Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Hienoa tuhlata ilta näihin ketjuihin. 😣
Vierailija kirjoitti:
Mistä haaveilet ja kuinka kaivattu liittyy haaveisiisi?
Kirjan kirjoittamisesta, laulujen ja taulujen tekemisestä
Vierailija kirjoitti:
Sun rekkari.
Ainoa yhteystieto vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään kaivattua vastaan, mutta kun ei olla nähty, luonnollisesti tunteet ovat alkaneet hiipua. Ja kuten aiemmin tänään kirjoitin, on paljon hyviä kohtaamisia, jotka saivat ajattelemaan eri tavalla. Maailmassa on niin monia erityisiä. Jos yksi ei halua kuulua elämääsi, sina tulee joku muu ja täyttää sen tyhjiön.
Vastavuoroisuus ennen kaikkea.
Mitä jos tyhjiö ei vaan täyty?
Lämpöopin toinen laki, enemmän ihmettelen kuinka pitkään on pysynyt 😅 (sivu)
Jos on halua tavata ja jutella asioista keväällä, voi edelleen ottaa yhteyttä. Pidän nyt palstataukoa 12.3. saakka. Pari muuta pitää silmällä sillä välin sitä toista alustaa ja nappaa talteen epäilyttävää materiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuten sanoin, en pyydä enää mitään. Antaja antaa, jos on antaakseen. Jos ei anna, en ole antamisen arvoinen.
Mihin tämä meni tai kelle?
Meni miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Jos on halua tavata ja jutella asioista keväällä, voi edelleen ottaa yhteyttä. Pidän nyt palstataukoa 12.3. saakka. Pari muuta pitää silmällä sillä välin sitä toista alustaa ja nappaa talteen epäilyttävää materiaalia.
Millä tavalla epäilyttävää?
Aina on ikävä, aina kaipaan. Aina haluaisin. Aina rakastan. Silti on jotenkin aika kurja fiilis. Kuten tuolla joku toinen totesikin, se antaa, joka haluaa antaa. Et tarttunut silloin vuosia sitten siihen, mitä tarjosin. Johonkin olet taas etääntymässä. En kerjää, en enää edes pyydä. Sinä annat jos haluat antaa. Se on sinun valintasi.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Mistä haaveilet ja kuinka kaivattu liittyy haaveisiisi?
Yhteisestä elämästä. Sarjassamme utopioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun rekkari.
Ainoa yhteystieto vai?
No ei, kun se on aina naurattanut mua. Vähän niinku maailmankaikkeus olis vähän huitonut, että hei, ota tämä, tämä on sulle.
Siinä on mulle tuttu alkuosa ja muistini mukaan sama loppuosa kuin mun nuoruuden auton rekkarissa.
Olin ihan tosi ihastunut sinuun, mutta se kaikki hävisi kun rupesit pelailemaan muidenkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olin ihan tosi ihastunut sinuun, mutta se kaikki hävisi kun rupesit pelailemaan muidenkin kanssa.
Mutta kun se on joukkuepeli.
Vierailija kirjoitti:
Sun rekkari.
Ei oo sama kun silloin 2023.
Näin niin todentuntuista unta meistä. Makoiltiin mun sängyllä, sinä selällään, minä vatsallani sun vieressä. Koko päivän ollut tarve olla yhteydessä mut enhän mä voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun rekkari.
Ei oo sama kun silloin 2023.
Ei se haittaa, en mä ole ketään jäljittämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla epäilyttävää?
Manipuloivaa esitystä menneestä, mielipidemuokkausta, joka ei kuulu alustalle, sekä törkeää solvaamista ja mustamaalaamista.
Kädenväännön. Häviäisin tahallani joka kerta ja hän saisi "rankaista" minua, uuh aah.