Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita tuhlareita näin joulun alla?

Vierailija
02.12.2024 |

Olen tuhlannut aikuisten lasten lahjoihin jo satoja euroja. Vielä kaksi pakettia pitäisi tilata. Pitäähän jouluna olla seurapelejä ja miehellekin jotain. On vähän syyllinen olo. Muita?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan miehen kanssa kahdestaan. Hän on pyytänyt lahjaksi Angela Merkelin muistelmia ja varmaan sen kirjan sitten saa, itselleni en nyt osaa pyytää mitään. Jos näyttää siltä, että tavataan lähisukua pitää sit keksiä jotain viemistä sinne. Muuten tämä joulu menee matalalla profiililla, tosin ukkokulta toi äsken kauppareissulta ensimmäiset hyasintit ja nuppuisen amarylliksen, jospa se kukkisi vielä jouluna.

Vierailija
22/24 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamalla kympillä selvisin joululahjaostoksilla, ostan vain lapsille, aikuiset eivät mitään tarvitse. Enkä välitä vaikka kälyä ottaa pannuun se etten osta aikuisille mitään, tämä on periaate.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlaan 2 ihmisen lahjoihin kaikki kesälomarahani eikä ihan riitäkään :D Ihanaa! Tänä aamuna olin klo 10 mennessä naputellut tilaukset Keskisen kelloon, verkkokauppa.comiin, Prismaan, Ikeaan, Sokokselle ja yhden paketin tarpeet kävin ostamassa Lidlistäkin :P

Vierailija
24/24 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihje: kukkakaupan lahjakortti on joulun alla aika kiva vieminen jos menet vierailulle, lahjakortin saaja voi käydä itse valitsemassa joulukukkansa.

Kenellä on varaa joulukukkiin? Ostan marketista hajusintin tai jonkun muun jos jotain. Muutaman euron maksaa.

Vie vaan pelkkä haju niin on vielä halvempaa, pieru vaikka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi