Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Näin unta lämpimästä kosketuksestasi. Miksi nyt?
Täytyy olla niiden kanssa, jotka haluavat olla kanssa i ja hakeutuvat tekemisiin. Sinä kierrät kaukaa ja osoitat, että olen epätoivottu henkilö. Sillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sitä kun laitoit minulle viestejä.
Ainahan voit laittaa minulle viestin, vastaan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulethan lähemmäs, jos siltä tuntuu. Hitaastikin saat tulla.
Mitä se lähemmäs tulo olisi konkreettisesti tai käytännössä?
Tehtäis jotain kahdestaan vapaa-ajalla. Siis jotain molemmista kivaa.
Hänen läheisyytensä pelastaisi nyt minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulethan lähemmäs, jos siltä tuntuu. Hitaastikin saat tulla.
Mitä se lähemmäs tulo olisi konkreettisesti tai käytännössä?
Tehtäis jotain kahdestaan vapaa-ajalla. Siis jotain molemmista kivaa.
Ei siis minulle.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla niiden kanssa, jotka haluavat olla kanssa i ja hakeutuvat tekemisiin. Sinä kierrät kaukaa ja osoitat, että olen epätoivottu henkilö. Sillä mennään.
Viisasta ymmärtää tämä. Olen itse kokenut erittäin ahdistavana, kun entinen työkaveri yrittänyt hädissään hakeutua sinne missä minäkin. Sellaista ihmistä, joka ei tajua hienovaraisista vihjeistä, alkaa aluksi sääliä, mutta se kääntyy vastenmielisyydeksi, jos ei vieläkään tajua.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sitä kun laitoit minulle viestejä.
Sille on syynsä miksi en enää viestittele niin kuin ennen. Ja sen syyn tiedät oikein hyvin.
Toissayönä näin unta sinusta. Olit sylissäni, sain pitää sua hyvänä 💕
Kun lasketaan kaikki hyvät puolet yhteen niin kyllä mä sut ottaisin, siis jos unohdetaan se kun maalasit Petteri Orpolle viikset ja hakaristin poskeen niissä kunnallisvaaleissa. Taidan rakastaa sua.
Mun tunteet on jo pitkään olleet ihan sekaisin. Pitäis päästä jotenkin jäsentelemään niitä. En ymmärrä edes mistä ne tulee ja miksi.
Vierailija kirjoitti:
Mun tunteet on jo pitkään olleet ihan sekaisin. Pitäis päästä jotenkin jäsentelemään niitä. En ymmärrä edes mistä ne tulee ja miksi.
Mun tunteet tulevat mieleni ja sydämeni luomista odotuksista, kanssakäymisestä ja hieman jopa kauniista ulkokuoresta, millä ei kyllä pitkälle pääse jos luonne on huono.
-sivumies. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisasta ymmärtää tämä. Olen itse kokenut erittäin ahdistavana, kun entinen työkaveri yrittänyt hädissään hakeutua sinne missä minäkin. Sellaista ihmistä, joka ei tajua hienovaraisista vihjeistä, alkaa aluksi sääliä, mutta se kääntyy vastenmielisyydeksi, jos ei vieläkään tajua.
Toisen pitäisi tajuta, jos on a) vapaalla lähestynyt somessa, enkä koskaan jatkanut keskusteluja b) tunkeutunut työpaikalleni ja c) jäätyy tilanteissa täysin, vaikka ollessamme työkavereita välit olivat ihan tavallisen neutraalit, kuten kaikkien muidenkin kanssa D) yrittänyt ajoittaa töistä lähtemisen tasan siihen aikaan kuin tietää minun lähtevän (ei vaadi kuin sen, että lähtee omista töistään 1h aiemmin), jotta saa törmätä tienristeyksessä E) antanut säälittävän lahjan f) nähdessä pakkohalaa, eikä näe, että minulla oksennus suupielessä kun hänet näen G) miljoona liuta esimerkkejä, joita en tässä viitsi kertoa liian tunnistettavuuden vuoksi. Ja minä olen elänyt kaikki nämä vuodet kuten ennenkin, poukkoilematta suuntaan tai toiseen. Niin mikä tässä tekee minusta säälittävän? Varmaan vuosikausia ketjussa roikkuville tuommoinen iilimatokäytös onkin ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Hänen läheisyytensä pelastaisi nyt minut.
Hänen korkeutensa minut.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tää mahdu mulle, mikset sä mitään sanonu et tää Batman asu on S - kokoa!?
Sitten et vissiin voi olla batman. Ole siis oma itsesi!
Sinun muotoisesi mies on sitkeästi haaveissani häälynyt. Totta siitä on vain kuoret, muun olen sepittänyt mielessäni sellaiseksi, jota sydämeni kaipaa ja tarvitsee. Oikeasti kaivattua ei ole olemassakaan, on vain maalaus, josta ei tule elävää. Kun sen taakse katsoo, siellä ei ole mitään. On vain suuri autius, täyttymätön tila, sydämen kaikuva huone.
Näkisinpä tättähääräsi tositoimissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaisi vanha tuttu - suhteeseen vakavaan
Mulle ei, vain eteenpäin😘
Eihän tää mahdu mulle, mikset sä mitään sanonu et tää Batman asu on S - kokoa!?