Olen ymmärtänyt eroni jälkeen
että ex-naiseni oli oikeastaan aika tyhmä, tylsä, tunnekylmä ja melkoinen pummi. Teki yksikertaista suorittaavaa työtä ja oli säännöllisesti työttömänä.
Erostani on siis noin 8 kuukautta ja nyt olen tapaillut fiksuja korkeakoulutettuja naisia, jotka kykenevät älykkäisiin keskusteluihin, eivätkä ole koko ajan käsi pitkänä pummimassa rahaa, vaan osallistuvat yhteisiin kuluihin.
Ei koskaan enää tylsää, persaukista ja kylmää amisnaista
Kommentit (104)
Amis naiset kiittää ja kumartaa että sinunlainen luomakunnan kruunu osaa pysyä poissa heidän elämästään 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitsit siis aikanaan munallasi ja nyt vihdoin tajusit että kannattaa valita yläpäällään.
Ehkäpä tästä amisnaisesta paljastui ajan mittaan näitä negatiivisia puolia? Et voi tietää aloittajan tilannetta täysin.
Amisnaisesta paljastui ajan myötä että hän olikin amisnainen eikä akateeminen?
No ei aloitus muistakaan asioista kertonut että ne olisivat muuttuneet vaan että hän ei niitä alunperin tajunut.
Vierailija kirjoitti:
Amis naiset kiittää ja kumartaa että sinunlainen luomakunnan kruunu osaa pysyä poissa heidän elämästään 😊
Amisnaiset voisivat opetella kirjoittamaan yhdyssanat oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitsit siis aikanaan munallasi ja nyt vihdoin tajusit että kannattaa valita yläpäällään.
Ehkäpä tästä amisnaisesta paljastui ajan mittaan näitä negatiivisia puolia? Et voi tietää aloittajan tilannetta täysin.
Amisnaisesta paljastui ajan myötä että hän olikin amisnainen eikä akateeminen?
No ei aloitus muistakaan asioista kertonut että ne olisivat muuttuneet vaan että hän ei niitä alunperin tajunut.
Ehkä hänellä ei ollut tuollaista kriteeriä ennen ja nyt on?
Pummiminen parisuhteessa on kyllä hirveätä. En suostuisi siihen koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että on käynyt amiksen ei tee naisesta tyhmää, kylmää, persaukista ja rahaa pummivaa. Mulla on amiskoulutus josta saan ihan palkkaa ja maksan itse menoni. Yksin maksan nimittäin omakotitaloa. Samalla opiskelen AMK:ssa ja valmistun pian uuteen ammattiin. Ehkä joskus haen vielä yliopistoon, mutta sitä ennen hankin työkokemusta ammatista johon valmistun alkuvuodesta.
Kyllä se koulutus korreloi älykkyyden kanssa. Ei koskaan enää amista: suurempi mahdollisuus päätyä tyhmän kanssa yhteen.
Tuo kertoo lähinnä sun omasta älystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että on käynyt amiksen ei tee naisesta tyhmää, kylmää, persaukista ja rahaa pummivaa. Mulla on amiskoulutus josta saan ihan palkkaa ja maksan itse menoni. Yksin maksan nimittäin omakotitaloa. Samalla opiskelen AMK:ssa ja valmistun pian uuteen ammattiin. Ehkä joskus haen vielä yliopistoon, mutta sitä ennen hankin työkokemusta ammatista johon valmistun alkuvuodesta.
Kyllä se koulutus korreloi älykkyyden kanssa. Ei koskaan enää amista: suurempi mahdollisuus päätyä tyhmän kanssa yhteen.
Moi amis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkera amis, joka ei ymmärrä asioita ja vahvistaa aloittajan olevan oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Seksikin on muuten yleensä parempaa fiksumpien ihmisten kanssa.
T: korkeakoulutettu nainen
Ihan samanlaisia lahnoja ovat koulutetut ja vähemmän koulutetut sängyssä. Samanlainen tyhjä ja hölmistynyt ilme kun tökin heitä kovaa isolla kalullani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samanlaisia lahnoja ovat koulutetut ja vähemmän koulutetut sängyssä. Samanlainen tyhjä ja hölmistynyt ilme kun tökin heitä kovaa isolla kalullani.
Sinulla on omituinen tapa kertoa olevasi tyhmä amis
Hyvä, että opit. Toivottavasti et hukannut montakaan vuotta kyseisen tapauksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäkö sinusta on seksi, tökkimistä kovalla kalulla? Et kyllä ole ansainnut edes amista. Ihmettelet tyhjää hölmistynyttä ilmettä? Voi luoja näitä poikasia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi amis!
Niin olenkin amis, mutta olen myös ylioppilas, valmistunut AMK:sta ja hakeudun yliopistoon opiskelemaan. En ole koskaan ymmärtänyt ihmisten arvottamista pelkän koulutuksen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkera amis, joka ei ymmärrä asioita ja vahvistaa aloittajan olevan oikeassa.
Amis olen kyllä, mutta en katkera. Ymmärrän kyllä asioita paljonkin, mutta sitä en ymmärrä, että ihmisiä arvotetaan pelkän koulutuksen perusteella.
Eikä ole amis mun ainoa koulutus ja lisää koulutusta aion hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäkö sinusta on seksi, tökkimistä kovalla kalulla? Et kyllä ole ansainnut edes amista. Ihmettelet tyhjää hölmistynyttä ilmettä? Voi luoja näitä poikasia!
Tämä oli ihan tarkoituksen mukaista provosointia. Näköjään toimi kun meni noin tunteisiin.
Amisten tyhmyys tulee ilmi ihan tässä ketjussakin. Ap onneksi on tajunnut tämän.
Amikset, yök!