Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
03.12.2024 |

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle. 

Kommentit (8702)

Vierailija
2541/8702 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä itsestäni. Olen paras.

Vierailija
2542/8702 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E, milloin aloit lukea tätä ketjua?

Yhden kerran krapulaisena sateisena kesäaamuna, sitä ensimmäistä. 

Ja nyt viime keväänä surffailin tänne, ja nykyään kulutan aikaa ennen töihin menoa jne. Tätä ketjua lukien.

*Sivulta. Toinen "E" tai tahallinen trollaus. E ei enää kommentoi eikä kaipaile ketjussa. (Eikä käytä alkoa lainkaan).

Älä viitti olla noin turhauttava. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2543/8702 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, en tiedä tavoitanko sinua täältä.

Aiheutin sinulle vain tuskaa, joten on parempi, että jatkamme eri teille toisten kanssa. Emme ymmärtäneet toisiamme, emmekä edes halunneet ymmärtää. Emme osanneet puhua toisillemme. Näin on parempi. Toivon sinulle hyvää elämää, menestystä ja pitkää ikää. Ansaitset vain parasta, olet kultaa! 

- Pikkumyyltä Nuuskamuikkuselle

Ihan sivusta huutelen ettei minulta. Siis yhdeltä myymäiseltä nuuskikselta toiselle nuuskikselle.

Vierailija
2544/8702 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt viime keväänä surffailin tänne, ja nykyään kulutan aikaa ennen töihin menoa jne. Tätä ketjua lukien.

*Sivulta. Toinen "E" tai tahallinen trollaus. E ei enää kommentoi eikä kaipaile ketjussa. (Eikä käytä alkoa lainkaan).

Älä viitti olla noin turhauttava. 

Tänään hiljattain puhunut E-naisen kanssa eli käytän ilmaisua varma lähde ja varma tieto. Tuo viesti ei ollut hänen. Miksi joku näitä edelleen tehtailee?

Vierailija
2545/8702 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma maa mansikka, muu maa mustikka.

Totta.

Vierailija
2546/8702 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä eräänä päivänä järkytyimme työpaikalla. Kiinnitimme huomiomme tiettyyn aloitukseen, johon satoi erittäin rumaa ja asiatonta kommenttia nuoren missitaustaisen naisen iloisesta perhetapahtumasta. Vauvauutisista oli kyse, mutta ketjuun tuli nolla onnittelua terveen lapsen syntymän johdosta. Pelkästään satoi naisen ulkonäön julmaakin julmempaa arvostelua ja 48-vuotiaan varakkaan, menestyneen puolison ja lapsen isän vähättelyä. Kateuttako tämä on, vai mitä? 

Kateutta nimenomaan. Toisten kukoistava rakkaus, onni ja vauraus pisteenä iin päällä vain näyttää suututtavan rakkaudesta itse osattomia niin silmittömästi. 

Vierailija
2547/8702 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kultaseni, ihanaa sunnuntaita.

Vierailija
2548/8702 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon puhetta, vähän tekoja.

Vierailija
2549/8702 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mangusti kirjoitti:

Nuku hyvin murunen. Mä haaveilen yhteisestä elämästä.

Minäkin elämästä sun kanssa. 

Vierailija
2550/8702 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleita kulmia

Vierailija
2551/8702 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä eräänä päivänä järkytyimme työpaikalla. Kiinnitimme huomiomme tiettyyn aloitukseen, johon satoi erittäin rumaa ja asiatonta kommenttia nuoren missitaustaisen naisen iloisesta perhetapahtumasta. Vauvauutisista oli kyse, mutta ketjuun tuli nolla onnittelua terveen lapsen syntymän johdosta. Pelkästään satoi naisen ulkonäön julmaakin julmempaa arvostelua ja 48-vuotiaan varakkaan, menestyneen puolison ja lapsen isän vähättelyä. Kateuttako tämä on, vai mitä? 

Miten tämä liittyy kaipaukseen? Jos haluat rakastamaanne kateuskeskustelua, tee sille oma aloitus.

Vierailija
2552/8702 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sotkeuduin tähän soppaan?

Vierailija
2553/8702 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖

Vierailija
2554/8702 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkin itseni kääretorttuun vaikka en pidä makeasta.

Vierailija
2555/8702 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttu on niin, että sinun kanssasi on helppo ja hyvä olla. Kaikki tuntuu niin oikealta, paitsi etäisyys. On hyvin ymmärrettävää jos et tunne samoin. Olet rakas. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Miksi ette järjestä tärkeän kanssa läheisyyttä kun kumpikin sitä kaipaatte?

Vierailija
2556/8702 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateutta nimenomaan. Toisten kukoistava rakkaus, onni ja vauraus pisteenä iin päällä vain näyttää suututtavan rakkaudesta itse osattomia niin silmittömästi. 

Nyt sinä hyväosainen ihminen: Se on luonnollista, vaikka ei toivottavaa. Hyvän päältä on helppo huudella. Jos sinä olisit itse vähävarainen, sulla olisi paska suhde ja olisit työtön, näkökulmasi olisi toinen. Se on totuus. Itse en ole kateellinen, enkä hauku muita ja onnittelen perheenlisäyksestä. Minulla on käsitys myös oikeudenmukaisuudesta, ja kateuden taustalla on useimmiten juuri tämä ajatus.

Sivusta

Vierailija
2557/8702 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sotkeuduin tähän soppaan?

Itse aloitit.

Vierailija
2558/8702 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole original puuma. Sattui vain julistautumaan sellaiseksi kerran.

Vierailija
2559/8702 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ei tarvitse olla kateellinen, kun mitään ei puutu.

Vierailija
2560/8702 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs mitä se on, kun kaikkea on, mutta se ei riitä?

Ketju on lukittu.