Lue keskustelun säännöt.
LÄHIÖNIMET KEHIIN!
23.02.2007 |
Oon aika uus av-palstailija, löytyykö vanhaa ketjua aiheesta vai aloitetaanko uusi ?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
onko sitten Joni, Nico, Jere ja tällaiset myös " lähiönimiä" vai onko ne aina ulkomaalaisjohdannaisia yhdistettynä supisuomalaiseen sukunimeen tyyliin Christina Jääskeläinen :)
ap