Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Olen tallettanut viestejäsi tai niitä, joiden oletan olleen sinulta. Olisi hauskaa joskus lukea niitä yhdessä ja katsoa, mitkä niistä todella ovat olleet sinulta. Oletko sinä laittanut talteen mun viestejä?
En. En erota niitä informaatiotulvasta mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Olen tallettanut viestejäsi tai niitä, joiden oletan olleen sinulta. Olisi hauskaa joskus lukea niitä yhdessä ja katsoa, mitkä niistä todella ovat olleet sinulta. Oletko sinä laittanut talteen mun viestejä?
En helvetissä enää moneen vuoteen.
Sitten olisi hauskaa jutella niistä, miten hyvin ne pitävät paikkansa, mikä mielikuvissa on totta ja mikä ei. Omat tunteet toki ovat aina totta, niitä en kyseenalaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käännän eilisen gallupin toisinpäin: Kaivattusi nimessä on i, mikä kirjain itselläsi on samassa kohtaa? Laita myös, onko kyseessä etu- vai sukunimi.
Hänen toisessa nimessä on i samassa kohtaa kuin minulla a.
No niin onkin.💙
Sivusta: johanna/tapio mahtuu noihin kriteereihin.
Hah hah hah hah hah. Sivusta myös
Miksi naurat? 🤡
Koska on niin hauskaa?
Mikä siinä oli hauskaa?
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut kuvakaappauksia joistain kryptisistä viesteistä. Tiedä sitten kenen ne ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käännän eilisen gallupin toisinpäin: Kaivattusi nimessä on i, mikä kirjain itselläsi on samassa kohtaa? Laita myös, onko kyseessä etu- vai sukunimi.
Hänen toisessa nimessä on i samassa kohtaa kuin minulla a.
No niin onkin.💙
Sivusta: johanna/tapio mahtuu noihin kriteereihin.
Hah hah hah hah hah. Sivusta myös
Miksi naurat? 🤡
Koska on niin hauskaa?
Mikä siinä oli hauskaa?
Omaa kivaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just näin. En edes tiedä onko kaivattuni täällä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän erottaa.
Vierailija kirjoitti:
Animetyttönen, kuva kun nähtiin tälleen vapaallakin. Oot ihana<3 Nähdään ens vkl taas
Molemmilla 5 kirjainta ja keskimmäine sama?
No nyt kaikki ovat paniikissa saako töitä. Mitäs keksitään hyssykät?
Vierailija kirjoitti:
Kuvakaappauksella mutta vain sun viestejä olen tallettanut.
Vierailija kirjoitti:
Sitten olisi hauskaa jutella niistä, miten hyvin ne pitävät paikkansa, mikä mielikuvissa on totta ja mikä ei. Omat tunteet toki ovat aina totta, niitä en kyseenalaista.
Oikeesti, haluisit jutella näistä jonkun kanssa, miten olisi psykiatri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän erottaa.
Ei erota. Eikä tietäjät tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot mun mielessä, senkin sexy. Tule ja ota, odotan :)
Miten haluat, et sinut otetaan?
Rajusti ja hellästi. Monesti. Panisit mua oikein kunnolla edestä ja takaa, saisit laukeamaan ihanasti. Samalla tuntisin miten tuut mun sisääni, kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti, haluisit jutella näistä jonkun kanssa, miten olisi psykiatri.
Ei niihin kukaan luota, eihän ne edes ymmärrä puhetta.
Kondomi meni rikki, nyt tulee vauva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokohan kengät olisivat kuivuneet tuolla vessan patterin päällä..? Haluan kesän ja kuumia suudelmia.
Onko kesällä kuumien suudelmien aika? 😍😘
Toivottavasti! En enää muista millaista se on. Siis se kun on ihan hulluna toiseen.
Ap
Joku kaheli kirjoittaa ja vastailee itselleen ja sivusta kertomatta olevansa sivusta.
Koska on niin hauskaa?