Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
La-la-la-la-la-la-la-la
La-la-la-la-la-la-la-la
La-la-la-la-la-la-la-la
La-la-la-la-la-la-la-la
I just can't get you out of my head.
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi enää tapaamaan
Miksi et?
Kylläpä väsyttää. Ettei vaan olisi flunssa tulossa. Onneksi kohta nukkumaan. Toivottavasti näen taas hillittömiä seksiunia kaivatusta. Ne ovat menneet niin pervoiksi, etten kehtaa edes sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen fiilis mulle jotenkin nyt jäi tänään, että sekä sinä, että minä olimme jotenkin vapautuneempia ja iloisempia kuin aikoihin. Itse olen ollut ehkä vähän pidättyväinen ja kenties sinäkin. Ehkä olen jännittänyt ja ehkä muista syistä ollut liian kuormittunut. Vaikka on kiireitä, haasteita ja paljon meneillään, niin juuri nyt yleinen tunnelma oli lähestyä riehakasta ja vain tilanne sen jossain määrin esti.
Ihan mahtavaa tietysti sellaisenaan. Arjen haasteista ja kuormista huolimatta osaamme asiallisen tekemisen ohessa iloitakin. En tiedä sinusta, mutta minuun aivan selvästi läsnäolosi vaikuttaa siinä mielessä positiivisesti. Sillä en minä muissa arjen konteksteissa ole viime aikoina samanlaista rentoutta juuri kokenut vaan ennemminkin ollut kireä ja vaisu.
No tässähän nyt tulee mieleen sitten hieman mielikuvitusrikkaana ihmisenä yhdistellä asioita vapaasti. Tai siis niin vain aivoni tekevät, halusin tai en. En v
Luin viisi kertaa ja joka kerta enemmän toivoin tämän koskevan minua. Mutta miksi sittenkään. Enhän edes lue tätä palstaa ja vielä vähemmän uskon sinun niin tekevän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaispa joskus jutella, ikävä jotenkin vielä.
Voipihan sitä ottaa yhteyttä, jos hengissä on kaivattu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan kuolla.
Sama.
Mä haluan elää. En vain osaa koska ihmisten kanssa toimiminen on liian vaikeaa lähes aina.
Kynnys aloitteellisuudelle kasvaa kerta kerralta.
-sivumies
Epäystävälliset ihmiset voi tarvittaessa hävittää.
Kuten sanoin aiemmin, he tekevät sen itse.
Ja hyvää yötä känkkäränkkäpostattajalle.😘
-sivumies
Tiedät ja minä tiedän sen olevan juuri niin. Muista se tunne, aina. Luulen tuntevani sinut.
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi enää tapaamaan
ok
Vierailija kirjoitti:
Voitaispa joskus jutella, ikävä jotenkin vielä.
Whatsapp kuten ennenkin toimii.
Kaikkea hyvää sinulle T. Toivon että löydät aidon itsesi ja paikkasi maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedät ja minä tiedän sen olevan juuri niin. Muista se tunne, aina. Luulen tuntevani sinut.
En halua ajatella mitään, mitä joskus oli. Nyt on nyt. Eikä mitään ole jäljellä.
Hyvät yöt mammoille. lukekaapa se iltarukous.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kuuluu?
kaivattu mielessä
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä väsyttää. Ettei vaan olisi flunssa tulossa. Onneksi kohta nukkumaan. Toivottavasti näen taas hillittömiä seksiunia kaivatusta. Ne ovat menneet niin pervoiksi, etten kehtaa edes sanoa.
Valveunia
Käytköhän koskaan täällä? En tosiaan koskaan odottanut löytäväni itseänikään täältä (punastuu vähän). Aikuinen ihminen...
Tuomio ei tule lopussa. Tuomio tulee elettäessä, jos se on tullakseen.