Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Haluaisin tutustua suhun lisää, vaikka kävelemällä katsomaan joutsenia. Tää oli jo mun muutaman vuoden takainen haave. Tulit tänään ajatuksiini voimakkaasti ja se viittasi hetkeen kerran eteisessä julisteen edessä seistessä ja katsoessa silmiisi. 💛
Huomenta kiharapäiselle sulottarelle 🥰
Hyvää ja ihanaa huomenta ja viikonloppua mammat. Olette parasta. <3
Nätti ja koria poika, suostu sovinnolla 😘
Iloa ei ole koskaan liikaa, pidetään siitä kiinni. Kivaa viikonloppua!
Parhainta perjantaita parhaimmalle. 😉
Hyvää perjantaipäivää ja alkavaa viikonloppua pikkuvaalealle. 🤗🧡 Ikävöin sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Sinisilmä täällä yhä kaipaa ruskeasilmää.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kiharapäiselle sulottarelle 🥰
Huomenta! 🙂
Vierailija kirjoitti:
Hyvää perjantaipäivää ja alkavaa viikonloppua pikkuvaalealle. 🤗🧡 Ikävöin sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää perjantaita ja tulevaa viikonloppua risuleualle. 🧡🤗 Samoin, minulla sua! En ikävöi ketään muuta. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Henna sua rakastan yhä, ja luultavasti koskaan en pääse susta täysin yli. Mun täytyy vaan päästää irti tästä penteeleen ketjusta. Typerää ja aivokuollutta notkua täällä. Täytyy vaan toivoa, että jotenkin ihmeen kaupalla päästäisiin taas takaisin todelliseen yhteyteen. Nytpä siitä ei ole juurikaan viitteitä. Rakastan sinua täyteläisen naisellisena ihanana ja kauniina naisena ja rakastan sun valloittavaa luonnetta. Sinä saat mun miehuuteni syttymään. Paljon olisi sanottavaa tästäkin, mutta hukkaanhan se menee. Nyt mun täytyy päästää irti tästä ketjusta.
God morgon min favoritlärare.
Hyväntuuliset terveiset mun kaivatulleni harmaaseen aamuun. Halauksia!
Tummat silmät, ruskea tukka. Niihin muutaman kerran katsella sain. Muisto elää ja voi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinisilmä täällä yhä kaipaa ruskeasilmää.
Oletko tehnyt asian eteen mitään?
Olen ruokkinut kaipausta oikein kovasti sekä kaivannut ahkerasti. Sitä enempää ei yksipuolisesti oikein voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. risuleuka
Hyvää perjantaita ja tulevaa viikonloppua risuleualle. 🧡🤗 Samoin, minulla sua! En ikävöi ketään muuta. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Olet rakas! 🤗😘
-risuleuka
Hyvää yötä halein suukoin elämäin elosalle 30 km ja rajain taa. Huomiseen rakas.