Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tänään?
Tänään oon saanut vaikka mitä aikaan vaikka jouduinkin viime yönä valvomaan kivun takia. Otan kaiken irti säryttömistä hetkistä!
Ja kun puuhailen, en roiku täällä eli olen pitänyt kiinni lupauksestani pysyä pois ketjusta. Jos mua joku kaipailis, rohkeasti uskaltais sen varmasti irl kertoa kuten itsekin olen toiminut. 🤗
Nyt mitä parhaimpia unia. 😚
En tarvi ketään. Niisk. Vois joku edes vähä tykätä musta.
Vierailija kirjoitti:
Olet viimeiset pari vuotta ollut mielessäni. Meni vuosia etten suonut sinulle ajatustakaan,koska elämä vei. Sitten tulit uniini, etkä ole sen jälkeen poistunut - tuskin poistutkaan.
Jollemme kohtaa, menen hautaani uskoen, että olisimme yhdessä olleet jotain elämää suurempaa.
Olemme liian samanlaisia ettet sinä tuntisi samoin.
Unohditko minut vuosiksi? 🙁
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään susta viestisi perusteella. Olen lempeä ja ihmisiä rakastava nainen. Iiiiso hali sinulle. T. Minä
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kuka oot ;)
Vierailija kirjoitti:
Paavali väittää tosiaan (1. Tim. 2:15), että nainen pelastuu lasten synnyttämisen kautta. Tämä vuoden 1938 raamatunkäännös on tarkempi kuin nykyinen.
Jakeelle on keksitty lukuisia keinotekoisia selityksiä. Oikea tulkinta paljastuu asiayhteydestä, kuten raamatunlauseiden kohdalla yleensäkin. Edellä Paavali korostaa, että Aadam luotiin ennen kuin Eeva ja että syntiinlankeemuksessa petettiin nainen.
Miksi kertoa näin itsestään selviä asioita? Koska tuohon aikaan oli ryhmä gnostilaiskristittyjä, joka opettivat näistä kaikista kolmesta asiasta toisinpäin: Ensin luotiin Eeva, ensin petettiin Aadam, ja naisen on muututtava mieheksi voidakseen pelastua. Lasten synnyttäminen vie kadotukseen. Näistä kertoo apokryfinen Johanneksen salainen kirja. Paavali vastustaa tällaista ajattelua. Hän korostaa yliampuvaan tyyliinsä ettei lasten synnyttäminen vie ketään helvettiin, pikemmin taivaaseen! Nainen saa pysyä naisena ja mies miehenä. Mitä
Sukella jään alle senkin hihhuli. Täällä ei uskonnollista sontaa kaivata
Olen vahva, vaikka olenkin pehmeä.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko joku dg?
Mikä on dg?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko joku dg?
Mikä on dg?
Diagnoosi
Näitten lukeminen ei auta mua rotkosta ylös pääsyyn. Heippa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko joku dg?
Mikä on dg?
Diagnoosi
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Näitten lukeminen ei auta mua rotkosta ylös pääsyyn. Heippa
Et huomaa vaijeria ja valjaita rotkon yläpuolella, jos tuijotat vain alaspäin. Hei hei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko joku dg?
Mikä on dg?
Diagnoosi
Kenelle?
Yhelle vanhalle tutulle
Hyvää yötä. Olkoon yöunet myötä!
Jos nyt eroan ja satumme törmäämään, aion antaa tälle mahdollisuuden ja pyytää vähintään kahville sua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paavali väittää tosiaan (1. Tim. 2:15), että nainen pelastuu lasten synnyttämisen kautta. Tämä vuoden 1938 raamatunkäännös on tarkempi kuin nykyinen.
Jakeelle on keksitty lukuisia keinotekoisia selityksiä. Oikea tulkinta paljastuu asiayhteydestä, kuten raamatunlauseiden kohdalla yleensäkin. Edellä Paavali korostaa, että Aadam luotiin ennen kuin Eeva ja että syntiinlankeemuksessa petettiin nainen.
Miksi kertoa näin itsestään selviä asioita? Koska tuohon aikaan oli ryhmä gnostilaiskristittyjä, joka opettivat näistä kaikista kolmesta asiasta toisinpäin: Ensin luotiin Eeva, ensin petettiin Aadam, ja naisen on muututtava mieheksi voidakseen pelastua. Lasten synnyttäminen vie kadotukseen. Näistä kertoo apokryfinen Johanneksen salainen kirja. Paavali vastustaa tällaista ajattelua. Hän korostaa yliampuvaan tyyliinsä ettei lasten synnyttäminen vie ketään helvettiin, pikemmin taivaaseen!
Omatunto se on semmonen poika.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko joku dg?
Keskivaikea v*tutus
Voisinpa minäkin sanoa samaa.