Mikä on kun ei löydy kiinnostavaa miestä? Miehet tuntuu hullaantuvan, mutta itsellä ei synny mitään tunteita
Tuntuu hankalalta, kun miehillä tuntuu syttyvän "tunteet" ja kiinnostus heti, itse en vain pysty innostumaan, vaikka ihan hyviä tyyppejä oonkin tavannut.
Ahdistaa kun miehet hullaantuu niin älyttömästi. Itsellä herää vain tunne, että en halua kovin pitkään herättää toivoa, kun sitten tuntuisi entistä ikävämmältä tuottaa pettymys.
Ehkä naisenakin haluis vähän jahdata 🤔
Ja oon 50v, jos se nyt vaikuttaa johonkin
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau mikä jumalatar siellä :-D Kai sun täytyy muuttaa kriteereitä joiden perusteella haet. Tai ehkä voit yrittää olla vähemmän kaunis, ihana ja seksikäs. Kun kaikki sinuun ensisilmäyksellä rakastuu. Mutta et kai voi, koska olet - kuten itse annat ymmärtää - yli 50-vuotias venus jota kaikki haluaa.
Luulisi jossain vaiheessa alkavan pääkopassa raksuttaa jos kaikki ihastuu heti ihan päättömästi, että kyse on kusettamisesta.
Jotkut naiset vain ovat sellaisia että miehet ihastuvat ja rakastuvat heihin helposti. Tunnen pari, ja olen kateellinen.
Eräs ystäväni on sellainen, että valehtelematta joka ikinen mies jonka hänet tapaa, häneen rakastuu täysin epätoivoisesti. En ihmettele, on huippu tyyppi ja todella kauniskin. Sitten nämä miehet rypevät itsesäälissä kun eivät kelpaa täll
En ole huippu kaunis, mutta ihan söpö. Ja varmaan sellainen helposti lähestyttävä. Olis helpompaa, jos miehet ei heittäytisi niin ylitse vuotavan palvoviksi
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa täällä, minua on jopa kosittu viime vuosina kolmeen kertaan, luvattu kuuta taivaalta, taloudellista hyvää, huolenpitoa jne.
Ei vaan kiinnosta. Toivottavasti vielä joku joskus sytyttäisi.
Nuo on kaikki 🚩🚩🚩
Oikein tyypillistä rakkauspommitusta, jota narskut harrastaa.
Kyllä ihan fiksut ja mukavatkin miehet näin toimivat kun tarpeeksi hullaantuvat. Tällaisella vanhemmalla iällä miehellä voi olla sellainen taloudellinen tilanne että voi tuollaisia tarjota ilman että oma elintaso kärsii, ja hyvä mies tietysti haluaa rakkautensa kohdetta hemmotella.
Toki on myös niitä narskuja jotka haluavat toista kontrolloida, mutta aika harvassa heitä kuitenkin on.
Kata Kärkkäinen sanoi olevansa niin suuri ja hieno ihminen ettei löydä tasoistaan miestä mistään. Aloittaja kuuluu samaan kategoriaan Kata Kärkkäisen kanssa eli narsistien joukkoon.
Sun ongelmas on sun ikä.
Viiskymppinen on äksy kuiva rusina, sulla ei ole enään ihanstumiseen/panemiseen tarvittavia hormooneja ropassa, me kokeneemmat miehet huomataan tämä naisten ryppyisistä kauloista kun halut hiipuu.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mun naiset , nykyiset ja rakkaat exät ovat jahdaneet minut. Ei todelakaan ole kieletty jos nainen hunttaa miehen. 16 vuotta nykysen kanssa.
No sitä mä kaipasin. Että voisin iskeä jonkun, enkä sitä että langetaan jalkojen juureen heti
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sun ongelmas on sun ikä.
Viiskymppinen on äksy kuiva rusina, sulla ei ole enään ihanstumiseen/panemiseen tarvittavia hormooneja ropassa, me kokeneemmat miehet huomataan tämä naisten ryppyisistä kauloista kun halut hiipuu.
Jaa, on noissa ihastuneissa ollut mua nuorempiakin, ei paljon mutta muutamia vuosia
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kata Kärkkäinen sanoi olevansa niin suuri ja hieno ihminen ettei löydä tasoistaan miestä mistään. Aloittaja kuuluu samaan kategoriaan Kata Kärkkäisen kanssa eli narsistien joukkoon.
Jostain luin, että nämä ihmiset jotka helposti leimaa toisia narskuiksi ovat itse.
Mikä tuossa nyt on niin vaikeaa uskoa? Joillakin nyt vain on tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Ai siis, kun juodaan se kuppi kahvia, ja siinä tunti turistaan, niin odottelet että alkaisi sukat pyöriä jo jaloissa?
Ehkä kannattaa antaa lupaavalle kandille pari kolmekin treffikertaa? Oootko kokeillut semmoista?
Voi että, se voi kolahtaa viidessätoista minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos nopeasta diagnoosista
Ap
Siis häh! Mä oon 50-vuotias nainen, hoikka, naisellinen tyyli jne., mutta pelkään, ettei mulla ole mitään jakoa fiksujen miesten markkinoilla enää, enkä edes yritä. Pelkään, että ikäisistäni kiinnostuneet miehet on näitä isotissisten, "aktiivisten" puumien metsästäjiä tai sitten ukkoja 60+
Eli minkä ikäiset miehet teihin noin 5-kymppisiin noin hullaantuu?
N 40+ / minä havaitsin eilen todella ilkeän piiloaggressiivisen aloituksen, jossa [feikki] 'Kaunotar 56 palstahahmo' muka tosissaan etsiskeli itselleen gallup-muodossa uutta nickiä. 😄
Trolli-aloitus ilmiselvästi.
Siinä sitten tämä sama trolliolento kirjoitti/ loi kommentit itse. 7 sivun verran silkkaa törkyä & halveksuntaa nimiehdotuksina tyyliin 'harmaap#llu60' 'Ikäloppuvanhus' 'Pystyynkuollutkääkkä56' 'kuivanahkav#ttu', toinen toistaan rumempaa solvausta sivukaupalla.
En ilmiantanut postia enkä kommentteja enkä mitään, mutta hieman ihmetytti tämä ikärasistinen keski-ikää syvästi halveksuva attitude - ja vielä naiselta toiselle.
Minulla kun nimittäin tunne, että trolli tämän oksennuspuuskan takana on itse lähellä 60 kuin 50 oleva > n a i n e n ! 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain luin, että nämä ihmiset jotka helposti leimaa toisia narskuiksi ovat itse.
Jos kokee olevansa naisena ylitasokas, niin silloin voi legitimoidusti puhua narsistisesta persoonallisuushäiriöstä, joka on vakava sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Siis häh! Mä oon 50-vuotias nainen, hoikka, naisellinen tyyli jne., mutta pelkään, ettei mulla ole mitään jakoa fiksujen miesten markkinoilla enää, enkä edes yritä. Pelkään, että ikäisistäni kiinnostuneet miehet on näitä isotissisten, "aktiivisten" puumien metsästäjiä tai sitten ukkoja 60+
Nää on ollut 45-52 -vuotiaita
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nelikymppinen ja minuun hullaantuvat miehet ovat suunnilleen oman ikäisiäni. Vientiä riittäisi kyllä.
Vierailija kirjoitti:
N 40+ / minä havaitsin eilen todella ilkeän piiloaggressiivisen aloituksen, jossa [feikki] 'Kaunotar 56 palstahahmo' muka tosissaan etsiskeli itselleen gallup-muodossa uutta nickiä. 😄
Trolli-aloitus ilmiselvästi.
Siinä sitten tämä sama trolliolento kirjoitti/ loi kommentit itse. 7 sivun verran silkkaa törkyä & halveksuntaa nimiehdotuksina tyyliin 'harmaap#llu60' 'Ikäloppuvanhus' 'Pystyynkuollutkääkkä56' 'kuivanahkav#ttu', toinen toistaan rumempaa solvausta sivukaupalla.
En ilmiantanut postia enkä kommentteja enkä mitään, mutta hieman ihmetytti tämä ikärasistinen keski-ikää syvästi halveksuva attitude - ja vielä naiselta toiselle.
Minulla kun nimittäin tunne, että trolli tämän oksennuspuuskan takana on itse lähellä 60 kuin 50 oleva > n a i n e n ! 🤔
Se, joka kirjoittaa nimimerkillä kaunotar, ei todellakaan ole nainen. Hän kannattaa kaiken maailman naisten alistamista jollaista yksikään nainen ei koskaan kannattaisi. Incel-mies se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kokee olevansa naisena ylitasokas, niin silloin voi legitimoidusti puhua narsistisesta persoonallisuushäiriöstä, joka on vakava sairaus.
Kukas tässä on pitänyt itseään ylitasokkaana? En mielestäni ole sanonut mitään siihen viittaavaa.
Ap
Miltäköhän tuntuu olla nainen. Ottaa munaa perseeseen ja pilluun koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Sun ongelmas on sun ikä.
Ja sitten kitistään, kuinka naiset on nirsoja, kun se nuori missi ei kelpuutakaan juuri meikäkilttistä...
Kaikki mun naiset , nykyiset ja rakkaat exät ovat jahdaneet minut. Ei todelakaan ole kieletty jos nainen hunttaa miehen. 16 vuotta nykysen kanssa.