Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Mentäis kahville vaikka Prisman kahvilaan. Olisi mukavaa nauttia seurastasi ja kauneudestasi.
Oikeesti vai:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mentäis kahville vaikka Prisman kahvilaan. Olisi mukavaa nauttia seurastasi ja kauneudestasi.
Eihän se mikään romantiikan kehto ole, mutta ihastukseni seurassa bussipysäkkikin tuntuisi lähes paratiisilta.
Vierailija kirjoitti:
Tilaisuuksia sait, ja jokaisen niistä mokasit.
Ehkä ne eivät silloin edes olleet tilaisuuksia?
Tilaisuudet tosiaankin annetaan, mutta ainoastaan kiero mieli testailee etukäteen.
Hellä halaus ihanalle ihastukselleni 🤗 Olet rakas 🧡
J
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se mikään romantiikan kehto ole, mutta ihastukseni seurassa bussipysäkkikin tuntuisi lähes paratiisilta.
Näinhän se on, onnea valitsemalla urallasi ja muista, se ei ole sydän joka särkyy, se on lasi.
Kaikki kohtalot ei ole omia valintoja, älä viisastele joka asiaan!
Vierailija kirjoitti:
Täällä huojuu palmut ja minä, ei vaineskaan vanha jäätynyt mänty tossa natisee kai sekin kaipaa, kesää.
Avaa silmäs pöljä, olen koivu ja tuohestani voisi sytyttää tuhat liekkiä lepattamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin, et mahtaakohan sellasta tilaisuutta koskaan tullakaan.
Valitsen kaivatun aina uudelleen ja uudelleen <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin, et mahtaakohan sellasta tilaisuutta koskaan tullakaan.
Mitä jos tavattaisiin ihan aabeeceellä?
Koitan ihan hirveän paljon suhtautua tähän asiaan järjellä, mutta kun teet tollaisia tekoja, että vaikka joudut säätämään ja näkemään tosi paljon vaivaa ja siitä huolimatta tuut silti, niin mun sydän vähän pakahtuu. Vaikka oikeesti sillä tuskin olikaan mitään tekemistä mun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Valitsen kaivatun aina uudelleen ja uudelleen <3
Onpa kaunista!
N41v, nyt ois sopiva hetki naida ;)
Vierailija kirjoitti:
N41v, nyt ois sopiva hetki naida ;)
No sinä et ainakaan yhtään kiertele. -Sivusta
Onneksi ei tarvitse lähteä mihinkään tallustelemaan, kun on niin kylmä tuulikin ja liukastakin. En varmaan pysyisi pystyssäkään! Makoilen vaan koko päivän ja illalla tuun sua tänne ikävöimään. 🦥
Mä mietin, et tuleeks sellaista hetkeä koskaan, et juteltais skypes tms. kaivattuni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiiii niin söpösti sanottu 😍😍😍 -sivuhuomio-
Mä oon kuunnellu rakkauslauluja koko aamun samalla kun oon hoitanut asioita! Hyvä aamu. 🙂
Katsoin dokkaria arkkitehtipariskunnasta. Meilläkin olisi voinut olla yhteinen intohimotyö ja yhteinen rakkaus. Tai vaikka ei yhteistä työtä mutta edes rakkaus.
Se on muuten jännä, että jos sä kirjoitat jonkun sanan väärin, ni se on vaan söpöä 🥰 mutta jos kuka tahansa muu tekee niin, se vaan ärsyttää 😅
Kevääseen voi luottaa.