Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Pakko tulla autolla etten ahdistele sua viinipäissäni. Kaikkee sitä.
t
Tiedätkö, mietin ihan samaa. Mutta pääsenkö sun kyydillä jos ollaan samaan suuntaan menossa?
Mainittakoon kyllä että sinä ja viini kuulostaa itseasiassa aika houkuttelevalta yhdistelmältä.
Vierailija kirjoitti:
En enää tiedä, kuka olet. Näen sinut vain apaattisena, varjona itsestäsi. Mikä sinulla on hätänä?
Olen mies jonka kanssa ei voi olla tekemisissä. Näin minulle on kerrottu. Tai siis ei ole kerrottu.
En tule ottamaan yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää tiedä, kuka olet. Näen sinut vain apaattisena, varjona itsestäsi. Mikä sinulla on hätänä?
Siten voi käydä kun sydän särkyy pahasti.
Amen.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei varmasti väitä ettei tunteesi ole vahvoja ja todellisia. Tuhannet ihmiset vain yrittää sanoa että suuntaa ne tunteet ihmiseen joka välittää sinusta ja joka vastaa niihin tunteisiin. Rakkaus on kaksisuuntainen tie ja rakkauden pitää olla molemminpuolista.
Tietysti. Mutta ei sellaista ihmistä löydy joka haluaisi vastaanottaa tunteeni.
Vierailija kirjoitti:
Jostain hän taitaa mun tekstit tunnistavan. Mutten siltikään ymmärrä mistään mitään
Sattumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettä odottelenko turhaan
Et, rakas, odotat mahdollista ja todennäköistä, ole kärsivällinen ja auta viestinnässä. Ikävä sinua
Eikö olisi helpompaa siirtyä jo irl-viesteihin? Sivunainen
Yhtä helppoa kuin sinullakin.
But all I really know, you're where I wanna go...
Vierailija kirjoitti:
työnnät mua pois😔
Tämä ei voinut olla minulle😚
Miksi pelkään että saisin sulta selkään? Koska se sattuisi ja siksi siis pelkään. Pelkään sitä kipua koska eihän se tunnu taas mukavalta.
Lempilintuseni, missä lentelet? Kaipaan sinua ja ääntäsi.
Aivan. He vain eivät tuo sitä mitä tarvitsen. Vaikka rakkaita ovatkin.
Sivusta jostain särkyneen sydämen sopukoista, rakkaudella hiljentyneelle.