Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tekosyillä Sinut ja lapsesi jätetty ulos kaverisynttäreiltä?

Vierailija
04.12.2024 |

Kuulin tapauksesta jossa kutsuttu tyyliin koko luokka, paitsi yhtä lasta. Toinen oli kutsunut koko joukkueen🙄 paitsi yhtä samaa lajia pelaavaa poikaa. Missä tälläisiä kiusaajavanhempia (nämä molemmat hyvin epävarmoja äitejä) sikiää? 

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lasta ei kutsuttu allergian takia ja ilmaistiin vielä suoraan, että siitä johtuu. Tuntui melko tekosyyltä, kun allergiana on pari pähkinää ja lapsi oli jo alakoulun loppupuolella eikä koskaan ollut ongelmia missään juhlissa.

Meidän lapsen synttäreillä oli allergikko ja äiti laittoi hälle omat herkut. Ei ongelmaa ja pääsi juhliin. On ollut myös gluteeniton ja nykyään sekin on helppo huomioida itse leipomatta. 

Minä teen näin ja se on todellakin ok. Tärkeintä on, että lapsi pääsee juhlimaan kavereiden kanssa 

Lisään vielä, että se allergikko on kyllä ehtinyt tottua siihen, tarjoilut on erit kuin muilla :). Mulla on pakkasessa aina pakasterasiassa pienet palat sopivaa kakkua ja laitan lapsen sen kanssa synttäreille. 

Vierailija
122/123 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä, että on paha mieli. Voisitko kuitenkin kysyä, mistä kenkä puristaa?

Meillä syynä on ollut, että ei ole tilaa, eikä hermoja kestitä kaikkia. 

Lisäksi niitä kiusaajia ja törkeyksien puhujia en omaan kotiini halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillepä kävi juuri näin kun tässä kerrotaan. Ns ystävät järjestäjinä. Ei olis voitu koskaan uskoa. Kutsuttu naapurin perheen kaikki eri ikäisetkin lapset, kutsuttu samaa lajia harrastavia pikkuveljineen, kutsuttu random-tyyppejä asuinalueelta. Kutsuttu vanhempien kaverien pojat eri asuinalueelta. Eli käytännössä ihan kaikki muut pojat ketä tuttavapiiristä löytyy, paitsi meidän poika🥺 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä