Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E, milloin aloit lukea tätä ketjua?
Yhden kerran krapulaisena sateisena kesäaamuna, sitä ensimmäistä.
Ja nyt viime keväänä surffailin tänne, ja nykyään kulutan aikaa ennen töihin menoa jne. Tätä ketjua lukien.
*Sivulta. Toinen "E" tai tahallinen trollaus. E ei enää kommentoi eikä kaipaile ketjussa. (Eikä käytä alkoa lainkaan).
Älä viitti olla noin turhauttava.
Vierailija kirjoitti:
Hei, en tiedä tavoitanko sinua täältä.
Aiheutin sinulle vain tuskaa, joten on parempi, että jatkamme eri teille toisten kanssa. Emme ymmärtäneet toisiamme, emmekä edes halunneet ymmärtää. Emme osanneet puhua toisillemme. Näin on parempi. Toivon sinulle hyvää elämää, menestystä ja pitkää ikää. Ansaitset vain parasta, olet kultaa!
- Pikkumyyltä Nuuskamuikkuselle
Ihan sivusta huutelen ettei minulta. Siis yhdeltä myymäiseltä nuuskikselta toiselle nuuskikselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt viime keväänä surffailin tänne, ja nykyään kulutan aikaa ennen töihin menoa jne. Tätä ketjua lukien.
*Sivulta. Toinen "E" tai tahallinen trollaus. E ei enää kommentoi eikä kaipaile ketjussa. (Eikä käytä alkoa lainkaan).
Älä viitti olla noin turhauttava.
Tänään hiljattain puhunut E-naisen kanssa eli käytän ilmaisua varma lähde ja varma tieto. Tuo viesti ei ollut hänen. Miksi joku näitä edelleen tehtailee?
Vierailija kirjoitti:
Oma maa mansikka, muu maa mustikka.
Totta.
Vierailija kirjoitti:
Tässä eräänä päivänä järkytyimme työpaikalla. Kiinnitimme huomiomme tiettyyn aloitukseen, johon satoi erittäin rumaa ja asiatonta kommenttia nuoren missitaustaisen naisen iloisesta perhetapahtumasta. Vauvauutisista oli kyse, mutta ketjuun tuli nolla onnittelua terveen lapsen syntymän johdosta. Pelkästään satoi naisen ulkonäön julmaakin julmempaa arvostelua ja 48-vuotiaan varakkaan, menestyneen puolison ja lapsen isän vähättelyä. Kateuttako tämä on, vai mitä?
Kateutta nimenomaan. Toisten kukoistava rakkaus, onni ja vauraus pisteenä iin päällä vain näyttää suututtavan rakkaudesta itse osattomia niin silmittömästi.
Ihana kultaseni, ihanaa sunnuntaita.
Paljon puhetta, vähän tekoja.
Mangusti kirjoitti:
Nuku hyvin murunen. Mä haaveilen yhteisestä elämästä.
Minäkin elämästä sun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä eräänä päivänä järkytyimme työpaikalla. Kiinnitimme huomiomme tiettyyn aloitukseen, johon satoi erittäin rumaa ja asiatonta kommenttia nuoren missitaustaisen naisen iloisesta perhetapahtumasta. Vauvauutisista oli kyse, mutta ketjuun tuli nolla onnittelua terveen lapsen syntymän johdosta. Pelkästään satoi naisen ulkonäön julmaakin julmempaa arvostelua ja 48-vuotiaan varakkaan, menestyneen puolison ja lapsen isän vähättelyä. Kateuttako tämä on, vai mitä?
Miten tämä liittyy kaipaukseen? Jos haluat rakastamaanne kateuskeskustelua, tee sille oma aloitus.
Miten sotkeuduin tähän soppaan?
Sotkin itseni kääretorttuun vaikka en pidä makeasta.
Vierailija kirjoitti:
Juttu on niin, että sinun kanssasi on helppo ja hyvä olla. Kaikki tuntuu niin oikealta, paitsi etäisyys. On hyvin ymmärrettävää jos et tunne samoin. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Miksi ette järjestä tärkeän kanssa läheisyyttä kun kumpikin sitä kaipaatte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateutta nimenomaan. Toisten kukoistava rakkaus, onni ja vauraus pisteenä iin päällä vain näyttää suututtavan rakkaudesta itse osattomia niin silmittömästi.
Nyt sinä hyväosainen ihminen: Se on luonnollista, vaikka ei toivottavaa. Hyvän päältä on helppo huudella. Jos sinä olisit itse vähävarainen, sulla olisi paska suhde ja olisit työtön, näkökulmasi olisi toinen. Se on totuus. Itse en ole kateellinen, enkä hauku muita ja onnittelen perheenlisäyksestä. Minulla on käsitys myös oikeudenmukaisuudesta, ja kateuden taustalla on useimmiten juuri tämä ajatus.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Miten sotkeuduin tähän soppaan?
Itse aloitit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole original puuma. Sattui vain julistautumaan sellaiseksi kerran.
Silloin ei tarvitse olla kateellinen, kun mitään ei puutu.
Entäs mitä se on, kun kaikkea on, mutta se ei riitä?
Olen ylpeä itsestäni. Olen paras.