Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Me emme tapaa enää koskaan emmekä kuule toisistamme enää milloinkaan. Tää on mun viimeinen elämä jonka olisin voinut viettää toisinkin.
Luultavasti minullakin.
Vierailija kirjoitti:
Me emme tapaa enää koskaan emmekä kuule toisistamme enää milloinkaan. Tää on mun viimeinen elämä jonka olisin voinut viettää toisinkin.
Sinähän päätökset teit.
Vierailija kirjoitti:
Mikset vietä haluamallasi tavalla?
Kaivatun näkemättömyyteen on jo tottunut. Ei enää viitsi edes toivoa. Pakko vaan mennä päivästä toiseen, viikosta viikkoon,kuukaudesta toiseen, vuodesta jne.... Onneksi on paljon tekemistä.
En tiedä koititko antaa mulle uuden vihjeen. Hieman ehkä pelottaa liikaa tulla tuollaisiin paikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ei nähdä huomenna, ylihuomenna, ylihuomisen huomenna, maanantaina, tiistaina, keskiviikkona, torstaina, perjantaina, sitä seuraavalla viikolla, ensi kuussa, ensi vuonna eikä ensi vuosikymmenellä. Ensi vuosisadalla voisi olla ehkä mahdollista.
Liioittelet tapasi mukaan.
Jos totta puhun, ei nähdä ensi vuosisadallakaan, jos ei taivaassa. Jos satun pääsemään sinne.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun näkemättömyyteen on jo tottunut. Ei enää viitsi edes toivoa. Pakko vaan mennä päivästä toiseen, viikosta viikkoon,kuukaudesta toiseen, vuodesta jne.... Onneksi on paljon tekemistä.
Juuri näin
Vierailija kirjoitti:
Minun kanssa ei koskaan pelleillä.
Nyt täytyy tunnustaa, että ei ole minun juttu. Enkä edes osaisi. k
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kanssa ei koskaan pelleillä.
Joillekin ei riitä yleisöä, toisilla ei oo rahhoo lippuun, älä luovuta, jatka valihtelemallais tiellä.
Liput on maksettu.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole tottunut. Voisi jo vihdoin tottua.
Vierailija kirjoitti:
M->N?
Täytyy minunkin alkaa synkistellä.
Öitä sulle pikkuapina. ;) Milloinhan saan aikaiseksi lopettaa tämän.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei täydy, mutta kyllä ympäristön tunnelmat ja mielialat tarttuvat heistä joiden kanssa on tekemisissä.
Kaikista kyydeistä ei voi kieltäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Anna mennä vain! Ethän sinä edes ole täällä.
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen että on tekemistä. Mulla ei ole ja en jaksa typerän estoisen kaipuun uuvuttamana enää muutakaan. Enää.
Sivusta hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäkö yritit sanoa että elelen jossain omassa todellisuudessa
Kahdessa eri todellisuudessa, jotka eivät synkronoi. Sinä sen tiedät, en minä.
Jaahas
Liioittelet tapasi mukaan.