Olen ymmärtänyt eroni jälkeen
että ex-naiseni oli oikeastaan aika tyhmä, tylsä, tunnekylmä ja melkoinen pummi. Teki yksikertaista suorittaavaa työtä ja oli säännöllisesti työttömänä.
Erostani on siis noin 8 kuukautta ja nyt olen tapaillut fiksuja korkeakoulutettuja naisia, jotka kykenevät älykkäisiin keskusteluihin, eivätkä ole koko ajan käsi pitkänä pummimassa rahaa, vaan osallistuvat yhteisiin kuluihin.
Ei koskaan enää tylsää, persaukista ja kylmää amisnaista
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että on käynyt amiksen ei tee naisesta tyhmää, kylmää, persaukista ja rahaa pummivaa. Mulla on amiskoulutus josta saan ihan palkkaa ja maksan itse menoni. Yksin maksan nimittäin omakotitaloa. Samalla opiskelen AMK:ssa ja valmistun pian uuteen ammattiin. Ehkä joskus haen vielä yliopistoon, mutta sitä ennen hankin työkokemusta ammatista johon valmistun alkuvuodesta.
Kyllä se koulutus korreloi älykkyyden kanssa. Ei koskaan enää amista: suurempi mahdollisuus päätyä tyhmän kanssa yhteen.
Eikö sinulla itselläsi älykkyys ja viisaus riitä arvioimaan kumppaniehdokkaan ominaisuuksia ennen kimppaan ryhtymistä?
Varsinaiselta kultakimpaleelta kuulostat 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä amikset nyt vetävät ihmeellisiä johtopäätöksiä. Jokaisella ihmisellä on kriteereitä parisuhteessa. Koulutus voi olla yksi niistä.
Turha siitä on ammattikoululaisen hernettä nenäänsä vetää.
Yhtälailla tässä muka korkeasti koulutetut vetää ihmeellisiä johtopäätöksiä amiksen käyneistä. Vaikea uskoa, että teistä yksikään on käynyt muuta kuin peruskoulun. Oikeasti sivistynyt ja korkeasti koulutettu ihminen osaisi ilmaista asiansa toisella tavalla ilman lapsellisia oletuksia ja haukkumisia.
Kuinka vaikeata se on ymmärtää, että tässä keskustellaan parisuhteista? Joku voi haluta pitkän, pätkän, laihan, lihavan. Ei siinä ole mitään eroa, jos kriteerinä on koulutus ja älykkyys.
Itse asiassa kannattaisi kiinnittää henkisiin ominai
Miksi sun on niin vaikea ymmärtää, että oikeasti sivistynyt ja korkeasti koulutettu ihminen ei halveksu matalemmin koulutettuja?
Kyllä, tässä keskustellaan parisuhteista, mutta on täysin normaalia, että keskustelut elää. On myöskin täysin asiallista huomauttaa toisten rumasta käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä kuitenkin tulit jätetyksi ja kirjoittelet täällä.
Onpas tänne tullut paljon vastauksia.
Minä kyllä laitoin eron alulle eli olin se jättäjä.
T:ketjun aloittaja
Sillä naisella vasta aukesivatkin silmät, kun pääsi ap:sta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu juu ja me uskotaan sua. :D Me uskotaan myös sekin, että olet todella korkeasti koulutettu. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amis naiset kiittää ja kumartaa että sinunlainen luomakunnan kruunu osaa pysyä poissa heidän elämästään 😊
Amisnaiset voisivat opetella kirjoittamaan yhdyssanat oikein.
Ei niilä riitä äly siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että on käynyt amiksen ei tee naisesta tyhmää, kylmää, persaukista ja rahaa pummivaa. Mulla on amiskoulutus josta saan ihan palkkaa ja maksan itse menoni. Yksin maksan nimittäin omakotitaloa. Samalla opiskelen AMK:ssa ja valmistun pian uuteen ammattiin. Ehkä joskus haen vielä yliopistoon, mutta sitä ennen hankin työkokemusta ammatista johon valmistun alkuvuodesta.
Yep. Samoin on monia korkeakoulutettuja joilla ei ole toiveitakaan ammattitaitoisen putkimiehen palkoista.
Täällä taas keskitytään poikkeuksiin, eikä tilastollisiin faktoihin:
"Alemman korkeakoulututkinnon suorittaneiden mediaaniansiot olivat 3 359 euroa ja ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneiden 4 347 euroa. Toisen asteen koulutuksen suorittaneiden mediaaniansiot jäivät 2 620 euroon. Heistä ammatillisen koulutuksen suorittaneiden ansiot olivat 2 563 euroa ja ylioppilaiden 3 000 euroa kuukaudessa. Perusasteen koulutuksen käyneiden mediaaniansiot olivat 2 647 euroa, mikä on enemmän kuin toisen asteen tutkinnon suorittaneilla."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jätit naisen ja tajusit vasta 8 kuukautta myöhemmin miksi jätit hänet.. Oletpa fiksu 😅
Haha. KK naiset ryntäs joukolla kehumaan itseään ja leikkimään parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jätit naisen ja tajusit vasta 8 kuukautta myöhemmin miksi jätit hänet.. Oletpa fiksu 😅
Lievästi sanottuna pitkät piuhat. :D
Kannattaa mennä välillä ulos ja lopettaa dokaaminen.
Mitäs sulle sitten tapahtui, kun noin ilkeä olet? Akateemiset vanhemmat kasvatti sinut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan ihan niin yksinkertainen juttu, että ap.kirjoitti tämän 8 kuukautta eronsa jäljeen, mutta on voinut tajuta asian vaikkapa 8 kuukautta ennen eroaan.
Taidat olla amis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan ihan niin yksinkertainen juttu, että ap.kirjoitti tämän 8 kuukautta eronsa jäljeen, mutta on voinut tajuta asian vaikkapa 8 kuukautta ennen eroaan.
Taidat olla amis.
Sä sen sijaan et ole käynyt edes peruskoulua loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Haha. KK naiset ryntäs joukolla kehumaan itseään ja leikkimään parempaa.
Taidat olla katkera siitä, ettei älysi riitä korkeakoulututkintoon?
Terveisin, korkeakoulutettu nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yep. Samoin on monia korkeakoulutettuja joilla ei ole toiveitakaan ammattitaitoisen putkimiehen palkoista.
"Alemman korkeakoulututkinnon suorittaneiden mediaaniansiot olivat 3 359 euroa ja ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneiden 4 347 euroa. Toisen asteen koulutuksen suorittaneiden mediaaniansiot jäivät 2 620 euroon. Heistä ammatillisen koulut
Heh-heh. Kuka menee kimppaan 'tilastollisen faktan' kanssa? 😗
Koulutus ei ihan määrittele älykkyyttä ja sivistystä. Poikkeamia on puolin ja toisin. Mutta se on totta , että korvien väli on tärkein ja suurin seksielin. Ja muutenkin yhteiselon kannalta oleellisin asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Alemman korkeakoulututkinnon suorittaneiden mediaaniansiot olivat 3 359 euroa ja ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneiden 4 347 euroa. Toisen asteen koulutuksen suorittaneiden mediaaniansio
Jos ymmärrät todennäköisyyksistä jotain, niin on todennäköisempää törmätä hyvin tienaavaan korkeakoulutettuun kuin hyvin tienaavaan amikseen.
Siksi en Tinderissä kuluta aikaani ammattikoululaisiin.
Terveisin, korkeakoulutettu nainen