Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Huomenta mammoille. Lenkille mars,mars.
Hyvää sunnuntaipäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Hyvää sunnuntaipäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää sunnuntaita risuleualle. 🧡🤗 Ikävöin. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Hyvää aamupäivää rouva erityisopettaja 💕
Vierailija kirjoitti:
En tiedä millä asialla olet, mutta mulla on aina vaihtoehtoja. En ole kiristettävissä, en mitenkään tai kenenkään suhteen.
Millä perusteella olet sitä mieltä että kaivattu yrittää sua kiristää?
Lempeän leppoisaa pyhäpäivää, ihana. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen loi toivon rakkaudesta ja onnesta, sitten kun ei mitään saanukkaan niin se pettymys...
Älä menetä toivoasi. Kaikki tapahtuu ajallaan. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteeni ovat omalla vastuullani. Ne eivät kuulu kenellekään kolmannelle, enkä syytä niistä sinua. Minulla on avaimet jäädyttää tai sytyttää ne. Joskus elämät eivät vain kohtaa sopivasti.
😢
Kukaan ei pysty määräämään tunteitaan. Teoista jokainen on itse vastuussa omasta puolestaan. Ja kyllä toisen tunteisiin voi vaikuttaa, mutta kyse on siitä tekeekö sen manipulatiivisesti. Eli jos ihastun ja toinen ihastuu takaisin, olemme samassa liemessä. Mutta jos huvikseni yritän saada jonkun koukkuun, niin olen tarinan konna.
On ihanaa, jos sinä kirjoittaja pystyt kääntämään tunteitasi päälle ja pois noin helposti. Meillä muilla on ehkä vähän vaikeampaa, mutta kyllä mekin parhaamme yritämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen loi toivon rakkaudesta ja onnesta, sitten kun ei mitään saanukkaan niin se pettymys...
Älä menetä toivoasi. Kaikki tapahtuu ajallaan. 🤗
Ihastuneena sain vain toteutumattomia pieniä lupauksia monta vuotta. -sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteeni ovat omalla vastuullani. Ne eivät kuulu kenellekään kolmannelle, enkä syytä niistä sinua. Minulla on avaimet jäädyttää tai sytyttää ne. Joskus elämät eivät vain kohtaa sopivasti.
Joskus toinen on aivan eri vaiheessa elämää, eikä ole valmis tekemään päätöksiä. Sellaista voi olla vaikea hyväksyä, mutta järki sanoo, että hänen on vain kuljettava ensin oma tiensä. Aina ei voi olla mukana jokaisessa käänteessä, vaikka tunteet olisivat kuinka molemminpuolisia. -ap
Mukavaa sunnuntaita J. Mun sydän haaveilee sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Samoin sulle. Ja samat sanat sydämestä, mulla tämä kaipaustauti on tainnut kyllä levitä jo aika kriittisesti ympäri kehoa.
j
Sunnuntaisuukkonen
Sinua,
minä
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaisuukkonen
Sinua,
minä
Kerro hänestä?
Vierailija kirjoitti:
Kuin myös. Ei opelle, M:lle tai J:lle.
Piilossa, turvassa, suojassa, pimeydessä.
Haaveilen muusta.
Susta.
Kyllä open paras paikka on open sylissä tai kainalossa.
En tiedä millä asialla olet, mutta mulla on aina vaihtoehtoja. En ole kiristettävissä, en mitenkään tai kenenkään suhteen.