Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Terveissii kaivatull
Vakkelt vai tuomiokirkon läheisyyrest? Sinn toispual jokke?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivot, ihanat kädet ja puheääni. Epäitsekkyys. Seksikäs vartalo ja söpöt kasvot. Empatiakyky. Siinä järjestyksessä.🧡
Kerro noista aivoista?
Muaki kiinnostaa aivot :D -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivot, ihanat kädet ja puheääni. Epäitsekkyys. Seksikäs vartalo ja söpöt kasvot. Empatiakyky. Siinä järjestyksessä.🧡
Sanoisitpa tän hänelle
Ei meillä ole puheyhteyttä.
Kissa vienyt kielen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro noista aivoista?
Harmaat ja poimuttuneet. Hyytelömäiset, aika rasvaiset.
Hep, minun!
Hyväntahtoinen, vähän hömelö. Paljon vaativia ihmisiä ympärillä.
Mies
haluan sinua ja aina kun puhumme ja nauramme niin haluaisin vain lipua sun syliisi hajareisin ja testata minkälainen suutelija olet. Tykkäätkö kielisuudelmista? Haaveilen niistä.
Vierailija kirjoitti:
Mies
haluan sinua ja aina kun puhumme ja nauramme niin haluaisin vain lipua sun syliisi hajareisin ja testata minkälainen suutelija olet. Tykkäätkö kielisuudelmista? Haaveilen niistä.
Ehkä. Ei jaksa vaivautua enää.
Vaikka silmistä ruskeista paljon meluankin, niin ne ovat vain rajapinta siihen kaikista seksikkäimpään osaan häntä. Kyllä, aivoja fanittava olen minäkin, enkä alkuunkaan kuin Hannibal Lecter, vaikka kulinarismiakaan en vierasta. Hänen äly, viisaus, kohtaavat arvot, ajattelemiseen perustuva ajatusmaailma, persoona jossa asiallisuuden kaihtimien takaa pilkottaa pirskahteleva ilopilleri, kaikki se on naisessa ihaninta - vaikka kyllä hänellä peppukin paikallaan on. Rajapinta läheisyyteen sekin.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tähdännyt vakavasti otettavaksi. On leppoisampaa ottaa elämä kevyesti pilke silmäkulmassa ;).
Jäin miettiin tätä. Siis ei vakavasti mut tosissaan, kiinnostuksella ja kunnioituksellakin. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on nimi ja kasvot. Olet todellinen. Minulla on nimi ja kasvot. Olen todellinen. Maailma, jossa elämme, on todellinen. Miksi epäröit, kultaseni?
Ne ovat tosiasioita, mutta kertovat vain sen. Ne eivät todista, kaipaako kaivattu. Naapurin Irmeli on todellinen. Joulupukki on lapsille todellinen. Siksi, kultaoletettuni.
Vierailija kirjoitti:
Mies
Tykkään paljon. En ole saanut hyvää suudelmaa kohta viiteen vuoteen. Antaisin paljon sellaisesta. Kaiken kaivatun suudelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka silmistä ruskeista paljon meluankin, niin ne ovat vain rajapinta siihen kaikista seksikkäimpään osaan häntä. Kyllä, aivoja fanittava olen minäkin, enkä alkuunkaan kuin Hannibal Lecter, vaikka kulinarismiakaan en vierasta. Hänen äly, viisaus, kohtaavat arvot, ajattelemiseen perustuva ajatusmaailma, persoona jossa asiallisuuden kaihtimien takaa pilkottaa pirskahteleva ilopilleri, kaikki se on naisessa ihaninta - vaikka kyllä hänellä peppukin paikallaan on. Rajapinta läheisyyteen sekin.
Kuulosti nainen naiselle jutulta. Naiset kyllä pitää siitä että heidän aivojaan kehutaan. Paljon parempi iskuyritys kuin takamuksen kehuminen.
Vierailija kirjoitti:
Hyväntahtoinen, vähän hömelö. Paljon vaativia ihmisiä ympärillä.
Kuulostaa multa kerrankin joku kuvaus. Ei liioiteltu eikä korullinen, täyttä asiaa 😊 terveisin Nimimerkki Art-makaki_Avoid
Vierailija kirjoitti:
Mikä on värihaaste?
Livautetaan keskusteluun sininen ja odotetaan reaktiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohtiko joku tänään jotain? 🙄
Jep, käydä lenkillä.
Onneksi lenkkeilyn voi yhdistää työmatkaan. sivusta
Ei itku aina tule, vaikka hyvää tekis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on värihaaste?
Livautetaan keskusteluun sininen ja odotetaan reaktiota.
Minä en ainakaan tajuaisi tuollaista.
Kenen kaipuulle tuli tänään loppu?
Liisa, tavataanko ja puhutaan ne mitkä puhumatta jäi
MM