympärillä. Kaulassakin muutama :)

Vierailija
47/57 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-vuotiaana. Mielestäni liian nuori rypistymään. Pitäisi alkaa vasta kolmekymppisenä.

Vierailija
48/57 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nythän se selvisi miksi vauvapalstalaiset ovat aina niin rypyttömiä. Eihän mullakaan herranjestas ole ryppyjä, on vaan juonteita otsassa, silmien ympärillä ja suun ympärillä. Kaulassakin muutama :)

Mua myös huvitti, kun yhdessä lehtiartikkelissa nelikymppinen nainen mainosti kuinka hän näyttää niin nuorelta, kun ei ole yhtään ryppyjäkään. Kuvissa hänellä näkyi kuitenkin syvät nasolabiaali- ja sibeliusjuonteet..

Vierailija
49/57 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, kyllä tekisi kovasti mieli kahvia.

Vierailija
50/57 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

+50 vuotiaana 

Vierailija
51/57 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ryppyjä. Ja minulla on omat hampaat.

Tv: Eila88

Vierailija
52/57 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikänäni laittanut naamaani tököttejä, vesipesu ja tarvittaessa sipaisu perusvoidetta kuivimpiin kohtiin on riittänyt ihonhoidoksi. Iho on hyvä ja täysin rypytön, ohikulkijatkin välillä ihastelevat. N68

Vierailija
53/57 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa ihmisen jutut, ei rypyt!!!

Olet kovin väärässä ketjussa!!

Lol tuolle, että ei oo ryppyjä vaan juonteita 😂😂 hölömöt. Samaa kurttulooraa ne on molemmat

Vierailija
54/57 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-vuotiaana valokuvissa minulla on ollut kasvoissani ilmejuonteita. Varsinaisia ryppyjä ei vielä ole, ja tuskin koskaan tuleekaan kun katsoo sukuni naisia. Naama on kyllä hieman valahtanut alaspäin nuoruusvuosista ja siitä huomaa etten enää mikään parikymppinen ole. 

Olen 47v.

Vierailija
55/57 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

11-vuotiaana ensimmäinen ryppy otsalla.

Vierailija
56/57 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa on juonteilla ja rypyillä? Olen täynnä viivoja, mutten niinkään pussukoita, olenko juonteikas vai ryppyinen? Vastasin jo ketjuun että ryppyä riittää, mutta saattaa olla, että vastasinkin väärin

Juonteet ovat ilmeiden aiheuttamia, pussukat ovat naaman alaspäin valumisen aiheuttamia ja rypyt ovat sellaista, noh, ryppyistä ihoa. 

Paksumpaan ihotyyppiin yleensä ei tule ryppyjä, ohuempi saattaa olla kauttaaltaan aivan ryppyinen. 

Kuiva iho on usein myös ryppyinen ja rasvaisempi ei.

Rasvainen, paksumpi iso on painavampi ja valuu enemmän alaspäin. 

Vierailija
57/57 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella korkea otsa. Otsarypyt mulla on ollut aina ainakin lukioajoista lähtien. Ei tarvitse ku silmiä avata enemmän niin otsan keskellä varmaan kolme leveää ryppyviivaa. m34v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme