Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bookbeat maksaa ensi vuonna 26,99

Vierailija
02.12.2024 |

euroa. Kirjailijat ei varmaan saa penniäkään enemmän. 

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli ilmoitus että 2.1. hinta nousee 26,99 kuukaudessa.  En  tiedä mikä premium mulla on. Maksan koska en osaa olla ilman äänikirjaa. Nytkin on 22 kirjaa kesken.

Vierailija
62/88 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just irtisanoin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin äänikirjapalveluihin saa koko ajan ilmaiskuukausia. Ei ole mitään järkeä maksaa niistä.

Vierailija
64/88 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainatkaa kirjoja kirjastosta! Me kirjantekijät saamme jokaisesta lainaustapahtumasta korvauksen: kirjailijat 30 senttiä, kääntäjät 15 senttiä. Kirjailijoille maksetaan myydyistä kirjoista rojalteja, olivatpa kirjat fyysisiä kirjoja tai e-kirjoja, kääntäjät eivät saa muuta kuin käännöspalkkion kertakorvauksena.

En lainaa koska en muista palauttaa ajoissa. En halua taas yhtä velvollisuutta seurailla eräpäiviä ja aikatauluttaa kirjastokäyntejä, jotta en saa sakkoja. Ostan muutaman kirjan vuodessa, yleensä kesälomalle ja joululomalle, muuten kuuntelen äänikirjoja siivotessa ja lenkkeillessä.

Yleensä kirjastoilla on nettipalvelu, jossa lainat voi uusia. Meillä uusintakertoja oli alussa viisi, korona-aikana uusinnoiksi tuli seitsemän kertaa. Taitaa nyt olla vain omasta saamattomuudestasi kiinni.

Vierailija
65/88 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjaston kirjat, valikoima aivan valtava, saa hypistellä käsissä, ei välky eikä piippaa vähäistä latausta, hinta ensi vuonna tasan 0,00€.

Maksat hinnan verojen kautta. Luet tai et.

Vierailija
66/88 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuodessa? Tuon verran voisi jopa maksaa.

Ei, vaan kuukaudessa. Bookbeat on kyllä kallis. Aion vaihtaa halvempaan.

Vierailija
67/88 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjasto 0 euroa. En aio ostaa mitään kuunteluappia, enkä myöskään juurikaan osta kirjoja.

Vierailija
68/88 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään tuli ilmoitus että 2.1. hinta nousee 26,99 kuukaudessa.  En  tiedä mikä premium mulla on. Maksan koska en osaa olla ilman äänikirjaa. Nytkin on 22 kirjaa kesken.

Tuo nyt kertoo jo enemmänkin keskittymiskyvyn puutteesta.

Vierailija
69/88 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut että myanonamouse nimiseltä torrent trackeriltä löytää melkein minkä tahansa audiokirjan ilmaiseksi. Siis jos enkku ei haittaa.

Voin laittaa invitet jos laitatte viestiä privana.

Vierailija
70/88 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjaston kirjat, valikoima aivan valtava, saa hypistellä käsissä, ei välky eikä piippaa vähäistä latausta, hinta ensi vuonna tasan 0,00€.

Maksat hinnan verojen kautta. Luet tai et.

Taitaa se kelarotta vastaanottaa enemmän kuin se maksaa veroja.

Vierailija
71/88 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en yleensä maksa, kaupallisista palveluista,

Monista eri syistä! 

Eniten: haluan lukea, ja palata, ja lukea. Siis sitä kirjaa. 

Tiesittekö, että voitte saada kirjoja kotiin? Lainaan! Oikeasti! Ottakaa yhteyttä oman kaupungin/kunnan kirjastoon! 🙂

Kirjastonhoitajat ovat siellä(kin) ihania! - No anna jouluksi vapaat kädet! Tulee kasa lahjakirjoja! 

- Sinulle soitetaan. Joka kuukausi, siitä jatkosta. 

Sugar Beth

Tottakai jokainen tietää, että kirjastosta saa kirjoja, mutta kaikilla ei ole niin aikaa lukea.

Itse kuuntelen, kun teen ruokaa, siivoan tai ripustan pyykkejä. Samoin kuuntelen kirjaa autoillessani työmatkaa, kuten myös lenkkeillessäni.

Vierailija
72/88 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainatkaa kirjoja kirjastosta! Me kirjantekijät saamme jokaisesta lainaustapahtumasta korvauksen: kirjailijat 30 senttiä, kääntäjät 15 senttiä. Kirjailijoille maksetaan myydyistä kirjoista rojalteja, olivatpa kirjat fyysisiä kirjoja tai e-kirjoja, kääntäjät eivät saa muuta kuin käännöspalkkion kertakorvauksena.

En lainaa koska en muista palauttaa ajoissa. En halua taas yhtä velvollisuutta seurailla eräpäiviä ja aikatauluttaa kirjastokäyntejä, jotta en saa sakkoja. Ostan muutaman kirjan vuodessa, yleensä kesälomalle ja joululomalle, muuten kuuntelen äänikirjoja siivotessa ja lenkkeillessä.

Yleensä kirjastoilla on nettipalvelu, jossa lainat voi uusia. Meillä uusintakertoja oli alussa viisi, korona-aikana uusinnoiksi tuli seitsemän kertaa. Taitaa nyt olla vain omasta saamattomuudestasi kiinni.

lainaa ei voi uusia jos siitä on uusi varaus jollekin.

Vierailija
73/88 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

bookbeatilla on aika huonosti enkunkielisiä kirjoja, itse kaipaisin niitä lisäksi. storytelillä ihan jees enkunkielinen valikoima. Juuri nyt en ole missään äänikirjapalvelussa, ostin alesta kasan perinteisiä kirjoja, ajattelin pärjätä näillä tovin.

Vierailija
74/88 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Storytel 9,99e/kk, 100h. Syksyllä oli joku tarjous jojon tartuin, pitkään otin aina kokeilujaksoja ja sitten irtisanoin niin sai aina parempia tarjouksia.  Miehellä oli book beat 0,99e kk mutta vain 20h kuunteluaikaa. Just päättyi, seurailee mihin tarttuisi seuraavaksi.

Tuo 27e/kk kuulostaa ryöstöltä. 

Vierailija
75/88 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni mies on taksikuski, pyörii jatkuvasti

Vierailija
76/88 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjaston kirjoja ei voi töissä lukea tai kuunnella. Mulla työ missä kuulosuojauspakko niin mieluusti 8h työpäivänä kuuntelen äänikirjaa ja ehkä opin samalla jotakin 👍

Vierailija
77/88 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen äänikirjoja lähinnä kävely- ja pyöräilylenkeillä, joten kirjat ei oikein sovi tähän tarkoitukseen.  

Vierailija
78/88 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ajan paljon ja ajaessa ei lukea voi. Äänikirjat ainoa mahdollisuus. 

Niitäkin saa lainattua kirjastosta.

Saa kyllä, mutta lainattavissa oleva valikoima on kovin suppea ja muihin kirjoihin pitkät varausajat. 

Eri

Aivan surkeat valikoimat kirjastossa (vanhoja kirjoja ja suppea valikoima) ja kirjastojen aukioloajatkin sellaisia, että matkatyötä tekevät sinne harvoin pystyvät menemään. Itsekin ajan kymmeniä tuhansia kilometrejä vuodessa ja ainut mahdollinen aika kuunnella (=lukea) kirjoja on juuri ajaessa. Illalla olet niin väsynyt, että kirjan käsissä pitäminen ei enää kiinnosta. Hyppelen palvelusta toiseen siinä vaiheessa kun ilmoittavat hinnankorotuksesta ja joka kerran on tullut parempi tarjous.

Vierailija
79/88 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 11,90 ensi vuonna. Tuo sinun hinta lienee koko settiin, mulla 10h per kk. Jokseenkin katkaisen sen, koska saan vähän ajan kuluttua kumminkin muutamana euron tarjouksen.

Vierailija
80/88 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

78: Meidän maakunnan alueella yhdellä ja samalla kirjastokortilla pääsee joka ikiseen kirjastoon ns omatoimiajalla, joka on klo 7 - 21 joka päivä, siis viikonloppuisinkin. Eiköhän tuo sama systeemi ole muuallakin maassa, eli nyt taitaa sinulla olla kyse vain omasta saamattomuudesrasi tai välinpitämättömyydestäsi. Ennen näitä hienoja nykysysteemejä otin itse vakituisten työpaikkakuntien kirjastoista oman kirjastokortin, aina jostakin löytyi rakonen kirjastokäynneille. Kirjastoilla on yleensä palautualuukut, eli lainan voi palauttaa vaikka keskellä yötä.