K-kaupan asiakkaiden syyllistämisketju
Tämä ruokahävikkijuttu. Mistä ne tietää asiakkaiden hävikkiluvut? Ja mites on mätien elintarvikkeiden myynti? Että joo!
Kommentit (15)
En tiedä mistä puhut, viitsisitkö hiukan avata asiaa?
Siis se mainos. En jaksanu jatsista niin kauaa että tietäisin edes mitä siinä varsinaisesti oli.
Ihmettelen että miksi ihmiset käy K-ruokakaupassa, vaikka on niin kallis kauppa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen että miksi ihmiset käy K-ruokakaupassa, vaikka on niin kallis kauppa.
Mä käyn joskus ostamassa jotain hyväksi havaittuja Pirkka-tuotteita. En muuten käy, vaikka K-kauppa on alle 100m päässä kotoa. Eläkeläismummoja ja pappoja siellä näkyy käyvän, kun saavat sitten kassahenkilön kanssa jaaritella.
Näyttää tehneen tätä jo pidemmän aikaa!
https://www.k-ruoka.fi/artikkelit/k-kaupassa/21-faktaa-ruokahavikista
Jospa keskittyisivät OMAAN ruokahävikkiin ja asiakkaiden ja ruoantuottajien reiluun kohteluun, eikä asiakkaiden syyllistämiseen ja työttömien haukkumiseen!
Vierailija kirjoitti:
Näyttää tehneen tätä jo pidemmän aikaa!
https://www.k-ruoka.fi/artikkelit/k-kaupassa/21-faktaa-ruokahavikista
Jospa keskittyisivät OMAAN ruokahävikkiin ja asiakkaiden ja ruoantuottajien reiluun kohteluun, eikä asiakkaiden syyllistämiseen ja työttömien haukkumiseen!
Kiitos. Täsmälleen näin.
Itsellä on koo boikotissa sen työttömien mollauksen jälkeen!
Minä joskus sanoin , että on hyvä kun on vain 1lkn. hedelmiä ja nekin mätiä, minkälaisia mahtavat olla 2lkn. mandariinit? K-citymarket,
.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on lähikauppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on lähikauppa.
Otan osaa!
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn siksi, että se on kaupungin ainoa ruokakauppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn siksi, että se on kaupungin ainoa ruokakauppa.
Otan osaa!
Mistä sä puhut?