Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Toisaalta joillekin kaikki on peliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua ajattelen täällä sängyssä. Pitsipöksyissä ja villasukat jalassa.
Sori mut hän tossa setissä, sanotaan et vois olla näkemisen arvoista. Riippuu pöksyistä. T. Tehdäänkö miehille pitsipöksyjä
Minä olen kuitenkin nainen ja valkoista pitsiä ja kirjavat villasukat
Ap
Yösuudelma ja helliä halauksia sinulle, rakas. Nuku hyvin. Tule taas uniini. Kaipaan sinua.
Hyvää yötä kauniille päivänkakkaralle ja pienelle puna-apilalle. Toivottavasti aamunne alkoi auringolla, iltanne ilolla, tulkaa elämääni ja uneeni.
Vierailija kirjoitti:
Olet suloinen kukka kämmenelläni, versoat ja kiipeät kyynärvarttani pitkin kukkimaan sydämeeni.
Älä ota lisää tatuointeja kuitenkaan, jooko?
Vierailija kirjoitti:
Kypsymättömille raakileille. Eivät tiedä mitä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Olet kuin kirkas tähti taivaalla, joka valaisee tietä.
Taivas tietäsi valaiskoon, toivottavasti minä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
belle-hermanni on täällä kyllä mutta ei mukana kommenteissa. Rajoittimet vielä vaivaavat. Toisaalta taitaa olla aika poistua kokonaan elämän virtaan.
KuKa sellainen on vai onko joku sua rikkonut?
Terveisin H!!!
Ihmisyys voittaa aina!
Se oli mun hauskanpito ja hassuttelu hahmonimi joskus ketjussa. Rikottu on, sisältä varmasti kaikki ja rajatkin ulkopuolelta. Tästä mä en selviä, ajattelin mutta ajattelen oikeastaan vieläkin. Kuka voittaa ja millä tavalla olisi kysymykseni seuraava.
Suukko hyväksi yöksi. Nuku hyvin rakas.
Vierailija kirjoitti:
On ihmisiä, jotka feikkaa. Niiden koko elämä on valetta, jos oikein katsoo. Aidot tunteet piilotetaan. Niin voi elää. Minä en. Terveisiä ja hyvää yötä
No pershäiriö ei oo omaa syytä ja sairas ei osaa muuten käyttäytyy.
Jotenkaan en pidä sua valkoisten pitsipöksyjen naisena, mutta kirjavat villasukat ovat ehdottomasti sulle sopivat. Vaan mistäpä sen tietäisin, kun pitsipöksymaailmasi on mulle täysin kuvitelmien varassa. That said, nyt olen sitten tilanteessa, jossa en voi välttyä kuvittelemasta hyvinkin tarkasti niitä pöksyjä ja kuinka helppo ne olisi sujauttaa pois yltäisi vaikkapa eteesi polvistuneena. Vain sormen ujuttaminen sivusta vyötäröpäärmeen alle ja kevyt nyhtö, niin paratiisi aukeaisi silmieni edessä ja suudelmani olisivat märempiä kuin suudeltu. <3
Vierailija kirjoitti:
Reilu peli on perseestä, tykkäsi tai ei. Täytyy vain yrittää pitää puolensa ja selviytyä elämässä.
Muistan kun kerran näin sinut syntymäpäivänäni naapurikorttelisi litlissä. Ilmaannuit kauppaan ja kampasit katseellais hyllyihin ja kassajonoissa jonottaviin asiakkaisiin etsien jotakuta.
Pelaaminen ei ole aina negatiivista. Katsohan välillä jotakin positiivista.
Vierailija kirjoitti:
Joo säbä kivaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo säbä kivaa
Joo sekin.
Itsellesi tosi ole