Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle.
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Miten hemmottelisit kaivattuasi?
Hieroisin lihaksia, suukottelisin kipeitä kohtia ja lopun saa kukin päätellä itse.
Mutta kohtelisin hyvin ja hemmottelisin. Tykkään hemmotella rakkaitani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin on kysymys aidoista rakkaudellisista tunteista, kun miettii mieluummin sitä, mitä itse voisi antaa kaivatulleen, kuin sitä, mitä voisi saada kaivatusta itselleen.
Se on juuri näin.
Sivusta naiselta
Ja sitten kadottaa itsensä ja huomaa vaan miellyttävänsä toista ja olevansa onneton, koska omat halut jäävät täytyymättä. 🙁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisitko kanssani tänään ulkoilemaan, jos pyytäisin?
Haluaisin nähdä ja paljon muutakin.
Kysy niin vastaan.
Aion ottaa susta vielä selvää ennen kuin kuolema korjaa. Ettei jää mitään kysymyksiä auki. Joten, odota vain.
Ketä odotan?
Yhteydenottoani.
Tarkemmin ajateltuna en tule ikinä saamaan sinusta ja omista tunteistani selvää. Sellainen mysteeri tämä rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole edes kysynyt.
Miksi sinä varattuna ruokit ja aiheutit nämä tunteet?
Omalta osaltani sivusta nyt vastaan etten tarkoituksella aiheuttanut mitään. Oon aivan pihalla siitä mitä mun kuuluisi tällaisessa tilanteessa tehdä, kun oot saanut mussa aikaiseksi sellaisia tunteita mitä en oo koskaan ajatellut edes olemassa.
En oikein voi sua täysin vältelläkään, tiedät kyllä
Kunpaa tässä taas oikein uskois, naapurin Reiska sanoi olleensa kairaamassa sua kun olin rassaamas autoa ja sä sanoit että se oli vaan pullakahveilla?
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sitä kun laitoit minulle viestejä.
Voin aloittaa viestien laiton uudestaan. Rohkaise minua ensin, vaikka kysymällä "mitä kuuluu?"
Vierailija kirjoitti:
Mies töistä, voisiks olla mun työystävä? Ei siis vain työkaveri vaan -ystävä. Nähtäispä useemmin.
Voisin, erityisesti jos se on with benefits.
Vierailija kirjoitti:
Onko meillä se klassinen rusinat pullasta tilanne?
Mä olen käsittänyt että olisi halunnut rusinat pullasta. En kelvannut miksikään enemmäksi ja toisena naisena olisi mua varmaan halunnut pitää jos mitään saattoi siitä päätellä miten asiat lopulta meni. Mä taas olisin halunnut pullan oli rusinoita tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Onko meillä se klassinen rusinat pullasta tilanne?
Mikä se sellainen tilanne on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin on kysymys aidoista rakkaudellisista tunteista, kun miettii mieluummin sitä, mitä itse voisi antaa kaivatulleen, kuin sitä, mitä voisi saada kaivatusta itselleen.
Se on juuri näin.
Sivusta naiselta
Ja sitten kadottaa itsensä ja huomaa vaan miellyttävänsä toista ja olevansa onneton, koska omat halut jäävät täytyymättä. 🙁
Terveessä suhteessa tuo tulee kummankin selkärangasta. En tarkoittanut perseen nuolemista.
Etsi omat rajasi, niin et kadota itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et välitä. Toiveillani ei ole sinulle mitään merkitystä. Se on karua kertomaa.
Se on. En sano, että unohda ja mene eteenpäin.
En osaa neuvoa enkä auttaa. Ystävää osaisin tukea jollain tavalla.
Mitä teet täällä kun et näy kaipaavan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies töistä, voisiks olla mun työystävä? Ei siis vain työkaveri vaan -ystävä. Nähtäispä useemmin.
Voisin, erityisesti jos se on with benefits.
Kyl mä voisin hänen kanssaan joo ollakin with benefits 🤭
Hyödynnettäiskö mekin tää sama? Tosin sä varmaan vaan istuisit hiljaa jossain pimeässä autossa enkä ees huomais tai tunnistaisi. Ikkunat kiiltelee niin ei nää sisälle eikä viitsis tuijottaa.