Mikä on kun ei löydy kiinnostavaa miestä? Miehet tuntuu hullaantuvan, mutta itsellä ei synny mitään tunteita
Tuntuu hankalalta, kun miehillä tuntuu syttyvän "tunteet" ja kiinnostus heti, itse en vain pysty innostumaan, vaikka ihan hyviä tyyppejä oonkin tavannut.
Ahdistaa kun miehet hullaantuu niin älyttömästi. Itsellä herää vain tunne, että en halua kovin pitkään herättää toivoa, kun sitten tuntuisi entistä ikävämmältä tuottaa pettymys.
Ehkä naisenakin haluis vähän jahdata 🤔
Ja oon 50v, jos se nyt vaikuttaa johonkin
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Miltäköhän tuntuu olla nainen. Ottaa munaa perseeseen ja pilluun koko ajan.
Sellainen olisi kamalaa. Naiset eivät halua tuollaista, naiset eivät ole miehiä. Naiset haluavat hellyyttä, kumppanuutta, rakkautta.
Sama ongelma. Minulla on melko rajallinen miesmaku tavallaan, ja tavallaan ei. Jos en tunne vetoa kansalaisuuteen x, en vain tunne. Siinä ei auta mikään ulkonäkö tai luonteenpiirre, se vain on niin tiukassa, että ei kiinnosta. Ei sitä tajua, jos ei tajua. Samoin en kiinnostu ikinä esimerkiksi autottomasta miehestä, tai pitkätukkaisesta, tai blondista... Ja vaikka voi vaikuttaa siltä, että kukaan ei ole tarpeeksi hyvä, niin se ei pidä paikkaansa. Tummapiirteisistä ja hauskoista miehistä todella moni vetoaa minuun. Mutta ei suomalaiset.
Ap käytti itsestään sanaa söpö. Tämä on aiheen vierestä, mutta mitä sillä tarkoitat? Siis itseäsi tai toista ihmistä kuvaillen. Itselleni tulee mieleen koiran tai kissan pentu. Tai ei nekään, riiviöitä ovat.
Vierailija kirjoitti:
N 40+ / minä havaitsin eilen todella ilkeän piiloaggressiivisen aloituksen, jossa [feikki] 'Kaunotar 56 palstahahmo' muka tosissaan etsiskeli itselleen gallup-muodossa uutta nickiä. 😄
Trolli-aloitus ilmiselvästi.
Siinä sitten tämä sama trolliolento kirjoitti/ loi kommentit itse. 7 sivun verran silkkaa törkyä & halveksuntaa nimiehdotuksina tyyliin 'harmaap#llu60' 'Ikäloppuvanhus' 'Pystyynkuollutkääkkä56' 'kuivanahkav#ttu', toinen toistaan rumempaa solvausta sivukaupalla.
En ilmiantanut postia enkä kommentteja enkä mitään, mutta hieman ihmetytti tämä ikärasistinen keski-ikää syvästi halveksuva attitude - ja vielä naiselta toiselle.
Minulla kun nimittäin tunne, että trolli tämän oksennuspuuskan takana on itse lähellä 60 kuin 50 oleva > n a i n e n ! 🤔
Tämä.👍!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ongelmas on sun ikä.
Viiskymppinen on äksy kuiva rusina, sulla ei ole enään ihanstumiseen/panemiseen tarvittavia hormooneja ropassa, me kokeneemmat miehet huomataan tämä naisten ryppyisistä kauloista kun halut hiipuu.
Jaa, on noissa ihastuneissa ollut mua nuorempiakin, ei paljon mutta muutamia vuosia
Ap
Siis onko sun ymmärryksessäkin jotain vikaa? Sun vaihevuojet estää SINUA ihastumasta hullun lailla niihin kuolaaviin ukkoihin, sehän sun ongelma on..vai?
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma. Minulla on melko rajallinen miesmaku tavallaan, ja tavallaan ei. Jos en tunne vetoa kansalaisuuteen x, en vain tunne. Siinä ei auta mikään ulkonäkö tai luonteenpiirre, se vain on niin tiukassa, että ei kiinnosta. Ei sitä tajua, jos ei tajua. Samoin en kiinnostu ikinä esimerkiksi autottomasta miehestä, tai pitkätukkaisesta, tai blondista... Ja vaikka voi vaikuttaa siltä, että kukaan ei ole tarpeeksi hyvä, niin se ei pidä paikkaansa. Tummapiirteisistä ja hauskoista miehistä todella moni vetoaa minuun. Mutta ei suomalaiset.
Ja esimerkiksi autottomuus on turn off siksi, että se kertoo heti miehen luonteesta. Minulla ei ole mitään yhteistä vihertyyppien kanssa enkä halua edes yrittää. Jos ei ole kiinnostunut autoista, ei silloinkaan ole minun tyyppiäni, koska silloin ei ole tarpeeksi maskuliininen. Minua ei edes haittaisi auton parissa jatkuvasti puuhasteleva mies. En ymmärrä miksi se on niin monille ongelma. Kunhan minä olen tärkeämpi kuin auto, niin kaikki on täysin fine. Ja kunhan mies ei ole mikään elämänkoululainen, jota ei kiinnosta mikään muu kuin autoasiat. TASAPAINO on se juttu. Toiveissa olisi, että lukeminen ja maailman asiat kiinnostavat häntä. Sivistys ja sen sellainen. Mutta saa olla myös autohullu, ei haittaa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Ap käytti itsestään sanaa söpö. Tämä on aiheen vierestä, mutta mitä sillä tarkoitat? Siis itseäsi tai toista ihmistä kuvaillen. Itselleni tulee mieleen koiran tai kissan pentu. Tai ei nekään, riiviöitä ovat.
En pidä itseäni kauniina sillä tavalla kuin yleisesti kauniina pidetyt naiset ovat. Olen enemmänkin söpö, kauniit silmät, viehättävä hymy. En mikään pitkäsäärinen kaunotar vaan enemmänkin pieni ja sporttinen
Ap
Mulla oli pitkään ihan sama. Oon siitä itsekin täällä avautunut. Voit käydä lukemassa tuolta kuinka kävi:
https://www.vauva.fi/keskustelu/2449032/miksi_kukaan_ei_tunnu_miltaan
Ps. Edelleen tuntuu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen olisi kamalaa. Naiset eivät halua tuollaista, naiset eivät ole miehiä. Naiset haluavat hellyyttä, kumppanuutta, rakkautta.
Mikä voi olla enemmän hellyytden osoitusta mieheltä kun naijja pilluun ja suuhun omaa akkaa? Muuttasko se jatkuva kukkien rahtaaminen tilanteen hemulimmaksi??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä voi olla enemmän hellyytden osoitusta mieheltä kun naijja pilluun ja suuhun omaa akkaa? Muuttasko se jatkuva kukkien rahtaaminen tilanteen hemulimmaksi??
Eikö äitisi halannut sinua tarpeeksi pienenä kun pitää kerjätä tuntemattomilta naisilta reaktioita?
Mene takaisin peräkammariisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä itseäni kauniina sillä tavalla kuin yleisesti kauniina pidetyt naiset ovat. Olen enemmänkin söpö, kauniit silmät, viehättävä hymy. En mikään pitkäsäärinen kaunotar vaan enemmänkin pieni ja sporttinen
Ap
Kuvaileppas vielä muutamalla sanalla kaulasi ihoa ja rakennetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuvaileppas vielä muutamalla sanalla kaulasi ihoa ja rakennetta.
No ei oo sama kuin kaksvitosella, mutta ei se nyt vielä lurpsutakaan
Ap
Just joo. Sitten on meitä jotka eivät ole koskaan olleet miesten keskuudessa suuressa suosiossa. Kyllä mulla on parisuhteita ollut, mutta eipä ole ollut jonoa miehistä.
Nyt olen yli 40v., jonkun verran ylipainoinen enkä kelpaa tavallisille ikäisilleni miehille. Painonpudotus on menossa, mutta ei se tule asiaa miksikään muuttamaan koska olen kasvoiltani tavallinen. Lisäksi elämä on kohdellut huonosti monella tapaa niin sielu on riekaleina. Ei tässä enää jaksa edes välittää mistään kun on vain arvoton ihminen muiden mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Sitten on meitä jotka eivät ole koskaan olleet miesten keskuudessa suuressa suosiossa. Kyllä mulla on parisuhteita ollut, mutta eipä ole ollut jonoa miehistä.
Nyt olen yli 40v., jonkun verran ylipainoinen enkä kelpaa tavallisille ikäisilleni miehille. Painonpudotus on menossa, mutta ei se tule asiaa miksikään muuttamaan koska olen kasvoiltani tavallinen. Lisäksi elämä on kohdellut huonosti monella tapaa niin sielu on riekaleina. Ei tässä enää jaksa edes välittää mistään kun on vain arvoton ihminen muiden mielestä.
Se ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa, mutta itsesääli ja surkuttelu ovat kyllä varmoja tapoja ajamaan ihan kaikki ihmiset pois ympäriltä. Ystävät, sukulaiset, kumppanit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa, mutta itsesääli ja surkuttelu ovat kyllä varmoja tapoja ajamaan ihan kaikki ihmiset pois ympäriltä. Ystävät, sukulaiset, kumppanit.
No kyllä mulla ystäviä ja sukulaisia on edelleen elämässäni! Typerä oletus, että olen täysin yksin. Mulla ei ole miestä. Mun ikäiset miehet etsii hoikkia ja kauniita nuorempia naisia. Se on ikävä tosiasia.
Kokeile naisia tai erilaisia miehiä.
Kuulostaa, että olet friends with benefits -suhdetta etsimässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pieni ja sporttinen ei mielestäni vastaa söpöä, vaan urheilullista ihmistä tai nykyään oletettua. Kauniit silmät ja hymy ovat kauneutta puolestaan. Mikä on sitten kaunis?
Suomessahan ei saa todeta itsestään mtn positiivista, muuten se on heti kategoriassa brassaavaa itsekehua. Alapeukut lentänee, mutta totean tähän helttaposki - ryppykaulateemaan, että minulla on yhä sileä, kiinteä, pitkä 'joutsenkaula', koska olen pitänyt todella hyvää huolta koko kehoni ihosta teinivuosista alkaen.
Vaikka vaatekokoni on xs-s, en ollenkaan näytä kuivalta kurtturusinalta kasvoistani. Vielä. Minulla ei ole menopaussia läpikäytynä, kiertoni on yhä sama kuin 30-vna. Äitini oli vaihtareissaan jo 58-59 iässä. Ehkä perin nämä geenit.🤔
Voi tietysti olla, että kun ne nuoruushormonit eli estrot minulta tippuu, muutun 'kuivaksi harmaaksi käppyräksi' vaihtareideni jälkeen. Sen näkee sitten. En siitä mitenkään paineita ota. Hyväksyn luontoäidin suunnitelmat mukisematta.
Seksuaalisuus on minulle todella tärkeä asia, mutta vain sellaisen miehen kanssa, joka kokonaisuutena kolahtaa. Pelkällä komeudella ei minua ole nimittäin pokattu edes 20-vna. Miehen on heti kättelyssä osoittauduttava luottamukseni arvoiseksi, muuten en kykene avautumaan tälle mlln tasolla. Olen tosi varovainen miesten kotiin pyytämisessä, koska omaan kokemuksia fyysisesti seuraavasta obsessoituneesta miehestä Hgissä. Moinen kokemus jättää kyllä kuulkaa jäljen. [En siksi pokaile yhden illan hoitoja kotiini rahdattavaksi vkln viihdykkeeks/randopetikavereikseni, koskaan].
n 40+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pieni ja sporttinen ei mielestäni vastaa söpöä, vaan urheilullista ihmistä tai nykyään oletettua. Kauniit silmät ja hymy ovat kauneutta puolestaan. Mikä on sitten kaunis?
No en minä tiedä. En kuitenkaan osaa kuvitella itseäni kauniina. Olen iästä huolimatta mielestäni enemmän tyttömäinen kuin naisellinen. Jotenkin vaatimattommalla tavalla kaunis?
Ap
Älä puhu soopaa. Se, että ei löydy on eri asia kuin että ei ole olemassa. Ja siinä ei ole mitään väärää jos haluaa löytää sellaisen ihmisen joka itseä viehättää.