Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Voitaispa joskus jutella, ikävä jotenkin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen fiilis mulle jotenkin nyt jäi tänään, että sekä sinä, että minä olimme jotenkin vapautuneempia ja iloisempia kuin aikoihin. Itse olen ollut ehkä vähän pidättyväinen ja kenties sinäkin. Ehkä olen jännittänyt ja ehkä muista syistä ollut liian kuormittunut. Vaikka on kiireitä, haasteita ja paljon meneillään, niin juuri nyt yleinen tunnelma oli lähestyä riehakasta ja vain tilanne sen jossain määrin esti.
Ihan mahtavaa tietysti sellaisenaan. Arjen haasteista ja kuormista huolimatta osaamme asiallisen tekemisen ohessa iloitakin. En tiedä sinusta, mutta minuun aivan selvästi läsnäolosi vaikuttaa siinä mielessä positiivisesti. Sillä en minä muissa arjen konteksteissa ole viime aikoina samanlaista rentoutta juuri kokenut vaan ennemminkin ollut kireä ja vaisu.
No tässähän nyt tulee mieleen sitten hieman mielikuvitusrikkaana ihmisenä yhdistellä asioita vapaasti. Tai siis niin vain aivoni tekevät, halusin tai en. En v
Olisitpa mun työkaveri ja kirjoittaisit näin. 💛
Hyvää yötä kauniille Päivänkakkaralle ja suloiselle kissankellolle. Toivottavasti teillä oli hauska lokakuisen tammikuun päivä kummallakin. Tulkaa uniini.
Hyvää yötä, just sullE! 🤗 -M-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh, olen kateellinen.
Mistä
Yhteenkuuluvuudesta. Siitä että olisi kiinteästi ja aidosti läsnä, mukana, kiinteänä palasena. Eikä vain jokin, jonka läpi katsotaan ja puhutaan tai unohdetaan. Jokin ylimääräinen. Sijaton. Heittopussi.
Kalleimmalle haaveelle hyviä unia, olet ajatuksissani
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu ansaitsee vain parasta. Olisin valmis kaikkeen hänen kanssa.
Mihin kaikkeen?😊
Vierailija kirjoitti:
Lily of the valley, olemmeko etääntymässä lopullisesti, kunnes et enää muista nimeäni?
t. vanhempi sivustakatsoja
Emme, en unohda enkä etäänny.
Why don't we listen to the voices in our hearts
'Cause then I know we'd find we're not so far apart
Vierailija kirjoitti:
Voitaispa joskus jutella, ikävä jotenkin vielä.
Mielelläni tulen juttelemaan. Ilmoita aika ja paikka. Saattaapi ikävä olla toisellakin osapuolella.
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi enää tapaamaan
Miksi et? Milloin olette tavanneet viimeksi?
Hyvää yötä xxxxi Oli ihana nähdä tänään!
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi enää tapaamaan
Ootko vihainen?
Kaivattu on harvinainen sekoitus: raudan kovaa osaajaa, pehmeyttä ja turvallisuutta, sydämen sivistystä ja lempeyttä. Sellaiselle on oma nimitys, jalokivi. Öitä.
Oisitpa mun. Saisinpa olla se, jonka kanssa haluisit elää sun elämää. Nuku hyvin rakas.