Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset vaativat mieheltä samoja kiinnostuksen kohteita kuin hänellä itsellään on?

Vierailija
03.12.2024 |

Mielestäni se on täysin epäoleellinen asia parisuhteessa. Miehet ja naiset pitävät eri asioista. Kun mies menee korjaamaan autoa, jää nainen kotiin neulomaan villapaitaa. Ainoa asia, mistä molemmat ovat kiinnostuneita, on seksi ja ehkä kuntosaliharjoittelu ja lenkkeily. Muuten miehet ja naiset tekevät aivan eri asioita elämässään.

Kommentit (161)

Vierailija
21/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ime porkkanaa

Vierailija
22/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo itseäni ei kiinnosta käydä ulkomailla mutta naisten mielestä pitäisi.

Sitten älä ole niiden naisten kanssa jotka sinne haluaa. Ei kaikkia kiinnosta. 

Jos lähtee jonkun noin yleisen eron takia valikoimaan puolisoa, huomaa todennäköisesti olevansa yksin.

SInähän olet yksin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset toivoo miehestä kaveria matkoille, ravintolaan ja esim museoon/muuhun kulttuuririentoon. Olisihan se kiva jos näitä asioita voisi harrastaa jonkun kanssa. Ratsastusta harrastavat naiset harvoin vaatii, että miehen pitäisi olla hevosihmisiä, sillä lähtökohtaisesti tätä ei tehdä pariskuntana. 

Vierailija
24/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät vaadi. Harrastin esim. tanssia kuusi vuotta eikä yksikään nainen osoittanut kiinnostusta.

Näitä "harrastuksia" naiset mieheltä toivovat:

-tuuhea tukka

-valkoihoinen

-pienet nännit

-leveät hartiat

-yli 185cm pituus (yläraja ehkä 210cm)

-lähemmäs 20cm sen pituus

-komeat kasvot

-sixpack

-alle 35 vuotta

-ei silmälaseja

-matala ääni

Noita naiset itse ratsastavat...siis harrastavat miehiä, joilla on nuo ominaisuudet.

Vierailija
25/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena olen erimieltä, monet tutut naiset vaatii miehiä kiinnostumaan omista asioista 

Vierailija
26/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus aloittajalle: koska miehestä ei ole mitään iloa ilman yhteisiä harrastuksia, yhteistä tekemistä.

Sulle toki riittää se pllu, mutta nainen ei ala suhteeseen pelkän munan kanssa.

Tämän luulisi imartelevan miehiä, mutta jostain syystä te suututte, kun nainen haluaa rinnalleen aikuisen ihmisen eikä uloketta. 

Vierailija
27/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen saa alistettua miehen tilaan, jossa vain nainen päättää. Se on kulminaatiopiste. Seksi on naisen,  mielipiteesi ovat naisen, olet tyhmä ja vähän höpö mies jonka nainen viisaudessaan feminismiin ajaa.

Vierailija
28/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät vaadi. Harrastin esim. tanssia kuusi vuotta eikä yksikään nainen osoittanut kiinnostusta.

-tuuhea tukka

-valkoihoinen

-pienet nännit

-leveät hartiat

-komeat kasvot

-sixpack

-alle 35 vuotta

-ei silmälaseja

-matala ääni

Noita naiset itse ratsastavat...siis harrastavat miehiä, joilla on nuo ominaisuudet.

Voi vttu miten tyhmä mies. Se on syy yksinäisyyteesi.

Vierailija
29/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-tuuhea tukka

-valkoihoinen

-pienet nännit

-leveät hartiat

-komeat kasvot

-sixpack

-alle 35 vuotta

-ei silmälaseja

-matala ääni

Hahahahahaha mikä lista!! Voin taata, että yksikään nainen ei ole eläessään miettinyt millaiset nännit miehellä pitää olla!😂

Muutenkin ehkä naurettavin lista jonka olen eläessäni nähnyt.😂 jos tuo pitäisi paikkaansa, niin ilmankos syntyvyys on pohjamudissa. Eihän tuollaisia miehiä ole Suomessa kun joku kourallinen!

Vierailija
30/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ketkä naiset? Suurin osa ystävistäni ovat sellaisissa parisuhteissa, joissa molemmilla on myös oma elämä ja omat jutut. Toki yhteisiäkin juttuja on hyvä olla, onhan niitä myös esim. kaverisuhteissa, mutta ei kaikesta tarvitse olla yhtä kiinnostunut.

Enemmän kyselisinkin sinulta, että jos kumppanillasi ja sinulla ei olisi mitään yhteistä, miksi olisit hänen kanssaan yhdessä?

Minua kiinnostaa naisessa ulkonäkö ja se, että luonteet sopivat yhteen. Ei ole mitään merkitystä sillä mitä nainen harrastaa tai haluaa tehdä vapaa-aikana. Nämä asiat kuuluvat kompromissien piiriin.

Vierailija
31/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-tuuhea tukka

-valkoihoinen

-pienet nännit

-leveät hartiat

-komeat kasvot

-sixpack

-alle 35 vuotta

-ei silmälaseja

-matala ääni

Tuo on incelien kehittämä ihannekuva homorakastajasta.

Vierailija
32/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä aina välillä toivoisi että tulisi kaveriksi jos vaikka rakennan pihasaunaa tai teen polttopuita. Hommaa olisi aina muttei halua osallistua ulkotöihin. Siinä olisi molemmilla sitten yhteisiä muistoja joita muistella vanhana kun saunomme sielä pihasaunassa.

Varmaan se nainenkin haluaisi yhteisiä muistoja esim  ruuanlaitosta ja leivonnasta.

Sinä onnistuit nyt kertomaan omalla hassulla tavallasi, että yhteiset harrastukset ja yhdessä tekeminen ovat tärkeitä.

Ylläripylläri: ajatuksia ei voi lukea. Pitää sanoa ääneen, mitä haluaa.

On siitä ollut puhetta, mutta hänelle ulkona puuhastelu ja hommailu ei ole mieluisaa vaan pelkkää työtä. Olen yrittänyt että tekisi vaikka kukkapenkin, saattaa sen aloittaakkin muttei jaksa tehdä sitä loppuun saatika hoitaa sitä. Kaikki ylimääräinen on hänelle pelkkää työtä. Nyt jos teen meille pihasaunan niin se on nimitetty ikuisesti minun pihasaunaksi johon hän ei uskalla edes mennä koska minä olen sen tehnyt, hänelle ei synny mitään tunnetta siihen koska eihän hän ole muutakuin motkottanut rautakauppa laskuja.

Vierailija
33/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on tupannut menemään että minun pitäisi kyllä katsella naisen hömpötyksiä ja olla kiinnostunut niistä mutta minun viihteeni ja asiani ei paljoa toista kiinnosta.

Vierailija
34/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakaan olevani parisuhteessa ihmisen kanssa, jonka kanssa ei olisi mitään yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Mitä silloin tehdään yhdessä, mistä puhutaan? Ei koko suhde nyt seksillekään voi perustua. 

Vierailija
35/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan nauran tolle listalle täällä. Enkä muista ikinä miettineeni, että ohhoh, onpas hienot nännit kundilla 😂😂😂😂😂

Ja alustan neitsytpojille tieto: emätin on 11-12 cm syvä, joten  millään 20-senttisellä ei sinne söhitä kun se sattuu.

Vierailija
36/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kovin outoja käsityksiä ja tapoja, mutta itsehän olette parisuhteenne valinneet. Voi tulla yllätyksenä, mutta on myös pareja jotka tekee paljon juttuja yhdessä koska molemmat pitää niistä.

Vierailija
37/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi kuvitellakaan olevani parisuhteessa ihmisen kanssa, jonka kanssa ei olisi mitään yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Mitä silloin tehdään yhdessä, mistä puhutaan? Ei koko suhde nyt seksillekään voi perustua. 

Meinaatko ettei yhteisen Jujutsun ja seksin välillä ole mitään muita puheenaiheita?

Vierailija
38/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käydään kaupassa, kasvatetaan lapsia jne. Arjen kannalta välttämättömiä asioita.

Vierailija
39/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-tuuhea tukka

-valkoihoinen

-pienet nännit

-leveät hartiat

-komeat kasvot

-sixpack

-alle 35 vuotta

-ei silmälaseja

-matala ääni

Höh, minä aina toivon, että miehellä olisi jättimäiset nännipihat! Ihan prioriteetti tuollainen.

Vierailija
40/161 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-tuuhea tukka

-valkoihoinen

-pienet nännit

-leveät hartiat

-komeat kasvot

-sixpack

-alle 35 vuotta

-ei silmälaseja

-matala ääni

Tuo on incelien kehittämä ihannekuva homorakastajasta.

Jep peräsuoleen saa luikkarilla upotettua 20cm meisselin. Emätimessä se on liikaa ja sattuu vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi