Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Mä tykkään hiihtämisestä. Miks mä muistan, että mun kaivattu ei tykkäis. 🙃
Vierailija kirjoitti:
Lets do it
Let's fall in love ;)
Minä tykkään kaikista urheilulajeista. Kaivatusta vähintään yhtä paljon. Sekin on tavallaan yksi urheilulaji-haastava, mutta kesytettävissä, kun antaa sille riittävästi lovee (ei sitä, vaan sitä).
Peppu oli muotia joskus 11 vuotta sitten eli 2014. Toisilla mieltymykset pysyy ja on omia, mutta ei siis nykyään ole kaikki peppumiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään kaikista urheilulajeista. Kaivatusta vähintään yhtä paljon. Sekin on tavallaan yksi urheilulaji-haastava, mutta kesytettävissä, kun antaa sille riittävästi lovee (ei sitä, vaan sitä).
Kyllä minä sitäkin lovee tarvitsen :(
Vierailija kirjoitti:
Lets do it
Ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä sitäkin lovee tarvitsen :(
Kumpaakin luvassa minun kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä ollut nyt tässä tämän keskustelun seuraaminen.
Emme lähentyneet irl koska en ole ikinä se oikea yhtään kenellekään.
Tai ehkä ongelma on siinä, että odotit lähentymisen tapahtuvan tätä kautta?
No kyllä sitä ihan irl tuli yritettyä.
Harmi vaan että manipuloi kuumaa-kylmää käytöksellään.
Onko narsistille tyypillistä tuo?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen naamamiehiä
Sä sait nyt tällasen 🏆
Haluisin sua ymmärtää muttet auta yhtään
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on nykyään peppumiehiä, mikähän siinä on
Luulin olevani pelkästään peppumiehiä, mutta iän myötä olen valaistunut. Kyllä se on yleisesti ihana naisellinen muoto, joka viehättää - oli kyseessä sitten kasvot, peppu, rinnat, lantio, reidet tai sääret.
Hän katsoo aina kasvojani, mutta olen saanut hänet kiinni myös katselemasta vatsaani!
Ihmisillä on eri makuja ja hyvä niin, niin kaikenlaisille riittää ottajia. Ja jos sattuu ihastumaan sellaiseen ihmiseen jonka ihanteet vastaa pitkälti sitä mitä itsekin olet, niin se vasta onnekasta onkin. Huonolla tuurilla ihastuu sellaisiin, jotka tykkää lähinnä ihan eri tyyppisistä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään hiihtämisestä. Miks mä muistan, että mun kaivattu ei tykkäis. 🙃
Se on vähän tylsää ja hidasta. Toki kaivatun kanssa sekin olisi varmasti kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin olevani pelkästään peppumiehiä, mutta iän myötä olen valaistunut. Kyllä se on yleisesti ihana naisellinen muoto, joka viehättää - oli kyseessä sitten kasvot, peppu, rinnat, lantio, reidet tai sääret.
Hei! Mulla on noi kaikki!
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan tuhkimoani.
Mun belle <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei! Mulla on noi kaikki!
Onneksi olkoon!
En mäkään oo ikinä just se. Keskityn muihin juttuihin, enkä rimpuile enempää noiden juttujen kans.