Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Kauanko tämä esileikki kestää?
Ennätystenkirjaan tähtään.
Vierailija kirjoitti:
Rakas ihana nainen, olen taas koko päivän ajatellut minkälaista meidän yhteiselo olisi. Haluaisin nähdä ja tuntea, kun nautit. Haluaisin hemmotella sua joka päivä, huh. Kellään muulla ei ole ollut tällaista efektiä muhun. Uskon, että me ollaan luotu toisillemme, kun tavattiin ja tutustuttiin.
Ken oot?
Vierailija kirjoitti:
Sinähän sen tahdin määräät.
Sua mä vaan kaipaan niin että sattuu.
Koska on kaipaus langan sisällöntuottajien lomapäivät? Ja nehän on pakko pitää. Että saisi lomaa tästä kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla kertoa tunteistani koska pelkään että menetän ystävyytesi.
Siinä ystävyys punnitaan.
Tai rakkaus. Voi tuntea niin paljon ettei voi enää jatkaa pelkkinä ystävinä tulematta "hulluksi".
Ei meistä ole kunpikaan toiselle tunteitaan ilmaissut, siks kai tämä epäileminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas ihana nainen, olen taas koko päivän ajatellut minkälaista meidän yhteiselo olisi. Haluaisin nähdä ja tuntea, kun nautit. Haluaisin hemmotella sua joka päivä, huh. Kellään muulla ei ole ollut tällaista efektiä muhun. Uskon, että me ollaan luotu toisillemme, kun tavattiin ja tutustuttiin.
Ken oot?
Ken se vain huhuilee Barbietaan. 😉 sivusta
Sydän ei saa rauhaa ilman häntä. Se vain itkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän sen tahdin määräät.
Ahdin määrää tahdin. 😉 sivusta
Anna sydämen itkeä, itku puhdistaa tutkitusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todella rikkinäinen ja olisin vain hidaste.
Otan sut mielellään just tuonmoisena pakettina.
Tuntuupa ihanalle kuulla tällaista, olisipa minulle. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten joskus sanoit, viime kädessä sinä teet päätökset ja vastaat isoista linjoista. Jos tuplaan painoni, vastaatko myös silloin isoista linjoista?
Aloitan tekemällä ensimmäisen päätöksen: sinun painosi ei saa tuplaantua. Siihen saa tulla väliaikaisesti n. 10 kg lisää, noin vuoden ajaksi. Vastaan siitä, että painon nousu saatetaan alulle.
Ilmeisesti muumimukimenetelmällä? 🙃
Ilmanko muumimuki jäi kaapin perukoille. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutta mahdollisuutta ei tule.
Olet väärässä ketjussa. Täällä lähetetään terveisiä henkilölle, jota kaipaa.
Tulee sellainen, mä vaan juksasin. :)
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin kauan että varmistun riittävästi tämän olevan molemminpuolista.
Yhteystiedot täytyy vaihtaa seuraavan kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ken oot?
No, sanotaanko näin, että mies kaukaa menneisyydestä johon kolahti aikalailla heti, kun tavattiin ja joka oli niin tyhmä, ettei ilmaissut sitä ja tehnyt aloitetta.
Vierailija kirjoitti:
Rakas ihana mies, mä olen ajatelut sua niin paljon tänään(kin). Uskon, että me oltaisiin täydelliset yhdessä ja tuotettaisiin toisillemme suurta nautintoa. Ajatuskin kosketuksestasi saa mut syttymään.
Miksi ihmeessä meidän piti koskaan tavata, jos tämä kaipaus ei voi saada täyttymystään.
Otan sut mielellään just tuonmoisena pakettina.