Mieheni exä on todella kaunis, minä lapsellinen
Vertaan itseäni useasti tähän naiseen; hän on todella kaunis. Sekä luonnollisella tavalla kaunis, että tälläytyneenä upea.
Itse olen ihan tavallisen näköinen, ja koen riittämättömyyden tunnetta. Koen, etten ikinä voi olla muutenkaan yhtä hyvä. Edes kokkaamaan, siivoamaan, en varmasti missään. Tämä nainen sai muilta miehiltä paljon huomiota ja ajautui pettämään, eli sen vuoksi mies lähti suhteesta. Eli ehkä minulla on korkeampi moraali, mutta siinä se. Tai mies valinnut ruman kumppanin, jotta en pettäisi. Äh, olen naurettava. Mutta tässä aidot ajatukseni, joita en kehtaa muille jakaa.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Kauneus ja järki eivät sovi samaan päähän.
No joo. Tämä miehen exä ei ehkä ole sillä tavalla älykäs Tosin en minäkään mikään järjen riemuvoitto ole -kahvipöytäkeskustelut kyllä onnistuvat, siinä se.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Miehesi hakee petetyksi tulemisen jälkeen turvallisuutta. Tarjoa sitä uskollisuudellasi. Jos muut miehet eivät ole kimpussasi niin miehesi saa mielenrauhaa. Ole ylpeä itsestäsi ja panosta parisuhteeseen. Voit kertoa näistä tunteistasi miehellesi ja hän ymmärtänee näkemyksesi.
Kyllä. Puhu hänelle miltä sinusta tuntuu. Suhteenne paranee ja syvenee. Muistakaa pariskunnat puhua toisillenne, se on pitkän ja onnellisen liiton salaisuus.
"No matter how beautiful she is, someone somewhere is tired of her shit". Anna miehellesi oikeus valita puolisonsa muulla perusteella kuin sillä itsellään😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi hakee petetyksi tulemisen jälkeen turvallisuutta. Tarjoa sitä uskollisuudellasi. Jos muut miehet eivät ole kimpussasi niin miehesi saa mielenrauhaa. Ole ylpeä itsestäsi ja panosta parisuhteeseen. Voit kertoa näistä tunteistasi miehellesi ja hän ymmärtänee näkemyksesi.
Kyllä. Puhu hänelle miltä sinusta tuntuu. Suhteenne paranee ja syvenee. Muistakaa pariskunnat puhua toisillenne, se on pitkän ja onnellisen liiton salaisuus.
Aihe on jotenkin niin nolo, vaikka luotan mieheeni ja tiedän että voin olla täysin oma itseni
-ap
"Tai mies valinnut ruman kumppanin, jotta en pettäisi. "
Tämä ja tiukka tuhero 100%.
Mies pettää ja jättää sinut, kun kauniimpi tulee vastaan. Olet laastari kauniin exän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, onhan sinullakin taatusti ollut isompimunaisempia ja muutenkin parempia rakastajia kuin nykyisesi.
No ei ole, sehän tässä onkin. Itse pidän miestäni elämäni rakkautena, sielunkumppanina. Olen vain epäillyt, ettei hän koe samoin. Ja seksielämä. Herranjumala.
-ap
Vastaus voi olla juurikin sinä seksielämässä, ehkä sinä annat siinä suhteessa jotain enemmän kuin eksänsä? Todella hyvä seksielämä menee monen kohdalla ulkonäön edelle.
En pystyisi olemaan miehen kanssa jos tietäisin hänen exänsä olleen paljon kauniimpi, en vaikka olen ollut itsekin vähintään yhtä ihastunut mieheen, joka ei ollut lähellekään yhtä hyvännäköinen verrattuna edelliseeni. Uskon että miehille ulkonäkö on paljon keskeisempi asia kumppanissa ja siksi en pääsisi asian yli.
Miehelläsi on hyvä maku. Pakko sinunkin on olla upea.
Olet oikeassa, et pärjää miehen exälle millään mittarilla. Ja se pettämistarinakin on valhe.
Vierailija kirjoitti:
Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvoin sinkkunaisilla on miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.
Sinä taidat olla sellainen incel-mies?
Hei, Miehesi ON kuitenkin sinun kanssa yhdessä, eikä exänsä...Tähän täytyy olla jokin syy. Kuten se että miehesi tykkää sinusta enemmän!!!
Vierailija kirjoitti:
Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan.
Logiikkasi toimii vain Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvoin sinkkunaisilla on miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.
No eihän sun nollaseura typerine seksijuttuineen ole naisille minkään arvoista, joten ei ihme, ettei sinulla ole naispuolisia kavereita.
Ehkä jotkut miespuoliset vinkujat jaksavat kaltaistaan tyhjäninisijää.
Et voi tietää mikä on miehesi mielestä kaunis ja todennäköisesti vähättelet itseäsi.
Itse en edelleenkään 45 vuotiaana tiedä mikä on kaunis tai ruma. Minusta he, joita pidetään kauniina niin ovat yleensä tavallisia. Sitten vähän persoonallisen näköiset kiinnittää huomion.
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi olemaan miehen kanssa jos tietäisin hänen exänsä olleen paljon kauniimpi, en vaikka olen ollut itsekin vähintään yhtä ihastunut mieheen, joka ei ollut lähellekään yhtä hyvännäköinen verrattuna edelliseeni. Uskon että miehille ulkonäkö on paljon keskeisempi asia kumppanissa ja siksi en pääsisi asian yli.
Täällä toinen samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Olet ihana ja täydellinen juuri tuollaisena
Miksi valehtelet? Kukaan ei ole täydellinen eikä ap välttämättä ole ollenkaan ihana. Tai sitten on ja miehensä arvostaa hänen luonnettaan enemmän kuin exänsä ulkonäköä. Nyt yleistän mutta todella kauniit ihmiset harvoin ovat aidosti mukavia. Ulkonäkö vaikuttaa niin moneen asiaan ja se tekee ihmisestä herkästi ylimielisen.
Mieheni ex kuulemma haluisi aikoinaan nähdä kuvani, kun mies jätti hänet ja oli siihen todennut, että olen paljon kauniimpi kuin hän. Sydämeni särkyi hänen puolestaan, koska meidänkin tapauksessa ratkaisivat muut asiat. Meillä oli paljon enemmän yhteistä mieheni kanssa enkä usko, että heidän suhteestaan olisi tullut mitään, vaikka minä en olisikaan tullut kuvioon mukaan.
Sopivuus on tärkeämpää kuin kauneus loppupeleissä kuitenkin. Ei sillä kauneudella mitään tee, jos ei muuten sovita yhteen.
Miksi tiedät miltä ukkosi ex näyttää? Yleensä tätä tapahtuu vain pienissä elämänhallintaongelma piireissä.
No ei ole, sehän tässä onkin. Itse pidän miestäni elämäni rakkautena, sielunkumppanina. Olen vain epäillyt, ettei hän koe samoin. Ja seksielämä. Herranjumala.
-ap