Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Kaipaan sunnuntaiksi jotain hieman sielukkaampaa yhteyttä, kun mihin olen viime vuosina ympäristössäni tottunut. Löytyisipä joku, jossa olisi edes vähän.. Jotain.
Vierailija kirjoitti:
Et ole edes kysynyt.
Miksi sinä varattuna ruokit ja aiheutit nämä tunteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole edes kysynyt.
Se koitat minut nyt varmaan johonkin omaan kaivattuusi.
Vierailija kirjoitti:
Annan sun mennä, lennä.
👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteeni ovat omalla vastuullani. Ne eivät kuulu kenellekään kolmannelle, enkä syytä niistä sinua. Minulla on avaimet jäädyttää tai sytyttää ne. Joskus elämät eivät vain kohtaa sopivasti.
Joskus toinen on aivan eri vaiheessa elämää, eikä ole valmis tekemään päätöksiä. Sellaista voi olla vaikea hyväksyä, mutta järki sanoo, että hänen on vain kuljettava ensin oma tiensä. Aina ei voi olla mukana jokaisessa käänteessä, vaikka tunteet olisivat kuinka molemminpuolisia. -ap
Eli oletat että toinen jää odottelemaan johonkin sivummalle.
Vierailija kirjoitti:
Et ole edes kysynyt.
Haluaisin todella tietää. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole edes kysynyt.
Se koitat minut nyt varmaan johonkin omaan kaivattuusi.
Paljon mahdollista. Ei harmainta aavistusta kuka olet.
Vierailija kirjoitti:
Niin, suru hiipii mieleen kysymättä. Jos saisit valita, ottaisitko tämän kaipauksen vai sen, ettet olisi ikinä tavannut kaivattuasi?
En tietenkään olisi jättänyt kohtaamatta! Ei tämä ihastus mulle mitään surua tuota, pelkästään hyviä tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et olisi naimisissa, mitä tekisit?
Ehdottaisin sulle suoraan jotain
😘
Vierailija kirjoitti:
Ruusunnuppu sulosuu, sinä, kukas muu!
Ihana! Kukas on hän?
Välillä pitäisi käydä lenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viininpunainen leivänpaahdin ja nostamasi savilautanen sen vieressä. Ajattelen sua, kaunista päivää ja hyviä hetkiä, ihana! 😊
Onks sulla valokuvamuisti?
Ei. En tiedä miksi muistan niihin hetkiin liittyvät asiat tarkkaan, kuten vitamiinipurkit myös siinä vieressä, hänen oikealla puolella. Jotain ainutlaatuista tapahtui, ku kohdattiin. Ja näky tuli tuosta keväästä nyt taas esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteeni ovat omalla vastuullani. Ne eivät kuulu kenellekään kolmannelle, enkä syytä niistä sinua. Minulla on avaimet jäädyttää tai sytyttää ne. Joskus elämät eivät vain kohtaa sopivasti.
Joskus toinen on aivan eri vaiheessa elämää, eikä ole valmis tekemään päätöksiä. Sellaista voi olla vaikea hyväksyä, mutta järki sanoo, että hänen on vain kuljettava ensin oma tiensä. Aina ei voi olla mukana jokaisessa käänteessä, vaikka tunteet olisivat kuinka molemminpuolisia. -ap
Ei sellaista voi keneltäkään pyytää. Ja vaikka haluaisikin, niin samalla ei haluaisi. En halua, että kukaan pilaisi elämäänsä mun takia.
Yleensä sellaset tilanteet muistaa paremmin, joihin liittyy vaikka voimakas tunnekokemus. En tiedä onko kyse valokuvamuustista, mutta muistan jotain asioita valokuvamaisesti tai jopa niin kuin videomaisesti.
Noh, korjasin tuota ja silti jäi virheitä, no varmasti ymmärtää kuitenkin.
Nään tän niin ettei hällä ollut niin vahvoja tunteita kun minulla on, ei hän muuten hylkäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista voi keneltäkään pyytää. Ja vaikka haluaisi
Nm?
🥰🥰🥰