Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle.
Kommentit (8702)
Tapanani on puhua avoimesti iloista ja suruista. Sä olet mun iloni, älä vie sitä multa pois.
Hyvää perjantaita ja alkavaa viikonloppua suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä sydämessäni. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Tämä yksi tunne on kestänyt viitisen vuotta, joten ei ole mennyt ohi. Se tunne ei ole turhautuminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä tarvii pitää, ne menee ohi ;)
En kävis täällä, jos ois mennyt
Vierailija kirjoitti:
Hyvää perjantaita ja alkavaa viikonloppua suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä sydämessäni. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää perjantai päivää ja tulevaa viikonloppua komialle risuleualle. 🤗🧡 Sinä mun sydämessä, koko ajan. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Ootko ihastunut muhun vain koska oon ihastunut suhun? 🤔
Meidän tapauksessa tilanne kyllä lähti tästä asetelmasta, mutta ei se enää se syy ole.
Vierailija kirjoitti:
Tämä yksi tunne on kestänyt viitisen vuotta, joten ei ole mennyt ohi. Se tunne ei ole turhautuminen.
Molemminpuolista siis. Hyvää huomenta nainen, mukavaa päivää töihin ja toimiin. Ikävä sinua.
Ikkunasta näkyy kirkkaasti loistava kuu. Tietokoneen äärellä mietin miltä tuntuisi juuri nyt istua kanssasi vierekkäin aamukahvia siemaillen. Käsi etsiytyisi käteen ja se lämpö, jota tunnen sinua kohtaan, voimistuisi moninkertaiseksi. Haaveilen vain.
Vierailija kirjoitti:
Ikkunasta näkyy kirkkaasti loistava kuu. Tietokoneen äärellä mietin miltä tuntuisi juuri nyt istua kanssasi vierekkäin aamukahvia siemaillen. Käsi etsiytyisi käteen ja se lämpö, jota tunnen sinua kohtaan, voimistuisi moninkertaiseksi. Haaveilen vain.
Käsi etsiytyisi käteen ja aika pysähtyisi. Hetki olisi meidän. Toisaalta en pysty ajattelemaan sellaista, koska se on haavetta vain ja siksi sattuvaista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä aiot tehdä asialle, jos kiukuttelua ei lasketa?
Mitä haluat?
Vierailija kirjoitti:
Mitä aiot tehdä asialle, jos kiukuttelua ei lasketa?
Mikä sua nyt repii?
Öitä.