Mikä on kun ei löydy kiinnostavaa miestä? Miehet tuntuu hullaantuvan, mutta itsellä ei synny mitään tunteita
Tuntuu hankalalta, kun miehillä tuntuu syttyvän "tunteet" ja kiinnostus heti, itse en vain pysty innostumaan, vaikka ihan hyviä tyyppejä oonkin tavannut.
Ahdistaa kun miehet hullaantuu niin älyttömästi. Itsellä herää vain tunne, että en halua kovin pitkään herättää toivoa, kun sitten tuntuisi entistä ikävämmältä tuottaa pettymys.
Ehkä naisenakin haluis vähän jahdata 🤔
Ja oon 50v, jos se nyt vaikuttaa johonkin
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kata Kärkkäinen sanoi olevansa niin suuri ja hieno ihminen ettei löydä tasoistaan miestä mistään. Aloittaja kuuluu samaan kategoriaan Kata Kärkkäisen kanssa eli narsistien joukkoon.
Jostain luin, että nämä ihmiset jotka helposti leimaa toisia narskuiksi ovat itse.
Mikä tuossa nyt on niin vaikeaa uskoa? Joillakin nyt vain on tuollaista.
Jos kokee olevansa naisena ylitasokas, niin silloin voi legitimoidusti puhua narsistisesta persoonallisuushäiriöstä, joka on vakava sairaus.
Kuinkas vakava on sairaus, jossa henkilö ilkeilee toisille aina tilaisuuden tullen ja puhuu pahaa julkisuuden henkilöistä ja näkee narsisteja joka puolella?
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Sitten on meitä jotka eivät ole koskaan olleet miesten keskuudessa suuressa suosiossa. Kyllä mulla on parisuhteita ollut, mutta eipä ole ollut jonoa miehistä.
Nyt olen yli 40v., jonkun verran ylipainoinen enkä kelpaa tavallisille ikäisilleni miehille. Painonpudotus on menossa, mutta ei se tule asiaa miksikään muuttamaan koska olen kasvoiltani tavallinen. Lisäksi elämä on kohdellut huonosti monella tapaa niin sielu on riekaleina. Ei tässä enää jaksa edes välittää mistään kun on vain arvoton ihminen muiden mielestä.
Voin paljon kokeneena miehennä kertoa sinulle salaisuuden.
Ruma/tavis nainen lisää markkina-arvoaan paljonkin jos on tavatessaan miehen aloitteellinen yhdyntään, panosta lämmittelyssä suihinottoon, tällöin saat moneen kauniiseenkin naiseen selkeän etulyönti aseman. Nätit ei yleensä ime, ja minä tiedän tämän, olen kaatanut satoja petiin.
Tiedän, tämä kuulostaa joltain peräkammarin pojan jallusta kopsatulta jutulta. Usko tässä asiassa erittäin kokenutta, ja paljon kiertänyttä divarisarjan ravintola muusikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Sitten on meitä jotka eivät ole koskaan olleet miesten keskuudessa suuressa suosiossa. Kyllä mulla on parisuhteita ollut, mutta eipä ole ollut jonoa miehistä.
Nyt olen yli 40v., jonkun verran ylipainoinen enkä kelpaa tavallisille ikäisilleni miehille. Painonpudotus on menossa, mutta ei se tule asiaa miksikään muuttamaan koska olen kasvoiltani tavallinen. Lisäksi elämä on kohdellut huonosti monella tapaa niin sielu on riekaleina. Ei tässä enää jaksa edes välittää mistään kun on vain arvoton ihminen muiden mielestä.
Voin paljon kokeneena miehennä kertoa sinulle salaisuuden.
Ruma/tavis nainen lisää markkina-arvoaan paljonkin jos on tavatessaan miehen aloitteellinen yhdyntään, panosta lämmittelyssä suihinottoon, tällöin saat moneen kauniiseenkin naiseen selkeän etulyönti aseman. Nätit ei yleensä ime, ja minä tiedän tämän, olen kaatanut satoja
Haista sinä paska. En ole mikään jakorasia joka antaa miehille heti. Enkä todellakaan ota suihin keneltä tahansa. Mitä hel vettiä sä oikein kuvittelet? Harhainen ja itsestään liikoja luuleva ääliö sä olet etkä mitään muuta. Olet etova. Painu hel vettiin.
Pate Mustajärvi lauloi 'Naisia naisia, antautuvaisia', muistan tuon kappaleen pentu/nuoruusajoiltani ja hymyilin aina kuullessani tsipaleen radiosta. Muusikot kuulemma saa naisia, hameväki kaatuu kuin heinä keikan jälkeen. Niin ne väittää..
Rumpaleilla on rytmi veressä ja rytmi myös lanteissaan, kehuskeli naispuolinen kaverini taannoin, kun rumpalipojan petiinsä pokasi!🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa, mutta itsesääli ja surkuttelu ovat kyllä varmoja tapoja ajamaan ihan kaikki ihmiset pois ympäriltä. Ystävät, sukulaiset, kumppanit.
No kyllä mulla ystäviä ja sukulaisia on edelleen elämässäni! Typerä oletus, että olen täy
En olettanut mitään. Kerroin vain asian joka kirjoituksestasi pisti silmään niin räikeästi että ei ihme että sinuun ei ihastuta.
Hyvä että ystäviä ja sukulaisia kuitenkin vielä löytyy, mutta kannattaa huolehtia ettet levitä ankeutustasi liikaa heidän suuntaansa jotta jaksavat vastakin seuraasi.
Pelaat liian löysässä liigassa itsellesi. Jos miehellä jöpöttä heti, sinä olet hänelle liian kuuma. Jos sinulla kihelmöi vatsanpohjassa ja mies on hieman etäisempi, olet oikealla tasolla. Eli nosta reippaasti rimaa
Vierailija kirjoitti:
Pate Mustajärvi lauloi 'Naisia naisia, antautuvaisia', muistan tuon kappaleen pentu/nuoruusajoiltani ja hymyilin aina kuullessani tsipaleen radiosta. Muusikot kuulemma saa naisia, hameväki kaatuu kuin heinä keikan jälkeen. Niin ne väittää..
Rumpaleilla on rytmi veressä ja rytmi myös lanteissaan, kehuskeli naispuolinen kaverini taannoin, kun rumpalipojan petiinsä pokasi!🥳
En näe meidän ammattiryhmässä mitään erikoista, tilaisuus tekee varkaan.
Se on ihan soittajasta kiinni kuka syö kuormasta, kuka säästelee siemenet kotio.
On tietysti totta että meillä kiertolaisilla on enemmän pelipaikkoja kaataa viikosta toiseen uutta naista petiin.
Todellisuus tämän panomies maineen takana on vähemmän mairitteleva.
Tyypillinen tarina ventovieraan naisen naimisen jälestä on kuulla kuinka naisen oma mies on käynyt kauan vieraissa, nainen haluaa kostonsa, ja kukapa olisi turvallisempi, ja varmasti vähiten takertuva, kun perinteinen suomalainen pitkän linjan liimatukka ja humpan rutkuttaja.
Ihmiset eroaa viiskymppisinä. Tinderissä on miehiä satoja tuhansia. Jos on 50kpl nähty niin se ei ole vielä otos. Se mahtuu yhteen tanssiravintolaan eikä sielläkään joka kerta ole yhtään kiinnostavaa.
Vähän järkeä ja suhteellisuudentajua valituksen sijaan
Vierailija kirjoitti:
Hei, sen aika tulee vielä. Itse tuskailin aivan samaa vuosikausia. Vuosikymmenen oikeastaan. Mullakin on ns. paketti kunnossa niin muhun ihastuttiiin tosi herkästi mutta vaikka tapasin toinen toistaan mukavampia miehiä niin kukaan ei vaan tuntunut miltään, ei herättänyt mitään tunteita. Kunnes sitten se tapahtui. Tapasin miehen jonka kanssa rakastuttiin. Kyllä sitä kannattaa odottaa eikä pelkästä velvollisuudentunnosta jäädä mihinkään puolivillaiseen.
Sanoisin kaikille naisille joihin ihastutaan: se ihastuminen on usein vain "ihastusta". Vähän pakko esittää, kun ei naisella syty kiinnostus, jos mies ei osoita hänen olevan jotenkin spesiaali. Tietenkään nainen ei syty automaattisesti tästä, jos mies ei yksinkertaisesti kiinnosta, mutta tuon "ihastuksen" osoituksen se kiinnostuksen syntyminen vaatii joka tapauksessa.
Mies, lukuisia kertoja "ihastunut", mutta vain pari kertaa ihastunut
47/67-kommentti oli hyvä - kuin minun suustani. Se-kin oli mahdollisesti trollin kynästä, toki, mutta suurin osa täällä kommenteista todella on > vakiotrollien tekstejä.
[Hyvä, fiksu komsu trollilta siinä tapauksessa]. 👍
n 40+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, sen aika tulee vielä. Itse tuskailin aivan samaa vuosikausia. Vuosikymmenen oikeastaan. Mullakin on ns. paketti kunnossa niin muhun ihastuttiiin tosi herkästi mutta vaikka tapasin toinen toistaan mukavampia miehiä niin kukaan ei vaan tuntunut miltään, ei herättänyt mitään tunteita. Kunnes sitten se tapahtui. Tapasin miehen jonka kanssa rakastuttiin. Kyllä sitä kannattaa odottaa eikä pelkästä velvollisuudentunnosta jäädä mihinkään puolivillaiseen.
Sanoisin kaikille naisille joihin ihastutaan: se ihastuminen on usein vain "ihastusta". Vähän pakko esittää, kun ei naisella syty kiinnostus, jos mies ei osoita hänen olevan jotenkin spesiaali. Tietenkään nainen ei syty automaattisesti tästä, jos mies ei yksinkertaisesti kiinnosta, mutta tuon "ihastuksen" osoituksen se kiinnostuksen syntyminen vaatii joka tapauksessa.
Mies, lukuisia kertoja "ihastunut", mutta vain pa
Mikä järki? Oikeesti? Miksi haluaisit naisen johon et ole oikeasti ihastunut? En tajua.
"Mikä järki? Oikeesti? Miksi haluaisit naisen johon et ole oikeasti ihastunut? En tajua."
Olen hitaasti syttyvä. Seuraavia treffejä ei yksinkertaisesti tule, ellen esitä heti kunnolla kiinnostunutta. Tietenkään en yritäkään uusia treffejä, jos nainen on kuvottava.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on täsmälleen vastakkainen ongelma kuin minulla:
Ihastun tosi helposti miehiin, usein jo ekojen treffien aikana. Mutta en yksinkertaisesti kykene saamaan ketään miestä ihastumaan takaisin itseeni. Heiltä tulee kaverikortti aina, jos ei ensimmäisten niin viimeistään toisten treffien jälkeen.
Oletko miettinyt miksi ihastut niin helposti? Ekoilla treffeillä et vielä tunne tuota toista henkilöä, joten toiselle voi tulla tunne, että nyt olet ihastunut puhtaasti omiin kuvitelmiisi etkä näe häntä sellaisena kuin hän on.
Itse olen huomannut, että jos toinen ihastuu tosi nopeasti, niin en oikein ota häntä tosissaan. Usein käykin aika hyvin ilmi, että toisella on pilvilinnat mielessä eikä hän oikeasti kiinnitä huomiota siihen mitä minä sanon tai millainen minä olen.
Vierailija kirjoitti:
"Mikä järki? Oikeesti? Miksi haluaisit naisen johon et ole oikeasti ihastunut? En tajua."
Olen hitaasti syttyvä. Seuraavia treffejä ei yksinkertaisesti tule, ellen esitä heti kunnolla kiinnostunutta. Tietenkään en yritäkään uusia treffejä, jos nainen on kuvottava.
Okei no sitten puhutaan eri asioista. Ainakin itselläni oli niin että tapasin useatakin miestä useita kertoja. Ihan siksi kun olivat mukavia ja muutenkin sellaisia joihin olisi "kaiken järjen mukaan" pitänyt ihastua, jossain vaiheessa. Mutta kukaan ei vaan tuntunut miltään. Sitten kun tapasin sen miehen joka tuntui, hän kyllä tuntui heti ja lujaa.
T. Tuo jota alunperin kommentoit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau mikä jumalatar siellä :-D Kai sun täytyy muuttaa kriteereitä joiden perusteella haet. Tai ehkä voit yrittää olla vähemmän kaunis, ihana ja seksikäs. Kun kaikki sinuun ensisilmäyksellä rakastuu. Mutta et kai voi, koska olet - kuten itse annat ymmärtää - yli 50-vuotias venus jota kaikki haluaa.
Luulisi jossain vaiheessa alkavan pääkopassa raksuttaa jos kaikki ihastuu heti ihan päättömästi, että kyse on kusettamisesta.
Jotkut naiset vain ovat sellaisia että miehet ihastuvat ja rakastuvat heihin helposti. Tunnen pari, ja olen kateellinen.
Eräs ystäväni on sellainen, että valehtelematta joka ikinen mies jonka hänet tapaa, häneen rakastuu täysin epätoivoisesti. En ihmettele, on huippu tyyppi ja todella kauniskin. Sitten nämä miehet rypevät itsesäälissä kun eivät kelpaa täll
Joo olen itsekin sellainen. Se on pelkkää pillun vonkausta eikä tarkoita mitään. Eikä ne ryve itsesäälissä, sekin on pillun vonkausta kun kaikki pitää käyttää rakkauspommitus, uhkailu ja säälin hakeminen. Mikään ei tarkoita mitään. Luulisi aikuisen ihmisen tajuavan tämän.
Haluat jännämiehen joka pettää ja hakkaa. Kunnon miehet ei kiihotta.
Vierailija kirjoitti:
Haluat jännämiehen joka pettää ja hakkaa. Kunnon miehet ei kiihotta.
08.00-16.00 miehet ovat tylsän harmaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe meidän ammattiryhmässä mitään erikoista, tilaisuus tekee varkaan.
Se on ihan soittajasta kiinni kuka syö kuormasta, kuka säästelee siemenet kotio.
On tietysti totta että meillä kiertolaisilla on enemmän pelipaikkoja kaataa viikosta toiseen uutta naista petiin.
Todellisuus tämän panomies maineen takana on vähemmän mairitteleva.
Tyypillinen tarina ventovieraan naisen naimisen jälestä on kuulla kuinka naisen oma mies on käynyt kauan vieraissa, nainen haluaa kostonsa, ja
Antaako koskaan muuten vaan uteliaisuuttaan vai ainako on kostamassa?
Et sä Antiipetterijoonasveetivillekeijomattieinari ole edelleenkään nainen.