Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita tuhlareita näin joulun alla?

Vierailija
02.12.2024 |

Olen tuhlannut aikuisten lasten lahjoihin jo satoja euroja. Vielä kaksi pakettia pitäisi tilata. Pitäähän jouluna olla seurapelejä ja miehellekin jotain. On vähän syyllinen olo. Muita?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin koko suvulle pukkikynttilöitä, tuikkukippoja ja pörrösukkia, niistä ne tykkää!!!

Vierailija
2/24 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain kaupasta juuri kirjekuoria ja alan lappamaan niihin seteleitä joululahjaksi sisaruksien jälkikasvuille. Lisäksi joulukuulle osuu yhdet synttärit ja kahdet nimipäivät ja nämäkin muistan rahalahjalla. Muistan, kun itse sain nuorena rahaa joulahjaksi ja oli kiva mennä joulun jälkeen tekemään niillä rahoilla ostoksia. En tule jättämään mitään perintöjä, annan eläessäni sen verran mitä minulla on antaa ja saan itse nauttia antamisen iloa, hautausmaalla ei sitten enää rahaa tarvita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihje: kukkakaupan lahjakortti on joulun alla aika kiva vieminen jos menet vierailulle, lahjakortin saaja voi käydä itse valitsemassa joulukukkansa.

Vierailija
4/24 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pistän kanarian matkamuistot ja käytetyt kahvinkeittimet kiertoon käärimällä ne pukinpakettiin!

Vierailija
5/24 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuhlaa koskaan. Vastasin silti.

Vierailija
6/24 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihje: kukkakaupan lahjakortti on joulun alla aika kiva vieminen jos menet vierailulle, lahjakortin saaja voi käydä itse valitsemassa joulukukkansa.

Kenellä on varaa joulukukkiin? Ostan marketista hajusintin tai jonkun muun jos jotain. Muutaman euron maksaa.

Vierailija
7/24 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei jaeta lahjoja jouluna. Tämä on tavaksi tullut ja sopii meille hyvin. 

Vierailija
8/24 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. "kaikkeen" menee rahaa. Aikuisten lahjoihin ei, mutta lapset ja sukulaislapset. omien lasten lahjoihin mennee noin 600-800. Ruokiin, herkkuihin, vähän koristeluita, parit jouluvalot lisää, kukkia, ei hirveitä määriä mutta en yleensä tuhlaa. Niin morkkistaa kyllä vähän.

Vierailija
9/24 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuhlata. Maailma hukkuu kaikenlaiseen roinaan. 

Vierailija
10/24 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin olen ollut järkevä ja ostanut maltilliset lahjat. Molempien aikuisten lasten lahjat heidän ja vävyn toiveiden mukaiset. 

Vierailija
11/24 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin koko suvulle pukkikynttilöitä, tuikkukippoja ja pörrösukkia, niistä ne tykkää!!!

Kukaan ei oikeasti tykkää pörrösukista! Jos itse olen sellaiset saanut, niin lähtee vaatekeräykseen. Ja mitä järkeä on ostaa joululahjaksi joulukoristeita!? Tai jotain tuikkukippoja, joita on muutenkin ihmisillä kaapeissa säilytystilaa viemässä. Nyt vähän ryhtiliikettä noihin lahjavalintoihin.

Mutta se täytyy sanoa, että sulla on mukavan kohteliaita sukulaisia, kun edelleenkin uskot niiden tykkäävän, kun saavat lahjaksi krääsää.

Vierailija
12/24 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän eniten rahaa jouluna. Lapsille kaikki lahjat mitä toivovat ja aikuisten kohdalla satsaan jouluherkkuihin. Jouluna pitää olla kaikki kinkut, kalat, laatikot, skagenrörat, joulujuomat, suklaat, tortut ja kaikkea on oltava yltäkylläisesti. 

En koe morkkista. Tilanne on hallinnassa ja turhaa ei ole mikään.

Vierailija
13/24 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hey Big Spender...

Vierailija
14/24 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koristeet ja lahjat kirpparilta. Ei ole kallista.

Vierailija
15/24 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei oikeasti tykkää pörrösukista! Jos itse olen sellaiset saanut, niin lähtee vaatekeräykseen. Ja mitä järkeä on ostaa joululahjaksi joulukoristeita!? Tai jotain tuikkukippoja, joita on muutenkin ihmisillä kaapeissa säilytystilaa viemässä. Nyt vähän ryhtiliikettä noihin lahjavalintoihin.

Mutta se täytyy sanoa, että sulla on mukavan kohteliaita sukulaisia, kun edelleenkin uskot niiden tykkäävän, kun saavat lahjaksi krääsää.

Minä tykkään tuikkukipoista ja pörrösukista. Kaikki tykkää!🥰

Vierailija
16/24 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuhlannut omiin joululahjoihin. Mulla on joka vuotinen perinne ostaa itselle jotain uutta kivaa. Olen nyt ostanut itselleni kengät, pari uutta kodinkonetta ja hajuveden. Kummilapsi toivoi jotain peliä ja tulee sen saamaan. Vanhemmilleni ja sisarukselleni ostan jotain pientä. Ehkä jotain hygieniaan liittyvää tyyliin hammastahnat ja dödöt ja joku tuoksuva saippua. Siinä se.

Vierailija
17/24 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään tuikkukipoista ja pörrösukista. Kaikki tykkää!🥰

Sä oletkin niitä krääsänkerääjiä joille ekologisuus on vain jokin usvainen käsite.

Vierailija
18/24 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hain kaupasta juuri kirjekuoria ja alan lappamaan niihin seteleitä joululahjaksi sisaruksien jälkikasvuille. Lisäksi joulukuulle osuu yhdet synttärit ja kahdet nimipäivät ja nämäkin muistan rahalahjalla. Muistan, kun itse sain nuorena rahaa joulahjaksi ja oli kiva mennä joulun jälkeen tekemään niillä rahoilla ostoksia. En tule jättämään mitään perintöjä, annan eläessäni sen verran mitä minulla on antaa ja saan itse nauttia antamisen iloa, hautausmaalla ei sitten enää rahaa tarvita.

Mä teen täsmälleen samaa. Jaan rahojani joulu- ja synttärilahjoiksi sukulaislapsille, kun ei omia ole. Lapset ja nuoret sitä rahaa tarvitsevat, tämmöinen eläkemuori enää ei. Enkä yhtään kadu "tuhlaustani".

Vierailija
19/24 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te tuhlarit voitte lohduttautua sillä, että pidätte kansantaloutta pysyssä. Katsokaa, että ostatte myös jotain suomalaista, niin aina parempi! Hyvää joulunalusaikaa tuhlareille ja kaikille muillekin!

Vierailija
20/24 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin mitä jouluna tarvitsee. Ruuat ja mieluisat lahjat. Ei ole mielestäni tuhlausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän