Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyvä pylly.
Mies 40
Ai, tärkeä tieto täällä kaikille: Menisitkö lepäämään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää kaivata toista, kun lähelle ei voi mennä eikä kauas pääse?
Tätä olen ihmetellyt jo pitkään. Itselläni tilanne on se, että mies on työkaveri ja varattu. Miksi pitää ihastua varattuun? Pitää kai työpaikkaa vaihtaa.
Vokottele se mies itsellesi äläkä inise.
En halua vokotella varattua. Siksi ärsyttää kun hän pyörii mielessä niin paljon. Yrittäisin heti jos olis vapailla markkinoilla.
Amenet tuolle, paitsi että sitten hän olisi ystäväni ex ja omastakin erosta hieman liian lyhyt aika. Ärsyttäisi varmaan vaikka eroaisi. Ehkä ei kannata miettiä. Tulee sit kiva viikonloppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyvä pylly.
Mies 40
Ai, tärkeä tieto täällä kaikille: Menisitkö lepäämään!
Pakko mennä. Oon ihan poikki.
Sä et sitten palannut mun viestiin vaikka lupasit. Etäisyys ja kylmyys kasvoivat taas välillämme. Älä sitten ihmettele, kun huomaat muutoksen kun seuraavan kerran jutellaan. Mulla ei tule olemaan sulle enää aikaa kuten ennen, enkä ole aina saatavilla ja tukena kuten ennen. Mutta sitähän sä haluat, työntää minut pois.
Vierailija kirjoitti:
Uus tyyppikin pitää söpönä.
No vttu daa? Mitäs kuvittelit. Oot aika kettu. 😏
Vierailija kirjoitti:
Jäätävä stondis mulla nyt
Piirsitkö ison rastin seinälle jo?
Vierailija kirjoitti:
Lahessa kulkupeli on linkku.
DÖSA!
Käkikellon käkikin kukkuu enää sillon kun huvittaa, sanoi liittyvänsä johonkin ammattiliittoon, kaipaan sinua.
Öitä. Ei löytynyt tänään viestiä eikä näkynyt irl.
Vierailija kirjoitti:
Öitä. Ei löytynyt tänään viestiä eikä näkynyt irl.
En ole jaksanut kirjoitella, kun ei ole enää asiaa
Nonni. Päätepysäkki on saapunut. Ajoneuvosta on noustava. Tervetuloa uuteen tulevaisuuteesi! Hyvää illanjatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DÖSA!
Ei ole. Dösä on hesast.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyvä pylly.
Mies 40
Kiva kuulla. Kiinnitän miehessä huomiota, kasvoihin, silmiin ja ylävartaloon.
P. S. Minullakin on hyvä pylly.
Sivusta naiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DÖSA!
Ei ole. Dösä on hesast.
Se mikään dösä ole.
Vierailija kirjoitti:
Nonni. Päätepysäkki on saapunut. Ajoneuvosta on noustava. Tervetuloa uuteen tulevaisuuteesi! Hyvää illanjatkoa.
Kuka päättää uudesta tulevaisuudesta, kun noin reteästi ilmoitat muutoksesta? Jospa vielä kertoilet, että mikä se tulevaisuus on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka päättää uudesta tulevaisuudesta, kun noin reteästi ilmoitat muutoksesta? Jospa vielä kertoilet, että mikä se tulevaisuus on.
Niinpä. Ja päätepysäkki ei saavu vaan sille saavutaan. - sivuhuom
Vierailija kirjoitti:
Huomiseen.
Uus tyyppikin pitää söpönä.