Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Jos et olisi naimisissa, mitä tekisit?
Ehdottaisin sulle suoraan jotain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et olisi naimisissa, mitä tekisit?
Vauvan kaivatulle.
Tää on ihana <3
Mä rakastan sua ihana L 🧡 Hellä halaus 🤗
J
Viininpunainen leivänpaahdin ja nostamasi savilautanen sen vieressä. Ajattelen sua, kaunista päivää ja hyviä hetkiä, ihana! 😊
Vierailija kirjoitti:
Luitko jo artikkelin rakas?
En. Linkitä tänne, mistä on kyse?
Ruusunnuppu sulosuu, sinä, kukas muu!
Kuinka voikaan tunteet ja elämänodotukset niin kohdata? Kuinka voikaan joka sekunti niin roihuta? Joka hetken kaipuu ja ymmärrys että nyt etsiminen on ohi. Mutta te olittekin jo löytäneet toisenne. Voiko rippeistä koota jotain? Siluetin muistuttamaan että parempi menettää kuin.. Kuin mitä?
Vierailija kirjoitti:
Viininpunainen leivänpaahdin ja nostamasi savilautanen sen vieressä. Ajattelen sua, kaunista päivää ja hyviä hetkiä, ihana! 😊
Onks sulla valokuvamuisti?
Jahas, taas on aivan asiallisia viestejä poistettu urakalla. Tää on kyllä huonoiten moderoitu keskustelufoorumi ikinä.
Millainen sunnuntaiaamu sinulla olisi rakkaasi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Sais hieroa mua ja minä lukisin kirjaa. Orjaksi minä häntä havittelinkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole saanut hänestä irti mitään, mistä hän pitää, mitä haluaisi tehdä ja mikä ois hänen ajatukset parhaiten vietetystä päivästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks sulla valokuvamuisti?
Ei, mutta hänellä taitaa olla, ainakin lähellä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Onnellinen.
Kylläpä täällä kirjoitellaan kauniisti taas! 🧡
Haluaisin tietää nyt kaiken Kaivatustani!
Mikä on se juttu, joka minut häneen rakastutti! En osaa oikein vastata. On niin monta pientä asiaa. Vieläkin ihmettelen kaikkea tätä.
Ne sammuu siinä kohtaa nopeasti, kun tajuat, että meillä ei ole mitään yhteistä.
Tuossa ihmisessä on paljon samoja piirteitä, kun Heissä, joista olet halunnut erota.