Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Joskus toivoin täällä alussa, tulisitko mua vastaan puolimatkaa. Haluaisin tutustua. Eilen illalla pysähdyin sillalle ja siihen oli joku kaivertanut sydämen ja tutut kirjaimet. Ihmeellinen sattuma. Kauniita unia ihana.🧡
Elämäin elosalle ihmenaiselle miulta mieheltä mitättömältä 30 km ja parin kuntarajan väärältä puolelta hyvän yön toivotukset halein suukoin.Huomiseen
Hyvää lauantaita pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä suloinen sydämeni asukas. 💐 Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Näin ihan outoa unta. Kirjoitit minulle viestin (nimikirjain ja pari muuta tunnisteena), jossa kerroit tietäväsi tunteistani ja pyysit ottamaan yhteyttä numeroosi x. Harmi etten muista sitä enää hereillä.
Huomenta unikeko! Nukuin hyvät yöunet ja näin jotain unta, mutta en enää muista tarkkaan mitä. Toivottavasti sinäkin heräät levänneenä.<3
Vierailija kirjoitti:
Hyvää lauantaita pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä suloinen sydämeni asukas. 💐 Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää lauantai päivää huomaavaiselle risuleualle. 🤗🧡 Olipa kiva herätä, kun sinä olit muistanut mua taas ihanin sanoin ja kukkasin. Kiitän hellällä suukolla ja halauksella. 😘
Terv. pikkuvaalea
On se jännä miten nuo kaksi osuukin aina samoihin aikoihin ketjuun, ja miten samanlainen heidän kirjoitustyylinsä on. Täytyy olla tähtiin kirjoitettu tuo rakkaustarina.
(Vähän tulee Enkeli-Elisa -fibat)
Vierailija kirjoitti:
Godmorgon fru P 😚
😚
Huomenta. Hyvää viikonloppua kaivatulleni. Mun on sua ikävä! Halaus.
Eilen melkein kerroin sen, jos oltaisiin oltu kahdestaan olisinko kertonut . Oonko joskus kertonut jo? Että mä olin silloin sinä päivänä ihastunut sinuun, ja mä halusin sun kans jotain ja mä olin odottanut sitä.
Huomenta mammoille. Eläkää ihmisiksi.
Kell' onni on, sen kätkeköön!
Paitani alle kätkin sen. Siellä se sykkii ja voi hyvin. 👍
Taas yksi aamu lisää, jolloin en saa herätä hänen vierestään:(
Olis kiva oikeasti kokeilla sitä, mistä oli illalla puhe 😃 Mutta ei sua ehkä enää päästettäisi sinne 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Godmorgon fru P 😚
😚
🤗
Suukko ja hyvää yötä, rakas.