Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
🔼 Olen estänyt tai ghostannut kaivattuni.
🔽 En kumpaakaan.
Tähän kyselyyn vastasi 25 henkilöä, joista 23 kertoi, ettei ole estänyt tahi ghostannut kaivattuaan. Kaksi vastaajaa kertoi näin tehneensä.
Muutama henkilö on aikaisemminkin sanallisesti kertonut estäneensä henkilön, jota kaipaa.
Tämän kyselyn tein juuri siksi, kun joillekuille on vaikea tajuta, että täällä on monenmoisia kaipaajia.
Gallupintekijä on siis itse estänyt?
En.
Naiselle (41) lounaaseen: Milloin tämä kaipaus hyytyy, hälvenee, vaimenee, haihtuu, tukahtuu, sammuu, päättyy, kuolee?
Seuraavassa elämässä?
t. heart-shaped box
Vierailija kirjoitti:
En tahdo mitään, näin on hyvä.
Mä tahdon.
Mammoille prinssi nakkia, siitä ne tykkää...
Toivottavasti näen unta susta nainen 💙
Rakastan, kaipaan ja tarvitsen. En tiedä, mihin se riittää vai riittääkö mihinkään, mutta toivoni on. Hyvää yötä.
Nyt jäin miettimään, että yrititkö esitellä minulle pyllyäsi. Onnistui. 😉
Haloo onkohan mulle syötetty väärää tietoa ja taitoa ja kokemusta ja ammattitaitoa
Hyvää yötä, nukuthan hyvin. Uneksin ja haaveilen kesästä - jospa näkisin sinut silloin. Et tiedä, kuinka vähän uskon tuohon haaveeseen. Peitän sen hyvin.
Tarpeemme eivät kohdanneet. Harmi molempien puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Sedälle Wilhelmiä. Siitä setä tykkää...
Missä mun kehut viipyy?
Mun portit aukeaa niillä.
Vierailija kirjoitti:
Sama toive täällä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sedälle Wilhelmiä. Siitä setä tykkää...
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Henna, kunpa ymmärtäisit että tämä ei ole leikittelyä vaan sydäntä vereslihalle riipivää karmivaa tulen hehkua.
Karmivaa?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä rakkaalle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olisitpa sylissäni. Näe kauniita unia. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka, mörköseni. 🧡🤗 Hyviä unia. Tänäänkin haaveillen kuvittelen, et voisin painautua syliisi nukkumaan. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Ai jotain seksiunia?
Henna, kunpa ymmärtäisit että tämä ei ole leikittelyä vaan sydäntä vereslihalle riipivää karmivaa tulen hehkua.