Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Sulle on toteutunut asioita, joita kohti olet mennyt. Sellaisten jälkeen uskoo mahdottomiin. Entä jos olisi käynyt toisin?
Totta kai hyvät kokemukset ruokkivat uskoa lähteä tavoittelemaan lisää hyviä asioita.
Kiireinen päivä.. hyvää yötä kesäheinä💖
Vierailija kirjoitti:
Kaikista kyydeistä ei voi kieltäytyä.
Mitä kauniimpi nainen, sitä suurempi nautinto on kieltäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on käsittääkseni kaikki ok, silloin ei ole syytä synkistelyyn. Hyvin yksinkertaista.
Puutteita on.
Ei minun kyydissäni ole pakko olla. Menet minne menet, se on alusta asti ollut harvinaisen selvää. En minä sinua pysty pitelemään, jos olet mennäksesi.
Kaivattu oli kyllä sellainen Porsche with no brakes. Ei sitä voinut pidätellä. Olikohan se juuri se syy, miksi niin ihastelin häntä. Muistutti minua itseäni tietyllä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Se jäi vaivaamaan ikuisiksi ajoiksi että olinko mielestäsi ansainnut tämän rangaistuksen? Helpottaisi elämää jos saisin vielä joskus jutella kaikesta. Ikäväkin on kaikesta huolimatta.
En rankaise ja mielelläni tapaisin ja juttelisin, myös ikävä on.
100m vaan välillä - jokohan siellä nukutaan <3
Olet mulle aarre, jota varjelen. Öitä.
Yhteystiedot vaihdetaan heti kun nähdään seuraavan kerran. :)
En mä kaikkien kanssa jäädy vaan vain silloin, kun tosissani tykkään.
Hölmö sydän ei suostu uskomaan kylmiä tosiasioita, se hihhuloi ihan omiaan ja kuvittelee kaikenlaista, tekee omia tulkintojaan musakappaleidenkin perusteella. Kaikenlaista outoa, vieläkin. Toivottavasti sinä voit hyvin. Onnellisia unia, herää virkeänä ja levänneenä aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Sulle on toteutunut asioita, joita kohti olet mennyt. Sellaisten jälkeen uskoo mahdottomiin. Entä jos olisi käynyt toisin?
En uskaltaisi ehkä unelmoida enkä uskoa ihmeisiin. Tai ehkä uskaltaisin, mutta en uskoisi niiden toteutumiseen omalla kohdalla. Haluan uskaltaa olla vielä rohkeampi. Olisin valinnut myös jotakin toisin
Sydämelleni en voi mitään. Se on mikä on. Kenelle olen kiitollisuuteni velkaa?
Vierailija kirjoitti:
En mä kaikkien kanssa jäädy vaan vain silloin, kun tosissani tykkään.
Kaivattu on ainoita ihmisiä ikinä, joka sai minut jäätymään useamman kerran. Ihme tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vikalla tunnilla viestiä. Sulle.
😍
Vierailija kirjoitti:
Yhteystiedot vaihdetaan heti kun nähdään seuraavan kerran. :)
Todellakin🤍
Siis jos nähdään 😢🤍
Kidnapatako ajattelit?