Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ymmärtänyt eroni jälkeen

Vierailija
03.12.2024 |

että ex-naiseni oli oikeastaan aika tyhmä, tylsä, tunnekylmä ja melkoinen pummi. Teki yksikertaista suorittaavaa työtä ja oli säännöllisesti työttömänä.

Erostani on siis noin 8 kuukautta ja nyt olen tapaillut fiksuja korkeakoulutettuja naisia, jotka kykenevät älykkäisiin keskusteluihin, eivätkä ole koko ajan käsi pitkänä pummimassa rahaa, vaan osallistuvat yhteisiin kuluihin.

Ei koskaan enää tylsää, persaukista ja kylmää amisnaista 

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amisten tyhmyys tulee ilmi ihan tässä ketjussakin. Ap onneksi on tajunnut tämän.

Sähän suorastaan loistat älylläsi.

Vierailija
42/104 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että on käynyt amiksen ei tee naisesta tyhmää, kylmää, persaukista ja rahaa pummivaa. Mulla on amiskoulutus josta saan ihan palkkaa ja maksan itse menoni. Yksin maksan nimittäin omakotitaloa. Samalla opiskelen AMK:ssa ja valmistun pian uuteen ammattiin. Ehkä joskus haen vielä yliopistoon, mutta sitä ennen hankin työkokemusta ammatista johon valmistun alkuvuodesta.

Kyllä se koulutus korreloi älykkyyden kanssa. Ei koskaan enää amista: suurempi mahdollisuus päätyä tyhmän kanssa yhteen.

Kuka tekisi ylipäätään työt Suomessa, jos ei ammattitaitoiset tekijät. Oksettavaa vähättelyä. Ne yliopiston nörtitkö, jotka istuvat päätteidensä takana konetta naputellen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että on käynyt amiksen ei tee naisesta tyhmää, kylmää, persaukista ja rahaa pummivaa. Mulla on amiskoulutus josta saan ihan palkkaa ja maksan itse menoni. Yksin maksan nimittäin omakotitaloa. Samalla opiskelen AMK:ssa ja valmistun pian uuteen ammattiin. Ehkä joskus haen vielä yliopistoon, mutta sitä ennen hankin työkokemusta ammatista johon valmistun alkuvuodesta.

Kyllä se koulutus korreloi älykkyyden kanssa. Ei koskaan enää amista: suurempi mahdollisuus päätyä tyhmän kanssa yhteen.

Kuka tekisi ylipäätään työt Suomessa, jos ei ammattitaitoiset tekijät. Oksettavaa vähättelyä. Ne yliopiston nörtitkö, jotka istuvat päätteidensä takana konetta naputellen?

Tässä ketjussa keskustellaan parinmuodostuksesta. Liian vaikeaa amikselle ymmärtää tätä?

Vierailija
44/104 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä esimerkki siitä, miksi ammattikoululaisten kanssa ei pysty keskustelemaan. Eiväthän nämä edes ymmärrä, mistä keskustellaan.

Vierailija
45/104 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun ajatusmaailman perusteella et ole käynyt edes sitä amista.

Vierailija
46/104 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koville ottaa olla amis. Kuten tuossa ylempänä joku totesi, niin tässä ketjussa keskustellaan parinmuodostuksesta.

Yhdenkään korkeakoulutetun ei kannata aloittaa parisuhdetta ammattikoululaisen kanssa, koska alemman tason amis pyrkii hyötymään taloudellisesti ja muilla tavoin korkeamman tason korkeakoulutetusta.

Vierailija
47/104 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koville ottaa olla amis. Kuten tuossa ylempänä joku totesi, niin tässä ketjussa keskustellaan parinmuodostuksesta.

Yhdenkään korkeakoulutetu

Sivistyneellä ja korkeasti koulutetulla ihmisellä ei ole tarvetta arvostella ihmisiä pelkän koulutuksen perusteella. Sivistynyt ja korkeasti koulutettu ihminen ei myöskään tee mitään oletuksia ihmisistä pelkän koulutuksen perusteella. Kannattaa vähän miettiä sitä oman viestinsä sisältöä, jos haluaa väittää olevansa korkeasti koulutettu.

Vierailija
48/104 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdenkään korkeakoulutetu

Amis voi kylläkin tienata enemmän kuin korkeasti koulutettu. Korkea koulutus ei takaa hyviä tuloja ja korkeasti koulutettu voi olla työtön.

Vierailija
49/104 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilölle olisi erittäin tärkeää tiedostaa oma tasonsa. Tällöin vältyttäisiin epänormaaleilta korkeakoulutettu-amis-suhteilta, jotka ovat tuhoon tuomittuja ensi hetkestä lähtien.

Vierailija
50/104 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikin on muuten yleensä parempaa fiksumpien ihmisten kanssa.

T: korkeakoulutettu nainen

Ihan tilastojen valossa amikset antavat enemmän p*rsettä mitä korkeakoulutetut. Tuo ei koske kaikkia, mutta kertoo kuitenkin amisten heittäytymisestä lihan himoihin enemmän mitä korkeakoulutetut.

Sori vaan. Puhut pashaa ja vasta Joulu tulossa.

Vierailija
51/104 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä amikset nyt vetävät ihmeellisiä johtopäätöksiä. Jokaisella ihmisellä on kriteereitä parisuhteessa. Koulutus voi olla yksi niistä.

Turha siitä on ammattikoululaisen hernettä nenäänsä vetää.

Vierailija
52/104 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun nuo kauniit, kouluttautumattomat ja varattomat naiset ovat niin helppoja paloja meille vaurastuneille, koulutetuille ikämiehille, suostuvat mihin tahansa jos vain shoppailu saa jatkua.

t win-win

Vierailija
53/104 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Tinderissä katson aina naisen koulutuksen. Jos lukee ammattikoulu, niin se on välittömästi ruksi.

Onneksi löytyy ihania maisterisnaisia yltä kyllin meille korkeastikoulutetuille miehille. 

Vierailija
54/104 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun nuo kauniit, kouluttautumattomat ja varattomat naiset ovat niin helppoja paloja meille vaurastuneille, koulutetuille ikämiehille, suostuvat mihin tahansa jos vain shoppailu saa jatkua.

t win-win

Tinderin perusteella kauneimmat ovat kyllä korkeastikoulutettuja. Amikset ja työttömät ovat usein tupakoivia ja ylipainoisia.

Vierailija
55/104 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä juttuja pitäisi opettaa jo koulussa, ettei käy näin. Surullista luettavaa näin koulutetun naisen näkökulmasta. Monet hienot miehet kärsivät huonoissa parisuhteissa huonojen naisten kanssa 

Vedät yhtelaisyysviivan amiskoulutetun ja älykyyden kanssa ! ?

Satut oleman väärässä. Tiedän muutaman amiskoulutetun,jotka ovat todella älykkäitä ja pärjänneet elämässään hyvin. Itsekin olen. Kävin alalle joka kiinnosata ja perustin                   yrityksen yksinyrittäjänä. Tienasin erikoslääkärin palkan verran . Nyt eläkkeellä.

Olen syrjäseudulta vähävaraisesta perheestä ja ei ollut mahdollisuutta  kouluttautua pitkälle siinä vaiheessa kun oli nuori

Vierailija
56/104 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä amikset nyt vetävät ihmeellisiä johtopäätöksiä. Jokaisella ihmisellä on kriteereitä parisuhteessa. Koulutus voi olla yksi niistä.

Yhtälailla tässä muka korkeasti koulutetut vetää ihmeellisiä johtopäätöksiä amiksen käyneistä. Vaikea uskoa, että teistä yksikään on käynyt muuta kuin peruskoulun. Oikeasti sivistynyt ja korkeasti koulutettu ihminen osaisi ilmaista asiansa toisella tavalla ilman lapsellisia oletuksia ja haukkumisia.

Vierailija
57/104 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä kuitenkin tulit jätetyksi ja kirjoittelet täällä. 

Vierailija
58/104 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksikin on muuten yleensä parempaa fiksumpien ihmisten kanssa.

T: korkeakoulutettu nainen

Ihan tilastojen valossa amikset antavat enemmän p*rsettä mitä korkeakoulutetut. Tuo ei koske kaikkia, mutta kertoo kuitenkin amisten heittäytymisestä lihan himoihin enemmän mitä korkeakoulutetut.

Sori vaan. Puhut pashaa ja vasta Joulu tulossa.

Hyvä seksi amiksen kanssa= nainen antaa p*rsettä.

Vierailija
59/104 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun ymmärsit.

Samoin olisi minun kannattanut valita mies, jolla on akateeminen koulutus kuten itselläni ja säännölliset tulot, eikä tyhjätaskua ja vähän väliä työtöntä duunaria.

Sitä saa mitä tilaa!

Vierailija
60/104 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtälailla tässä muka korkeasti koulutetut vetää ihmeellisiä johtopäätöksiä amiksen käyneistä. Vaikea uskoa, että teistä yksikään on käynyt muuta kuin peruskoulun. Oikeasti sivistynyt ja korkeasti koulutettu ihminen osaisi ilmaista asiansa toisella tavalla ilman lapsellisia oletuksia ja haukkumisia.

Kuinka vaikeata se on ymmärtää, että tässä keskustellaan parisuhteista? Joku voi haluta pitkän, pätkän, laihan, lihavan. Ei siinä ole mitään eroa, jos kriteerinä on koulutus ja älykkyys.

Itse asiassa kannattaisi kiinnittää henkisiin ominaisuuksiin enemmän kuin ulkoisiin, niin parisuhteetkin olisivat pidempiä