Olen ymmärtänyt eroni jälkeen
että ex-naiseni oli oikeastaan aika tyhmä, tylsä, tunnekylmä ja melkoinen pummi. Teki yksikertaista suorittaavaa työtä ja oli säännöllisesti työttömänä.
Erostani on siis noin 8 kuukautta ja nyt olen tapaillut fiksuja korkeakoulutettuja naisia, jotka kykenevät älykkäisiin keskusteluihin, eivätkä ole koko ajan käsi pitkänä pummimassa rahaa, vaan osallistuvat yhteisiin kuluihin.
Ei koskaan enää tylsää, persaukista ja kylmää amisnaista
Kommentit (104)
Hyvä kun ymmärsit.
Samoin olisi minun kannattanut valita mies, jolla on akateeminen koulutus kuten itselläni ja säännölliset tulot, eikä tyhjätaskua ja vähän väliä työtöntä duunaria.
Tota se on kun pitää valita aina se jännänainen. Hyvä, että olet ottanut opiksesi.
Seksikin on muuten yleensä parempaa fiksumpien ihmisten kanssa.
T: korkeakoulutettu nainen
Se, että on käynyt amiksen ei tee naisesta tyhmää, kylmää, persaukista ja rahaa pummivaa. Mulla on amiskoulutus josta saan ihan palkkaa ja maksan itse menoni. Yksin maksan nimittäin omakotitaloa. Samalla opiskelen AMK:ssa ja valmistun pian uuteen ammattiin. Ehkä joskus haen vielä yliopistoon, mutta sitä ennen hankin työkokemusta ammatista johon valmistun alkuvuodesta.
Vierailija kirjoitti:
Se, että on käynyt amiksen ei tee naisesta tyhmää, kylmää, persaukista ja rahaa pummivaa. Mulla on amiskoulutus josta saan ihan palkkaa ja maksan itse menoni. Yksin maksan nimittäin omakotitaloa. Samalla opiskelen AMK:ssa ja valmistun pian uuteen ammattiin. Ehkä joskus haen vielä yliopistoon, mutta sitä ennen hankin työkokemusta ammatista johon valmistun alkuvuodesta.
Kyllä se koulutus korreloi älykkyyden kanssa. Ei koskaan enää amista: suurempi mahdollisuus päätyä tyhmän kanssa yhteen.
Hyvä hyvä. Seuraavaksi sitten mies, kun nuo naiset kyllästyvät sinuun
Valitsit siis aikanaan munallasi ja nyt vihdoin tajusit että kannattaa valita yläpäällään.
Aloittajalla on kyllä pointtinsa tässä. Samantasoisten pitäisi pariutua keskenään.
Amikset keskenään ja korkeakoulutetut keskenään.
Minä olen tyhmä ja minulla on rahaa enemmän kun korkeasti koulutetulla avovaimollani. Tienaan 2000 euroa vähemmän mitä avovaimoni.
Vierailija kirjoitti:
Valitsit siis aikanaan munallasi ja nyt vihdoin tajusit että kannattaa valita yläpäällään.
Ehkäpä tästä amisnaisesta paljastui ajan mittaan näitä negatiivisia puolia? Et voi tietää aloittajan tilannetta täysin.
Samanlainen kokemus minulla. Harva pelkän amiksen käynyt nainen kykenee älykkäisiin ja syvällisiin keskusteluihin. Ei ole sivistystä ja tietoa asioista, joten keskustelut menevät usein tunneperäiseksi juupas-eipäs-kinaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on kyllä pointtinsa tässä. Samantasoisten pitäisi pariutua keskenään.
Amikset keskenään ja korkeakoulutetut keskenään.
Niin se yleensä meneekin, mutta ennemminkin siitä syystä, että kk:t ovat melko sietämättömiä persoonia, eikä kukaan muu jaksa kuunnella heidän oikkujaan ja vittuiluaan, kuin toiset kaltaisensa. Amkissa on myös paljon rimanalittajaporukkaa, eli se ei ole tae kyvyistä tai hyvyydestä
Itsellä äo 135 ja olen am-amk, enkä jaksa kuunnella yhenkään edes maisteritason toteuttajan juttuja. Ongelma heissä on se, että he itse uskovat alaansa ja paremmuuteensa. Jos osaisivat suhtautua näihin kevyesti, läpällä ja kusetuksena, mitä ne kaikki ovat, voisin ehkä kuvitella pystyväni seurustelemaan jonkun kanssa. Usein akateemisilla tämä valaistuminen saavutetaan kuitenkin vasta sitten, kun niitä papereita ja perspektiiviä on useammalta eri alalta ja on kuljettu jokin henkinen polkukin, joka vetää länsimaalaiselta todellisuuskäsitykseltä maton jalkojen alta. Tällaisia tähtiä ja yksisarvisia on maassamme varmaan joku 5kpl, ja se että sellaisen kanssa sopisi vielä ulkoisesti yhteen on täysin astronominen tavoite
"Valitsit siis aikanaan munallasi ja nyt vihdoin tajusit että kannattaa valita yläpäällään."
"Ehkäpä tästä amisnaisesta paljastui ajan mittaan näitä negatiivisia puolia? Et voi tietää aloittajan tilannetta täysin."
Kun lukee aloituksen, voi vain todeta että se on jätetyn katkera vuodatus. Amisnaisillakin on taso, jonka alle ei mennä.. =D
En kyllä lukenut, että tuossa olisi mitään katkeruutta. Ehkä vähän sellaista voi olla, ettei ole ajoissa tajunnut, että tyytyi alemmantasoiseen.
Tämän siitä saa, kun ei pidä omista kriteereistään kiinni ja tyytyy huonompaan.
Näitä juttuja pitäisi opettaa jo koulussa, ettei käy näin. Surullista luettavaa näin koulutetun naisen näkökulmasta. Monet hienot miehet kärsivät huonoissa parisuhteissa huonojen naisten kanssa
Sama. Kannattaa aina valita samantasoinen nainen. Alemman tason naisista on pelkästään harmia.