Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Huomenta mammoille. Olkaapa uutteria tekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää torstaipäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet rakas! Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää torstaita risuleualle. 🤗🧡 Mun on ikävä sua. Olet sy dämessäni. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Kaivatulleni hyväntuulinen halaus aamuun, sinne missä nyt satu olemaankaan.
Aamupäivähalaus sinulle, 👩🏫 P
Kaipa sitä sitten ihastuneena etsii vihjeitä jokapaikasta tukemaan sitä omaa tunnetta.
En minä voinut pitää sinua mielessäni. Olisi kuitenkin tullut hankaluuksia. Kuitenkin... Jälleen kerran kaikki jäi. Piditkö mun paidasta? Ehkä laitan sen sulle postiin jos osaan.
Vierailija kirjoitti:
En minä voinut pitää sinua mielessäni. Olisi kuitenkin tullut hankaluuksia. Kuitenkin... Jälleen kerran kaikki jäi. Piditkö mun paidasta? Ehkä laitan sen sulle postiin jos osaan.
Laita, niin voin nuuskutella tuoksuasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita, niin voin nuuskutella tuoksuasi!
Juu et ole hän. 😏 Periaatteessa hän saattaisi täällä olla, mutta tunnistan kyllä.
Hei ihana mies,
Arki on juuri nyt niin kiireistä, ettei päivän mittaan useinkaan ehdi edes ikävöimään, mutta illalla nukkumaan käydessä ikävä sitten iskee monesti sellaisella voimalla, että se nostaa kyyneleet silmiin.
Kaipaan niin yhteyttä meidän välillämme. Tuntuu, ettei kukaan muu ymmärrä mua niin kuin sinä.
<3
Tulit ajatuksiini ja on hyvä pitää breikkii. Ne pari lounastaukoani mielessä, kun sain olla lähellä sua, samassa huoneistossa ja jutella kanssasi. Toisel kertaa katsottiin räksynpesii. Näkisinpä tänään taas joutsenia, kaipaan sua.
Ihanaa päivää kaunis K, olet ajatuksissani ihana hymyilijä!
Oli ihanaa nähdä eilen. Sain energiaa ja tuli hyvä olo. Onneksi kohdattiin kesällä 22. Et tiedäkään kuin iso merkitys sulla on. K
Vierailija kirjoitti:
Oli ihanaa nähdä eilen. Sain energiaa ja tuli hyvä olo. Onneksi kohdattiin kesällä 22. Et tiedäkään kuin iso merkitys sulla on. K
Millainen päiväsi oli eilen?
Luoti lävisti suojauksen, kylvi sisälle kaipauksen. Se oli kahden sydämen törmäys.
Olen alkanut epäillä itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut epäillä itseäni.
Tuttua. Epäilen, olenko kuitenkaan niin terve, tasapainoinen, täysijärkinen ja työhöni sopiva, koska kaivattuun jäin niin koukkuun. En uskoisi minusta, että voin olla tällainen. Pipipää.
Huomenta Emily. Olet minulle rakas😍