Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Olin jo päässyt sinusta yli, mutta en tiedä enää mistään mitään.
Lämpimin ajatuksin hyvää yötä
Sinua,
minä
Sinä olet vastaus kysymyksiin.
Kaivattu olisi pihalla kuin lumiukko piireissäni, joita on monia erejä. Mutta silti esittelisin hänet kaikille. Katsoisin häntä täynnä ylpeyttä ja korostaisin kaikille, mistä kaikesta olen hänestä kiitollinen.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen sinua joka päivä. Aamuisin, iltaisin, öisin. Jos olisit mun, sinut söisin. 🙃
No sepäs sattui. Ei mene hukkaan tää vaivalla keräämäni dadbody🙂 Riittää pitkäksi aikaa pureskeltavaa😄
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Olet suloinen kukka kämmenelläni, versoat ja kiipeät kyynärvarttani pitkin kukkimaan sydämeeni.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulee tyhmä kysymys: millaisiin kysymyksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseenalaistaksä mut?
Vierailija kirjoitti:
Olet suloinen kukka kämmenelläni, versoat ja kiipeät kyynärvarttani pitkin kukkimaan sydämeeni.
😭😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseenalaistaksä mut?
En.
Voit tehdä mitä haluat. En ole lähdössä minnekään.
On ihmisiä, jotka feikkaa. Niiden koko elämä on valetta, jos oikein katsoo. Aidot tunteet piilotetaan. Niin voi elää. Minä en. Terveisiä ja hyvää yötä
Olet kuin kirkas tähti taivaalla, joka valaisee tietä.
Sinusta on tullut vastinkappaleeni. Sovitaan toistemme lomaan, vaikkei olla vielä soviteltukaan. Kauniita unia, kultani.
Vierailija kirjoitti:
Bjuutiful
Pääsit yllättää voimakkaasti ajatuksissani. Ai et mä nautin tunteista. Hetken tuntui kuin olisin tanssimassa Andalusian kadulla. 🧡 Tiedätkö keltaisen maalin tarinan seinässä, talossa, joka purettiin...Sua, uunin saranan fiksaaja, kaipaan niin. Kasvosi tuli hetkeksi eteeni ja hetki kun tavattiin v.21. Fantastista!
*Kummillekin