Voi hemmetin kevat! Meidan ihana prinsessa isosisko paatti piirtaa vauvan naaman tayteen kuvioita kuulakarkikynalla. Ajattelin, etta oli hauska leikki kun kumpikin nauraa. Nyt on
hauskuus kaukana. Millä uskaltaisi pestä noi kuuliksen jäljet pois toisen naamasta?
Kommentit (8)
lapset leikkivät vain. Sano ettei tee toista kertaa.
loppu kuluu pois. Minua olisi vaan naurattanut, ei tossa nyt mitään kamalaa ole tapahtunut.
Eikä saippuaa. Kosteusvoidetta ja vettä ainoastaan.
Sillä minäkin olen poistanut erinäistä sattumia lasten kasvoista. Hyvällä menestyksellä ja ilman punoituksia.
kun kosketti sohvaamme, eikä lattialla kärsi olla ollenkaan, kun parketin pinta on vääränlainen! Kannattaa olla todella varovainen!!
Vierailija:
omaakin ihoa tarvii hinkata jos menee kuulista käteen. Ei tunnu kyllä kivalta..
Ja niinkuin kerroit, lapsillasikin oli hauskaa :)
ja 15, en ollut koneella vaan hoidin muita asioita:-)
omaakin ihoa tarvii hinkata jos menee kuulista käteen. Ei tunnu kyllä kivalta..