Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Suosikkiopettajalle 😘.
Olet 🔥 45
Huomaatko pinterestissä mun suorat vinkit sulle, rakastan sua siis.
Tunnen itseni vanhaksi, vähän väsyneeksi ja tarpeettomaksi. Olisi ollut niin paljon hellyyttä ja erotiikkaa annettavaksi. Hellempää ja rajumpaa. Taidan alkaa keräilemään jotakin. Vaikka muumimukeja.
Millon vois päästä kaivatun iholle
Vierailija kirjoitti:
Tunnen itseni vanhaksi, vähän väsyneeksi ja tarpeettomaksi. Olisi ollut niin paljon hellyyttä ja erotiikkaa annettavaksi. Hellempää ja rajumpaa. Taidan alkaa keräilemään jotakin. Vaikka muumimukeja.
Eihän ollut provo, eihän:)
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni. Juon kahvia.
Liian vähän töitä?
Vierailija kirjoitti:
Kerää minut.
Vierailija kirjoitti:
Heti kun kysyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa kohteeseen, on kuljettava sitä kohti, ei pois päin.
Hyvä puoli tässä on se että ainakin tiedän pystyväni vielä kaiken jälkeen ihastumaan ja kiinnostumaan toisesta ihmisestä. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo kulkenu poispäin
Olit tänään niin pakahduttavan ihana vauva sylissäsi, mies! Muut vihjailivatkin, että pikkuprinsessahan sinun pitäisi vielä saada, vaikka itse kieltelitkin. 🥰 rakastan sinua.
Silmäsi kaarina nauraessas
kohti katsoit
kauniina.
Pelastit päiväni
kaikki allakan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" jos lähdet länteen päädyt itään, siis älä ihmettele mitään "
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin mennä rakkaani syleilyyn ja jäädä siihen koko loppuelämäkseni. Siinä minulla olisi hyvä, olisin kotona. Hänellä on maailman ihanimmat, syvällisimmät ja sielukkaimmat silmät. Täynnä erilaisia tunteita, sieltä näkyy koko universumi. Kaikki muukin hänessä on aivan ihanaa. Hän on universumin upein luomus. Näin asiat koen.
nn, nm, mn, mm?
Vierailija kirjoitti:
Oli 😍 nähdä tänään.
En ole nähnyt😉😭
Kun ei pääse eteen eikä taakse päin, on noustava ylös ja katseltava linnun silmin maailmaa, samaa, jossa sinäkin elät. Sieltä käsin olet yksi liikkuva piste pallolla, piste, joka liikuttelee palikoita ja siirtelee kerrostaloja. Sitten laskeudun alas, sinusta tulee taas ihmisen kokoinen ja jään muurin tälle puolen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä puoli tässä on se että ainakin tiedän pystyväni vielä kaiken jälkeen ihastumaan ja kiinnostumaan toisesta ihmisestä. 😊
Mulla sama tilanne. Kovaa kolahti, mutta se ei tarkoita mitään. Ei hymyt, ei katseet kuten täältäkin monesti lukenut. Onnea sinulle ja samalla itselleni. Kaunista päivää! 😊
Ei tänne aina tahdo ehtiä. Mutta silloin kun tulee, juttujen taso käännyttää heti ovelta pois. Toki nyt kun käväisen, laitan kaivatullE ison halin, jos sattuu tarvitsemaan tänään.