Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Laiskanpuoleinen nainen, kelpaako kellekään?
Jos ensi kuussa tarjoat kyydin ja laitat jazzia soimaan, kerron. Tai jos et kaipaa sanoja niin voin myös kiivetä suoraan syliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarttisin sut ns. pariin miesten hommaan. Onko tää nyt seksististä?
Ok. T. Mies *riisuu housuja*
Työkalujen käyttö ilman housuja, kyllä se passaa 😇😉 ap
Supattelisin helliä sulle mies mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätköhän mun rinnoista?
Mä rakastan mun rintoja ja mulle on tärkeää, että kaivattu kokee ne kauniiksi ja eroottiseksi.
Rinnatkin tarvitsevat huomiota ja paijausta. Samoin kuin peppu. Niitä pitää kaivatun pitää hyvänä. 🤭 erisivu
Tää elämä on yhtä päiväni murmelina.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että oot edelleen samanlainen miehet villiksi saava jumalatar kuin silloin vuosia sitten, kun vielä nähtiin.
no huh,tuppaahan nuo ihastua 😅😇😎
Vierailija kirjoitti:
Jos ensi kuussa tarjoat kyydin ja laitat jazzia soimaan, kerron. Tai jos et kaipaa sanoja niin voin myös kiivetä suoraan syliin.
Sivusta pusken. Mulla on ollut yks pikku haave viedä kaivattu kuuntelemaan jazzia kanssani New Orleansiin. Ei hän varmaan jazzista perusta, mutta tykkäisi paikasta, jossa olen tehnyt näin aiemmin. Lähtisitkö kaivattu?
Vierailija kirjoitti:
Koska kirjoitimme viimeksi wa?
17.1. hiukka jälkeen kaksitoista vastasit pikaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätköhän mun rinnoista?
Mä rakastan mun rintoja ja mulle on tärkeää, että kaivattu kokee ne kauniiksi ja eroottiseksi.
Rinnatkin tarvitsevat huomiota ja paijausta. Samoin kuin peppu. Niitä pitää kaivatun pitää hyvänä. 🤭 erisivu
Tätä juuri tarkoitan. Se on eroottisen nautinnon huipentumaa kun kokee, että toinen todella haluaa.
Saisinpa kaivatun villiksi. ;)
Olen todella rikkinäinen ja olisin vain hidaste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta pusken. Mulla on ollut yks pikku haave viedä kaivattu kuuntelemaan jazzia kanssani New Orleansiin. Ei hän varmaan jazzista perusta, mutta tykkäisi paikasta, jossa olen tehnyt näin aiemmin. Lähtisitkö kaivattu?
Koska lähdetään? 🙂🛫🌆🎷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska lähdetään? 🙂🛫🌆🎷
Hänen pitäisi varmaankin ottaa eka yhteyttä. Heinäkuussa ehdin lähteä.
Oon nähnyt tai muuten tiedän nyt pienellä aikaa ihmisiä, joilla on uusi kumppani. Ja huomaan tunteissani kateuden värähtelyä. Mitäs se tarkoittaa, hmmm.
Kauanko tämä esileikki kestää?
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa kaivatun villiksi. ;)
Aina valmiina. Joko mennään? 😉
Vierailija kirjoitti:
Uutta mahdollisuutta ei tule.
Olet väärässä ketjussa. Täällä lähetetään terveisiä henkilölle, jota kaipaa.
Jos esittelet ne minulle, niin kerron mielelläni.