Milloin sait ensimmäiset ryppysi kasvoihin?
Mulla tuli jo ehkä 20-25 -vuotiaana ekat, otsaan. Seuraavaksi näkyi silmäkulmissa. Iho on tosi hauraan ja ohuen oloinen ollut aina, varmaan minusta tulee superryppyinen ku ikää karttuu.
Kommentit (57)
Ulkonäkö, ulkonäkö!!! Kuis se sisänäkö, sivistyksen laatu???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
65 vee. Ostin suomalaista ihonhoitotuotetta jolla yritän päästä eroon kahdesta nenän yläpuolella olevasta otsarypystä. Pääsin jo eroon isosta maksaläiskästä, aivan uskomatonta. Nimi on Hohde. Eka kerta kun pitää paikkansa.
Testaapa kasvojen kinesioteippausta!
Mikä hyöty siitä on? Oisko hyvä otsaryppyihin, ei montaa eikä häiritse suuremmin mutta kuitenkin.
On hyvä juuri otsaryppyihin, jotka syntyy kurtistelusta. Teippaaminen estää ruttaamasta otsaa niin voimakkaasti.
Itse kokeilin tuota hetken, mutta sitten totesin että ei jumalauta, nyt menee liian pitkälle, akka teippailee naamaa yöksi ryppyjen pelossa. Olin muutenkin kokeillut tie
Teippi on kyllä aika halpaa ja mulla se auttaa myös päänsärkyyn, kun otsa ei ole jatkuvassa jännityksessä. Mutta jokainen saa tehdä mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi helevetti, jopa on ongelmat. Tyhmyyttähän tuo on.
Kai tällaista voi kysellä ihan ilman mitään kriisiä tai ongelmaa? Erikoinen reagointi.
Ei oo tullut vielä yhtään ryppyä. Kaljakaupassakin kyselee henkkareita, vaikka parta jo harmaantuu ja painoakin 100 kg. Nuoret naiset flirttailee, vaikka omasta mielestä näytän joltain deekulta.
M40
En juurikaan katso peiliin, ei ole tietoa
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa, opiskelkaa, seuratkaa aikaanne. Tyhmät tollottaa peilistä itseänsä.
Voin tehdä nämä kaikki ja silti katsoa myös kasvojani. Ilman varsinaista toljotusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo tullut vielä yhtään ryppyä. Kaljakaupassakin kyselee henkkareita, vaikka parta jo harmaantuu ja painoakin 100 kg. Nuoret naiset flirttailee, vaikka omasta mielestä näytän joltain deekulta.
M40
Tietysti, näytät jännältä niin ovat heti kiinnostuneita.
Omistan rasvaisen ihon, ei ole vieläkään ryppyjä ja olen yli 60 v.
Mulla on tosi voimakkaat rypyt ja silmäpussit olleet jo kolmikymppisenä. Nyt 46-v on myös otsassa vaakaan oikea hautavajoama. Mut näillä mennään.
Mulla on juonteita, erityisesti otsassa. Sekä ns hamsteriposket. Ryppyjä ei, liekö ihotyyppini sellainen?
N56 ( en ole se kaunotar56, joka täällä trollaa).
Olin 25 kun silmien väliin alkoi ilmestymään sinnikäs sibeliusryppy. Otin siihen pari kertaa botuliinia ja se hävisi sen siliän tien. Nyt olen 35 ja otsassa alkaa näkymään hienoista vaakajuonnetta. Niihin en aio ottaa mitään, silmienväliryppy on ainoa jonka haluan pitää poissa niin kauan kuin mahdollista, se tekee perusilmeestäni vihaisen joka on täysin ristiriidassa persoonani kanssa. Hymyrypyt ja muut ilmerypyt ovat hyvin tervetulleita.
N35, en mitenkään ikäistäni nuoremman näköinen
Ihan samantekevää ja saa tulla kun on tullakseen. Pitkän eletyn elämän jäljet ovat ihan normaalia. Sileä iho ikääntyneellä vasta olisikin epänormaalin näköinen. 🤣
Suurimmat syyt naisten rypyille:
1. Tyhjännauraminen nuorena
2. Sokeri
3. Auringonotto
Lukekaa, opiskelkaa, seuratkaa aikaanne. Tyhmät tollottaa peilistä itseänsä.