Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin sinut nainen kainaloon milloin vaan.
Tuu ja ota😘
Vierailija kirjoitti:
Luulin näkeväni tänään sut, mut et se sinä ollutkaan😘
Saatoinpa olla...
Edestäsi kaikki oliivit söisin ja halvan viinin laudalta löisin, sut humalluttaisin ja suudellen tanssin pyörteisiin veisin.
En ole koskaan tähdännyt vakavasti otettavaksi. On leppoisampaa ottaa elämä kevyesti pilke silmäkulmassa ;).
Vierailija kirjoitti:
Haaveiden maailma on hetken ristituulessa todellisuuden kanssa
Tuskinpa meidän välillä mitään todellista on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivot, ihanat kädet ja puheääni. Epäitsekkyys. Seksikäs vartalo ja söpöt kasvot. Empatiakyky. Siinä järjestyksessä.🧡
Sanoisitpa tän hänelle
Ei meillä ole puheyhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tähdännyt vakavasti otettavaksi. On leppoisampaa ottaa elämä kevyesti pilke silmäkulmassa ;).
No sehän selittääkin.
Eilinen värihaaste täytetty. Odotan yllätystä innolla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sain rytmihäiriön, kaivatun syy.
Yhtä häiriötä ollessa kaivatun läheisyydessä... 🤭
Vierailija kirjoitti:
Saanko tulla huomenna pistäytymään sinne? Tänään on vähän liian hapokasta...
Tietenkin saat. Tervetuloa. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Aivot, ihanat kädet ja puheääni. Epäitsekkyys. Seksikäs vartalo ja söpöt kasvot. Empatiakyky. Siinä järjestyksessä.🧡
nn?
Miten nainen todistaa että rakkaus on aitoa? Niinpä, ei mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Edestäsi kaikki oliivit söisin ja halvan viinin laudalta löisin, sut humalluttaisin ja suudellen tanssin pyörteisiin veisin.
🥴
Itse en ole poistunut tänään kotoa, joten en ole voinut sanoa kenellekään "sininen" tänään.
2 sekuntia silmiäsi = viikko elämää. Ohita varoen aamulla, sillä poden euforiaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, teit sen kyllä selväksi. Mä taas oon niitä vakavasti ottajia, jotka sen jälkeen vapautuu hassuttelulle ja höpöilyyn. Sivusta mistä lie
Lopultakin. Tarot-tulkintojen ikeestä vapauduttu. Kuuntelin huvikseni ja olivat niin kaukana todellisuudesta, etteivät todellakaan osu. Vapaus.
Tykkään susta mustasukkahousuinen Yön prinsessa. Oot rakas ja kiltti kun tuut juttelemaan mun kanssa. 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisitpa tän hänelle
Ei meillä ole puheyhteyttä.
Näettekö usein?
En ole kenenkään tiskikone.