Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salilla muuten näkyi aika pirun hyvä takamus.
Selitätkö sä noita juttuja ääneenkin? 😬
Naisille selitän, mutta miehille ei tarvitse.
Älkää vaan oikeasti omiko täältä mitään. Itsekin kirjoitin läpällä pari hieman provosoivaa viestiä, ihan vaan tylsyyttäni.
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin kauniin uuden kuvan, mut sä et sano mitään. Mulla on huono-olo, kaipaisin niin sua, mut sä et kai mua.
Hyvää yötä tuntematon 🤗 Hali sulle sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai luoja miten huvittavia sekoja tässä ketjussa välillä pulpahtelee pintaan🤣🤣🤣 Ootte oikeesti taidetta.
Valitettavasti joskus harhaudun miettimään, että entä jos se onkin kaivattuni
Silloin ketju kiinni ja taukoa. Ei kannata itse muuttua sekoksi siksi että jotkut pahaa oloaan ja katkeruuttaan täällä purkavat sisintään tai sekoilevat muutoin harhoissaan.
Olipa kaivattu, mutta eipä sitten ollutkaan. Paitsi kuvitelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Milloin ihastuit minuun? Minä kiinnostuin 2020 keväällä ja 2021 keväällä ihastuin palavasti.
En sinuun, mutta kaivattuuni; kesäkuussa 2024.
Vierailija kirjoitti:
Mammoille remmiä. Lihapata meni uuniin. klo 00:15 saa tulla kolkuttamaan ovelle. Kolkuttavalle avataan.
Niin kun ovikellot on poliiseja varten :D
Sandaalit ei ole talvikengät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin kauniin uuden kuvan, mut sä et sano mitään. Mulla on huono-olo, kaipaisin niin sua, mut sä et kai mua.
Hyvää yötä tuntematon 🤗 Hali sulle sivusta.
Kiitos ihana 😊
Käsi kädessä - silmästä silmään. Gn.
Mulla on yksi kuva, joka on ihan vain minun ja jota katson salaa silloin tällöin. Poistan sen, jos pyytäisit.
Tulisipa se hetki, että saisin painaa huuleni huulillesi.
🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palaset loksahti kohdalleen. Polku jota kuljin ja tulit hetkeksi eteeni. Hymyilit, juttelit, olit ystävällinen. Seurassasi tuntui kotoisalta. Herätit luottamuksen. Roihu, joka heräsi, en oo vieläkään toipunut. Kuulut mun aamuun, päivään ja iltaan, silloin on kaunista ja hyvää. Sain kohdata sut ja sielussani tuntui, kiitos! Tavattiin koillisessa. Tulisitko mua vastaan kenties Barcelonan kadulla vai missä kuljet. 💛
A?
Tavallaan sopii, mikäli liittäisi mukaan 9. Puhuttiin lyhyesti matkoista, kun tavattiin toisen kerran ja tästä on jokunen vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Olipa kaivattu, mutta eipä sitten ollutkaan. Paitsi kuvitelmissa.
N she lived happily ever after. The end.
Hyvää yötä ihanimmalle.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Sandaalit ei ole talvikengät.
Hyvin käy, kun laittaa villasukat. Opin lapseltani.
Hyvää yötä sinulle, levollisia unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin ihastuit minuun? Minä kiinnostuin 2020 keväällä ja 2021 keväällä ihastuin palavasti.
En sinuun, mutta kaivattuuni; kesäkuussa 2024.
Oliko ns. pikaihastuminen, joka ei vieläkään oo laantunut? Ja siksi nyt ?
Mulla on kipeänä aina noita päiviä, katselen suoratoistoja ja selailen vauvaa vaan ihan koko päivän sängyssä maaten. Sivusta