Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nonni. Päätepysäkki on saapunut. Ajoneuvosta on noustava. Tervetuloa uuteen tulevaisuuteesi! Hyvää illanjatkoa.
Kuka päättää uudesta tulevaisuudesta, kun noin reteästi ilmoitat muutoksesta? Jospa vielä kertoilet, että mikä se tulevaisuus on.
Jumala se kai kaikesta päättää ja kaikesta yksin tietää. Enkä ole edelleenkään Jeesuksen veroinen. Hyvä yritys noin muuten. Nyt pistät iltavalaistuksen ja alat ajatella kun on aika. Elämä on salaperäinen matka kohti vihonviimeistä päätepysäkkiä jossa auttajat ovat vastassasi. Öitä sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyvä pylly.
Mies 40
Kiva kuulla. Kiinnitän miehessä huomiota, kasvoihin, silmiin ja ylävartaloon.
P. S. Minullakin on hyvä pylly.
Sivusta naiselta
Voisit olla mun kaivattu. Sillä vasta hyvä pylly onkin. Sivusta myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nonni. Päätepysäkki on saapunut. Ajoneuvosta on noustava. Tervetuloa uuteen tulevaisuuteesi! Hyvää illanjatkoa.
Kuka päättää uudesta tulevaisuudesta, kun noin reteästi ilmoitat muutoksesta? Jospa vielä kertoilet, että mikä se tulevaisuus on.
Niinpä. Ja päätepysäkki ei saavu vaan sille saavutaan. - sivuhuom
Se saapuu kun sille saavutaan tai saapuu kun on aika saapua sille. Esimerkiksi 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomiseen.
Eihän sitä tiedä.
Jos tämä olisi romanttinen tv-sarja, olisi takana vasta lyhyt pilottijakso ja jännättäisiin tuleeko jaksoja lisää. Ainakin roolitus on onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyvä pylly.
Mies 40
Kiva kuulla. Kiinnitän miehessä huomiota, kasvoihin, silmiin ja ylävartaloon.
P. S. Minullakin on hyvä pylly.
Sivusta naiselta
Voisit olla mun kaivattu. Sillä vasta hyvä pylly onkin. Sivusta myös.
Onko yhtä hyvä kuin Loviatar666:lla AS:ssa?
Anna minulle järkeä ymmärtääkseni. Jos et voi antaa järkeä, anna nöyryyttä hyväksyäkseni. Jos et voi antaa hyväksyntää, anna mieltä tyytyä. Tapahtukoon sinun tahtosi.
Jk. Jos et voi antaa, älä ota pois.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä olisi romanttinen tv-sarja, olisi takana vasta lyhyt pilottijakso ja jännättäisiin tuleeko jaksoja lisää. Ainakin roolitus on onnistunut.
Täällä on edelleen casting kesken. sivusta
Lämpimästi tervetuloa Heiskas matkalle.
Mä veisin sut prisman salaattibaariin anytime!
Vierailija kirjoitti:
Mä veisin sut prisman salaattibaariin anytime!
Mä cittarin
Tää juna kulkee umpitunnelissa.
Vierailija kirjoitti:
Tää juna kulkee umpitunnelissa.
Samassa tunnelissa varmaan ajetaan vastakkain. Törmätään edes kerran pimeässä.
Lienee syytä tehdä varotoimenpiteitä.
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Ajattelen ja ikävöin sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Lienee syytä tehdä varotoimenpiteitä.
Ettei kuvat päädy tekoälymateriaaliksi? Joo hyvähän se on. Paitsi jos haluat sitä itse.