Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Kova ikävä
Tule, tule kultani, joudu jo...
Terveiset viehättävälle naiselle, kaivatulleni. Olet ilo ja valo. Ihanaa, kun olet olemassa.
Puolison kanssa on hyvin raskasta henkisesti, voin siitä kuitenkin paeta edes ajatuksissa luoksesi.
Olisi helpompaa, jos voisi tehdä tässä asiassa jotakin pelkän kaipaamisen sijaan. Nyt täytyy vain kärvistellä, eikä asioita voi edistää mitenkään. Kuin odottaisi, että taivaalta tipahtaisi onni syliin, mutta sitä ei voi lähteä hakemaan, ellei kiipeä tikapuita pitkin taivaaseen ja nouda kuuta taivaalta.
Toim. huom. Taivaalta tulee vettä, räntää, lunta tai rakeita, joskus Saharan hiekkaa tai meteori.
Miksi ette anna kaivata rauhassa ja kalastelette ihmisiä. Tuokin on eräänlaista häirintää ja kiusaamista. Trollausta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette anna kaivata rauhassa ja kalastelette ihmisiä. Tuokin on eräänlaista häirintää ja kiusaamista. Trollausta.
No jep. Aivan vtun ärsyttävä tapa täällä joillakuilla tentata muiden kaipauksien yksityiskohtia.
Minä kaipaan ja rakastan Hennaa.
Nukuin viime yön huonosti, vaikka tarkoitus oli nukkua hyvin. Selvisin kuitenkin aamusta ja nyt ajattelen hetken sinua.
Laitoin sulle yhden tunnisteellisen, mikäli täällä kävit eilen. Ja pari muuta, hyvää yötä lähti yöketjussa. Palasin tanssimasta. Sua ajatellen. Olet ihana, halusin sanoa. 😊
Toivottavasti et tunne, että sulla on velvollisuus kirjoittaa mulle. Ymmärrän, jos elämässä tapahtuu uusia juttuja tai jos et jaksa. Älä siis huoli mun kaipauksesta😚
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et tunne, että sulla on velvollisuus kirjoittaa mulle. Ymmärrän, jos elämässä tapahtuu uusia juttuja tai jos et jaksa. Älä siis huoli mun kaipauksesta😚
Välillä se tuntuu velvollisuudelta, mutta usein sydän sanoo, että kirjoita jotain. 😙 Vaikka tässä ei ole mitään järkeä.
Molemminpuolinen kaipaus voi päätyä ketjuun, te ette voi sitä estää. Minä ja kaivattu kaivataan toisiamme täällä. Jaa, miksikä? Siksi, että kaivattu niin haluaa.
Asuuko kaivattysi ok-talossa, rivarissa, paritalossa, kerrostalossa, bungalowissa, perunakuopassa, kellarissa, pommisuojassa, teltassa, aitassa, kasvihuoneessa, tiipiissä vai missä?
Vierailija kirjoitti:
Asuuko kaivattysi ok-talossa, rivarissa, paritalossa, kerrostalossa, bungalowissa, perunakuopassa, kellarissa, pommisuojassa, teltassa, aitassa, kasvihuoneessa, tiipiissä vai missä?
Iglussa
Gladiaattori 2 katsomatta. Yhdessä?
Huomenta, dandereni. Nougattini ihastuttava... 💋